1227 Reacties

5 maanden geleden

Dames let even op. Er is een uitbraak van de 5e kinderziekte. Ik heb dit virus van mijn zoontje op gepikt. Dit virus kan grote gevolgen hebben. Ik heb er ook een aparte topic van gemaakt. Ik wil zo veel mogelijk mensen bereiken en waarschuwen om de signalen op tijd op te pikken. Ik heb dinsdag extra spoed echo en waarschijnlijk daarna elke week om de baby goed onder controle te houden. Hopelijk loopt dit goed af.

5 maanden geleden

Reactie op MichelleSpookje

Dames let even op. Er is een uitbraak van de 5e kinderziekte. Ik heb dit vi ...
Jeetje strekte! Ik had het ook al vernomen via het nieuws鈥cht heel naar 馃様. Hopelijk komt het goed 馃馃徎.

5 maanden geleden

Wat zijn de symptomen waar ik op kan letten?

5 maanden geleden

Wat zijn de symptomen

5 maanden geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad en een goede nipt gehad, dit was onze echo, we hebben al een meisje 馃挀 zal het nu dan een 馃挋 zijn.. omg zo nieuwschierig, en hoe groot is de kans dat de nub toch niet klopt ?

5 maanden geleden

Reactie op giraffie

Wat zijn de symptomen
Rode wangen, Vlekken en warme huid en trekt verder over het hele lichaam. Bij volwassenen soms helemaal niets, soms pijnlijke gewrichten en stijven handen en/of voeten.

5 maanden geleden

Rode wangen, Vlekken en warme huid en trekt verder over het hele lichaam. ...
Ok茅 en komt het meestal voor bij kindjes die al naar de opvang / peuterklas of school gaan of maakt dat niet uit?

5 maanden geleden

Reactie op giraffie

Ok茅 en komt het meestal voor bij kindjes die al naar de opvang / peuterklas ...
Dat maakt denk ik niet uit. Gaat om intensief contact. Dis dat komt wel vaker voor bij opvang of school.

5 maanden geleden

Dat maakt denk ik niet uit. Gaat om intensief contact. Dis dat komt wel vak ...
Ok茅 dankjewel! En stel je kind heeft het onder de leden wat moet je dan als zwangere mama doen? Voor jezelf en kind

5 maanden geleden

Reactie op giraffie

Ok茅 dankjewel! En stel je kind heeft het onder de leden wat moet je dan als ...
Bloedprikken om te checken of je het vroeger gehad hebt en antistoffen in je lichaam hebt. Zoja: niets aan de hand. Zonee: paniek. Zoals bij mij

5 maanden geleden

Jeetje wat vervelend! Veel sterkte dinsdag! Voor de andere vrouwen die te maken hebben met kleine kindjes, je kan je idd vooraf al laten testen op antistoffen. Bij mij heeft de vk dat gelijk aangeraden bij de algemene bloedtest.

5 maanden geleden

Bloedprikken om te checken of je het vroeger gehad hebt en antistoffen in j ...
Ooh ok茅 dankjewel dan ga ik dan aangeven

5 maanden geleden

Dinsdag hebben we eindelijk de 13 weken echo, met 13+6 weken. Leef zo naar deze dag toe, hopelijk is alles ok茅. Nipt & nevenbevindingen waren ook goed. Maar zouden ze dan eventueel het geslacht al kunnen zien? We willen dit eigenlijk 10 juli met bij zijn van familie er achterkomen, want 9 juli geslachtsecho. 鈽猴笍 En ik nog steeds extreem moe, bloedwaardes waren ook best laag zag ik. Mss ijzertekort? Slik iemand dit toevallig al extra bij zonder advies van verloskundigen?

5 maanden geleden

Wij hebben de 13 weken echo aanstaande woensdag met 13+5. Nipt uitslag vandaag gekregen en die was helemaal prima gelukkig. Ze kunnen dan meestal wel het geslacht zien, maar als je het nog niet wilt weten zou ik dit van tevoren gewoon even aangeven. Hier ook nog steeds heel erg moe. Geen ervaring met extra vitamines nemen. Ik neem gewoon mijn dagelijkse vitamine gummies.

5 maanden geleden

Reactie op girl_x

Dinsdag hebben we eindelijk de 13 weken echo, met 13+6 weken. Leef zo naar ...
Ik neem roosvice ferro, dat schijnt ook te helpen met je ijzerwaardes en is natuurlijker!

5 maanden geleden

Reactie op girl_x

Dinsdag hebben we eindelijk de 13 weken echo, met 13+6 weken. Leef zo naar ...
ahhh spannend ik heb 10 juli de geslachtsecho en 23 juli de reveal :) ik ben extreem moe maar heb nog niks ervoor genomen hoop dat het vanzelf weg gaat en ik niet nog meer moet gaan slikken 馃槄

5 maanden geleden

Reactie op giraffie

Vandaag de 13 weken echo gehad en een goede nipt gehad, dit was onze echo, ...
75% zekerheid :)

5 maanden geleden

Reactie op giraffie

Vandaag de 13 weken echo gehad en een goede nipt gehad, dit was onze echo, ...
Als ik je echo foto zie denk ik echt dat je een grote kans hebt op een jongetje! Dit is echt wat je ook ziet bij een geslachtsecho foto rond de 14 weken. Trouwens lees ik verschillende kansberekeningen betreffende de nub theories waarvan 75% kans echt de absoluut laagste percentage is. Ik hoop het echt voor je dat het klopt! 馃挋

5 maanden geleden

Reactie op anoniem20242024

Ik neem roosvice ferro, dat schijnt ook te helpen met je ijzerwaardes en is ...
Dankjewel voor de tip! Ga ik die vandaag eens halen. 鈽猴笍

5 maanden geleden

Reactie op dey24

ahhh spannend ik heb 10 juli de geslachtsecho en 23 juli de reveal :) ik be ...
Yess! Ben benieuwd of we een zoon of dochter krijgen. 馃グ Deel je het ook dan hier? Nieuwsgierig haha. Jaa ik hoop ook dat de vermoeidheid snel weggaat, heb nu lekker drie weekjes vakantie dus hopelijk doet dat goed.