1200 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Lisalisches
Ik ook, echt vervelend. Lag zondag met 3 dekentjes op de bank en heeft echt ...
Pfoe, echt verschrikkelijk he. Ik dacht begin ik nou ziek te worden of niet, maar ondanks de kou voel ik me super. Moest zelfs met dikke pyjama aanslapen, doe ik nooit 馃槀
We hebben het maar voor lief toch! 馃
7 maanden geleden
Hoi allemaal! Ik ben nieuw op dit forum. Zit wel op een ander forum maar helaas is daar geen soortgelijk groepje.
Ik ben nu ongeveer 3+4. Zeker weten doe ik niet, want heb 16 maart een miskraam gehad met 8+2 en ben dus meteen weer zwanger geraakt. Dit is ons tweede kindje (:
7 maanden geleden
Reactie op girl_x
Dat is spannend, maar bloeding kan altijd zonder dat er iets aan de hand is ...
Ga ik doen 馃槉 is gelukkig bij af en toe wat roze bij afvegen gebleven. 6-5 eerste echo
7 maanden geleden
Hoi iedereen, ik ben nu 3+5 dagen zwanger en als t klopt op 26/12 uitgerekend dus een kerstbaby馃ス had op 8dpo mn eerste tuur streepje en 9dpo een cb early die zwanger aan gaf. Heb hiervoor 2x eerder een mk gehad, dus hopelijk is het 3x is scheepsrecht. Ik heb 6 mei mn eerste echo!
7 maanden geleden
Reactie op xlbm
Hoi iedereen, ik ben nu 3+5 dagen zwanger en als t klopt op 26/12 uitgereke ...
Gefeliciteerd! Dan gaan we bijna gelijk op. Ik ben 25-12 uitgerekend en heb ook 6 mei eerste echo. Mag wat eerder i.v.m. eerdere miskraam in januari. Spannend h猫 馃寛
7 maanden geleden
Reactie op xlbm
Ja super spannend, ik mocht eigenlijk nog n week eerder maar vond dar zelf ...
Snap ik, liever nog een week wachten dan onnodig in spanning zitten omdat er nog niets te zien is.
7 maanden geleden
Vandaag naar eigen berekening 4+2, de dag waar het vorige keer mis ging en ik begon te bloeden. Ik merk dat ik me mega aan het opvreten ben. Gelukkig nu wel mooie oploop in testen in tegenstelling tot de vorige keer. Ik test nog elke dag. Moet eigenlijk stoppen van mezelf. Ga kijken of ik het morgen kan laten als vandaag gewoon goed verloopt.
7 maanden geleden
Hier vanmorgen een licht positieve test op 9dpo, 3 vroege miskramen gehad in de afgelopen maanden maar ook een zoontje van bijna 2. Als deze blijft plakken ben ik 30dec uitgerekend 馃
7 maanden geleden
Nou dames, ik heb nog steeds roze/ bruine afscheiding met soms klein beetje rood. Streep op de test word ik ook niet vrolijk van. Ik bereid me voor op het ergste