1200 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op zbs16
Zie mijn vorige berichtje hieronder.
Komt door verlies in vorige zwangersch ...
Ja ik heb ook een miskraam gehad, maar dat van jou is wel heel heftig zeg. 馃槥
7 maanden geleden
Reactie op zbs16
En jij mag niet eerder naar de vk omdat je een miskraam hebt gehad?
Ik zou graag ook met 6,5 week gaan, maar normaal gesproken doen zij de eerste echo pas met 10 weken. Omdat ik erom vroeg wou ze hem vervroegen naar 15 mei. 1 weekje langer wachten dus, overleven we wel.
Kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen! Hoop dat de wachtweken een beetje snel voor je gaan
7 maanden geleden
Reactie op giraffie
Vandaag er achter gekomen door deze test ik heb alleen geen idee wanneer mi ...
Ja hoor deze is zo duidelijk dat een digitale ook zeker wel gaat werken
7 maanden geleden
Vandaag 11 dpo en gisteravond al positief getest voor ons 2e kindje鉂わ笍馃┑
Wij zijn tot nu toe rond 25-12 uitgerekend.
Vanmorgen ingeschreven bij de verloskundige en we kunnen 23 mei terecht voor de eerste echo. Ik vind het weer zo spannend deze weken, het kan mij niet snel genoeg voorbij zijn
7 maanden geleden
Reactie op giraffie
De test van de foto is wel een early maakt dat uit? Hoop genoeg hcg voor de ...
Nee hoor! Zeker weten genoeg馃槉
7 maanden geleden
Gisteren positieve test! Ik ben al 36 en dit wordt mijn eerste kindje. Ben ook al bonusmoeder van 4 mooie kids, meisje net 4, meisje 6, jongen 8 en meisje 10.
Vind het heel spannend hoe de dynamiek gaat veranderen 馃
7 maanden geleden
Gister positief getest en volgens mij berekening op 30 dec uitgerekend echter wordt het mijn 3e en ik verwacht een keizersnede gezien de vorige ook zo zijn gekomen .. dus dan schuif ik op naar voren.. en kom ik in de buurt van m鈥檔 eigen verjaardag 馃ぃ馃ぃ馃ぃ die is namelijk 25 december (hilarisch)
7 maanden geleden
Vraag: dinsdag was m'n nod. Smiddags getest met een goedkope test vd dekamarkt. Positief. Nu zegt mijn hoofd: doe er nog 1. Maar dan van clearbleu馃ぃ馃檲 zou ik perse met ochtend urine moeten testen of kan dit ook later? Aangezien die van dinsdag ook smiddags was... het zou onze 2e worden馃グ
7 maanden geleden
Reactie op Paravet_Girl96
Vraag: dinsdag was m'n nod. Smiddags getest met een goedkope test vd dekama ...
Gefeliciteerd! Met zo鈥檔 mooie duidelijke test maakt het voor clearblue niet uit op welk moment van de dag je test馃槉
7 maanden geleden
Reactie op Kriebeltje
Gefeliciteerd! Met zo鈥檔 mooie duidelijke test maakt het voor clearblue niet ...
Je had helemaal gelijk. Binnen 1 minuut de uitslag馃檲
7 maanden geleden
Dinsdag een positieve test gedaan. Zou volgens een app 23 december uitgerekend zijn. Mijn eerste zwangerschap, dus super spannend! Sinds aantal dagen gevoelige borsten en heb bijna dagelijks buikkrampen wat lijkt op menstruatiepijn (eigenlijk al sinds 11 april). Heeft misschien iemand bij een eerdere zwangerschap ook veel buikkrampen gehad? Volgende week ga ik met de verloskundige bellen om een afspraak in te plannen voor de echo.
7 maanden geleden
Reactie op Paravet_Girl96
Je had helemaal gelijk. Binnen 1 minuut de uitslag馃檲
Haha super!! 2-3 gewoon ook al! Hoe ver ben je nu?