1200 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Westland89
Gister positief getest en volgens mij berekening op 30 dec uitgerekend echt ...
Keizersnede met kerst! 😂😂 ik ben ook 30 dec uitgerekend en verwacht ook een keizersnede net als met de eerste.
7 maanden geleden
Reactie op Kriebeltje
Haha super!! 2-3 gewoon ook al! Hoe ver ben je nu?
Als het goed is morgen 5 weken. 13 mei de 1e echo
7 maanden geleden
Hoi allemaal 🩷🩷. Hoe gaat het met iedereen? Ik ben zo emotioneel op het moment. Vind het zo spannend alles wat komen gaat, mn lichaam zien veranderen etc. Mn buik voelt raar en lijkt al
Opgezet ben nu 4 wkn + 3. Hebben meer mensen hier last van op t moment? Dit is altijd een grote wens van mij geweest en nu is het ineens zo echt allemaal. Ik kan t verder met niemand delen nog alleen met mijn partner dus wilde even mn hart luchten. Uiteraard ben ik heel dankbaar en hoop ik dat alles goed blijft gaan🙏maar toch t besef ofs dat er een ander leven/fase start
7 maanden geleden
Reactie op Littlemanmay2022
Keizersnede met kerst! 😂😂 ik ben ook 30 dec uitgerekend en verwacht ook ...
Dat zou wat zijn hè 🤣 ik ben zo benieuwd op welke datum ik dan ga uitkomen mijn gevoel zegt 23 december.. liever voor de kerst dan erna 🎄 vind ik persoonlijk leuker en gezelliger .. en jij?
7 maanden geleden
Reactie op TrKa1995
Dinsdag een positieve test gedaan. Zou volgens een app 23 december uitgerek ...
Ik ben ook op 23 dec uitgerekend volgens de app. Ik ben zwanger van de 2e en heb ook regelmatig buikkrampen. Dat herken ik ook van de eerste zwangerschap dus volgens mij zijn het gewoon groeipijnen.
7 maanden geleden
Hee dames wat leuk en gefeliciteeerd allemaal !! Mijn uitgerekende datum is 20dec 8 mei mijn eerste echt heeel spannend en heel benieuwd 🥰’
Iedereen een hele fijne zwangerschap toegewenst en hopen op het beste 😘
7 maanden geleden
Reactie op Mama van 1ste kindje 🥰💖
Hee dames wat leuk en gefeliciteeerd allemaal !! Mijn uitgerekende datum i ...
Wat leuk! Gefeliciteerd ❤️!
Ik denk dat wij om en nabij gelijk aan gaan en dezelfde dag de eerste echo! Spannend!!
7 maanden geleden
Hoi allemaal.. ik ben zwanger van de 2e en gister getest met een uitslag op de CB 2-3 weken zwanger .. super blij natuurlijk maar merk ook dat ik enorm veel angst heb op : straks gaat het mis , vorige maand met een licht positieve test toch ongesteld geworden.. zit daardoor nu toch met best wat angst.. dat ik het eigenlijk vervelend vind, hoe kan ik hier mee omgaan ? Eerste Echo staat 13 mei
7 maanden geleden
Reactie op Westland89
Dat zou wat zijn hè 🤣 ik ben zo benieuwd op welke datum ik dan ga uitkomen ...
Ja ik ook!! Maar met de dagen in het ziekenhuis er na (4 dagen voor mij de vorige keer) zou ik dan kerst in het ziekenhuis vieren ipv thuis 🙈
7 maanden geleden
Reactie op baby422022
Wat leuk! Gefeliciteerd ❤️!
Ik denk dat wij om en nabij gelijk aan gaan en ...
Ooo wat spannend zo allemaaal te leuk jij ook gefeliciteerd 🥰❤️
7 maanden geleden
Reactie op Littlemanmay2022
Ja ik ook!! Maar met de dagen in het ziekenhuis er na (4 dagen voor mij de ...
Ik heb bij de 1e 3 dagen gelegen na de bevalling excl inleidingstraject .. bij de 2e ook 3 dagen… hmm stel het wordt 23 december dan op 25 december naar huis 😝 en jij dan 2e kerstdag 😉
7 maanden geleden
Afgelopen woensdag er achter gekomen dat ik weer zwanger ben . Ongelooflijk blij maar ook erg bang.
Bij mijn vorige zwangerschap kregen we bij de termijnecho op 10 weken te horen dat het hartje van onze kleine gestopt was met kloppen.
Ik ben nu 3 weken en 5 dagen zwanger. Voelt heel anders dan de vorige keer, heb nu "nog" geen last van mijn borsten. Geen diarree maar nu juist verstopping en heeeeel veel last van darm krampen die ook echt pijn doen.
Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. We willen het even voor onszelf laten bezinken. 10 mei gaan we nog op vakantie voor 1,5 week, hopelijk daarna wel de eerste echo.
De verloskundige heeft de vorige keer bij de laatste controle na de miskraam aangegeven dat als ik er behoefte aan heb, ik meer echos mag, zodat ik zo min mogelijk stress heb om het fijn bang te zijn dat het weer fout gaat. Dat geeft me nu eigenlijk al wel rust.
Hopelijk mag het bij ons allemaal goed gaan en komen er mooie december kindjes ❤️❤️
7 maanden geleden
Na 5 jaar iui en nu laatste ivf eindelijk afgelopen woensdag mijn allereerste positieve test! Volgens mijn berekeningen (Freya) ben ik 24-12 uitgerekend! 4+4. Zo spannend! Ik denk elke ochtend: ”ik hoop dat ik nog zwanger ben!” Herkennen jullie dat? Voel van alles in mijn onderbuik, denk (hoop) groeipijn, soms beetje misselijk, gevoelige tepels en heel moe! 14 mei heb ik mijn echo! Ps: ik doe het alleen :)