1200 Reacties

7 maanden geleden

Ik wil me hier heel voorzichtig melden met een positieve test. Echter was t maar n heel licht streepje, dus durf nog niet heel enthousiast te zijn. Weet ook niet precies wanneer ik uitgerekend zal zijn daar ik mijn tweede IUI gehad heb en door de hormoonspuiten mijn eisprong een paar dagen eerder was. Ik denk dat het tussen 23 en 27 december zal zijn. Morgen maar weer opnieuw testen om te zien of die oploopt馃檹馃徏

7 maanden geleden

Hij word donkerder!! Stick baby stick!

7 maanden geleden

Reactie op Kriebeltje

Wij precies hetzelfde. Vind het nog heel spannend om blij te zijn. Hoe ver ...
Ja snap je helemaal! Ik was 6 weken. Jij 8 weken zag ik op je profiel?

7 maanden geleden

Reactie op BabyNovember24

Ja snap je helemaal! Ik was 6 weken. Jij 8 weken zag ik op je profiel?
Jaa klopt. Had toen ook vrijwel 0 symptomen en voel nu ook bijna niks, beangstigd me wel.

7 maanden geleden

Dus toch zeker weten een streepje gezien gisteren馃グ Nu hopen dat alles goed blijft gaan馃檹馃徏 voor nu in ieder geval al super blij!

7 maanden geleden

Hier de test馃榿

7 maanden geleden

Vandaag er achter gekomen door deze test ik heb alleen geen idee wanneer mijn NOD ongeveer was.. zou ik morgen een digitale test kunnen doen? Ben zo bang voor teleurstelling ofzo

7 maanden geleden

Hi meiden! Ik meld me ook graag in deze groep. Ik ben er afgelopen maandag achter komen dat ik zwanger ben. Uitgerekende datum ongeveer 24 december. We hebben een zoon van 4 en daarna 2 miskramen gehad. Super spannend nu dus weer. 9 mei hebben we de eerste echo. Ik heb nog niet echt last van symptomen behalve licht gevoelige borsten en misschien iets vermoeider dan normaal. Wat ik wel heb is een neerslachtig gevoel, super vervelend, dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Gaat gelukkig wel over hoor maar op dit moment zo niet leuk 馃槄

7 maanden geleden

Reactie op Dissie

Hi meiden! Ik meld me ook graag in deze groep. Ik ben er afgelopen maandag ...
Gefeliciteerd 馃┓馃挋. Ik precies t zelfde! Echo 10 mei 1e kindje. Ik heb dat ook qua gevoel, heel raar! Weet ook niet wat ik eraan kan doen

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Gefeliciteerd 馃┓馃挋. Ik precies t zelfde! Echo 10 mei 1e kindje. Ik heb dat ...
Dank! Jij ook gefeliciteerd! Naar h茅 dat gevoel, wat hormonen toch allemaal wel niet kunnen doen. Het werd bij mij wel echt minder de vorige keer hoor. Praat er wel over als je er mee zit hoor! Is echt heel normaal.

7 maanden geleden

Reactie op Dissie

Dank! Jij ook gefeliciteerd! Naar h茅 dat gevoel, wat hormonen toch allemaal ...
Dankjewel! Echt he! Ja indd erover praten is wel fijn maar niemand weet t verder nog alleen mn vriend dus dat maakt t ook lastig nu haha

7 maanden geleden

Morgen 4 weken. 7 mei de echo. Ik heb al een zoontje van net 2. En in februari een miskraam gehad

7 maanden geleden

Ik ben 22 december uitgerekend, ondanks dat het de derde is, duren die eerste weken echt het langst.

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Dankjewel! Echt he! Ja indd erover praten is wel fijn maar niemand weet t v ...
Heel herkenbaar!

7 maanden geleden

Vandaag ook eerste echo ingepland op 6 mei, dan ben ik 6+3. Die 2.5 week wachten duurt zooo lang...

7 maanden geleden

Ik heb op 15 mei de eerste echo, dan ben ik ongeveer 7+4

7 maanden geleden

Reactie op zbs16

Vandaag ook eerste echo ingepland op 6 mei, dan ben ik 6+3. Die 2.5 week wa ...
Ja i feel u ik durf ook niet te blij te zijn

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Ja i feel u ik durf ook niet te blij te zijn
Wij hebben in februari ons zoontje verloren met bijna 18 weken dus de angst overheerst sowieso deze zwangerschap.. Ik hoop dat na een eerste echo er wat meer ruimte is voor blijdschap

7 maanden geleden

Reactie op zbs16

Vandaag ook eerste echo ingepland op 6 mei, dan ben ik 6+3. Die 2.5 week wa ...
Wel mooi op tijd, bij mij willen ze liever rond 8 weken 馃ゲ

7 maanden geleden

Reactie op BabyNovember24

Ik heb op 15 mei de eerste echo, dan ben ik ongeveer 7+4
Ik 13 mei en dan ongeveer 7+3! Lopen we een beetje gelijk spannend !