1246 Reacties
5 maanden geleden
Aah zo naar we hebben een naam voor zowel een jongen als een meisje... Ik hoor hem nooit! Tot afgelopen zondag. Vond het zn teleurstelling dat ik de naam Bowie hoorde.
5 maanden geleden
Wij zijn net terug van onze 13 weken afspraak....
Baby is gegroeid zeg!! 💜
En mijn man zei: ja daar is mijn jongen 😂 ik denk dat ik zelf ook iets zag maar ik weet het niet meer zeker. Spannend!
Over 2 weken mogen we weer even komen kijken dan gaan we beter kunnen spieken zei ze.🥳
2 weken duren weer lang zeg! Hartje hebben we nog niet kunnen horen maar wel zien kloppen😁
Ben zo blij en opgelucht!
5 maanden geleden
Reactie op Shiloh
Je kan gewoon die naam niet boos zeggen, daar houd ik van😅
Hahaha ik heb geoefend met roepen... En vind het fijn klinken! Ook boos 😂😂
5 maanden geleden
Vandaag de 13 weken echo gehad met 13+6 weken. Helaas hebben ze een niet alles kunnen beoordelen, want kleine frummel was eigenwijs. 😅 Lag er totaal niet in de juiste houding voor.
Wat ze al heeft kunnen zien was wel in orde. 🥰 we hebben ook voor het eerst het hartje gehoord, was zo bijzonder.
Dus helaas nog niet kunnen spieken voor het geslacht. Dus nog twee weken wachten, hopelijk laat die dan wel iets zien.
Hij of zij lag wel lekker met de beentjes over elkaar. 🥹
5 maanden geleden
Bij ons ook een goede 13-weken echo. Een hele lieve, drukke, gezonde baby 🥰. Het was een uitdaging om alle checks te controleren, maar het was onwijs fijn om de kleine actief te zien. Echt onwijs schattig! Mijn vriend en ik dachten allebei een ander geslacht te zien. Dus hier ook nog even afwachten 🩷🩵
5 maanden geleden
Hier 27 dec uitgerekend!
Gelukkig weinig klachten behalve moe en steeds zwakker in de spieren .
Vind vooral spannend wat de daadwerkelijke datum wordt gezien we hier een (bonus)zoon hebben die week op week af bij moeders zit.
Een broertje/zusje met de feestdagen zou dat wel extra ingewikkeld maken 😅..
5 maanden geleden
Mijn man vroeg mij vandaag om een "lijstje" van alles wat we moeten kopen (ongeveer) voor de baby.
Ik dacht: Leuk, dacht ik....
Nu halverwege en de paniek slaat in!🤣🤣 ZOVEEL nog!!
We hadden al het kamertje maar de rest moet nog gehaald worden... man man man.... wat een geld!🤣
Ik durf mijn lijstje bijna niet te geven hahahaha, wellicht onder het genot van een lekker maaltijd🤣🤣🤣