1227 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op mw10
Zou je de link willen delen aub? 馃グ
Yes zal zo ff sturen!!
5 maanden geleden
Jezus ik heb enorme zweer aanvallen! Niet normaal. Komt ook uit het niets op.
5 maanden geleden
Vandaag 13 weken echo gehad alles ziet er tip top in orde uit tot nu toe dus super blij! Hopelijk gaat het helemaal goed net zoals bij mijn zoontje. Het blijft spannend als je een hoogrisico zwangerschap hebt.
5 maanden geleden
Reactie op Mommylovescheese
Vandaag 13 weken echo gehad alles ziet er tip top in orde uit tot nu toe du ...
Ah wat fijn ! Bij mij hetzelfde vandaag! 鉂わ笍
5 maanden geleden
Lieve dames
Hierbij het linkje voor het zwangerschapbroek/legging met verstelbare knoopjes !
Ps: gewoon je eigen maat bestellen!
SHEIN Moederschap effen bijgesneden legging
Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken!
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VbIKLsuyZ01&localcountry=NL&url_from=GM7526361696675532800
5 maanden geleden
Reactie op MamavanMasonn
Ah wat fijn ! Bij mij hetzelfde vandaag! 鉂わ笍
Top! Heel fijn 馃グ!
5 maanden geleden
Zijn er nog meer meiden met lange benen? Ik kan nergens normale jeans kopen die goed passen qua lengte, laat staan zwangetschapsjeans. En die zijn nu echt nodig, want de gewone jeans kunnen niet meer dicht.... ik heb nu wat broeken besteld van mamalocious maar vind het erg tegenvallen. Nog meer meiden met lange benen en tips?
5 maanden geleden
Reactie op mw10
Zijn meer mensen rhedus d negatief? Ik dus wel en lees overal dat dit dus n ...
Hoeft niet hoor. Alleen als je een Rhesusfactor hebt. Je moet later in de zwangerschap nog een keer bloedprikken. Heb ik ook gehad. Als de baby een andere bloedgroep heeft moet je een prik en na je bevalling nog een keer. Maar dat is het enige hoor. Ze kunnen dat testen tijdens je zwangerschap
5 maanden geleden
Reactie op mw10
Oke dus verder niks om me zorgen te maken?
Nee hoor zeker niet. Ik moest toen volgens mij ergens in de 20 weken extra bloed prikken. Weet het niet precies meer. En de baby had dezelfde bloedgroep. Maar als dat niet zo was dan moest ik dus alleen twee keer een prik in mijn bil. En dan was het ook goed dus geen zorgen! En anders zou ik gewoon even je verloskundige bellen om extra geruststelling, want daar zijn ze voor!