1200 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Whateverr

Gefeliciteerd allemaal!! Ik meld me ook, vanochtend positief getest, app ze ...
Ohh heb je daar ervaring mee dat je daar bang voor bent? Vervelend! Kan ook natuurlijk bandenpijn zijn.. ik heb het aan beide kanten, vooral als ik nies, hoest of lach

7 maanden geleden

Reactie op Miq83

Ohh heb je daar ervaring mee dat je daar bang voor bent? Vervelend! Kan ook ...
Nope geen ervaring mee, maar het zit gewoon in mn hoofd haha. Komt vast wel goed :))

7 maanden geleden

Hey! Volgens eigen berekening uitgerekend op 28 december. Hopelijk het nieuwe jaar startend met zijn 3tjes🙈ons eerste kindje. Voel me enorm belabberd en heb ongeveer alle kwaaltjes. Nu gelukkig 3 weken tijd om aan het idee en de kwaaltjes te gaan wennen aangezien ik met een gebroken voet zit. Geluk bij een ongeluk?

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Hoi allemaal 🩷🩷. Hoe gaat het met iedereen? Ik ben zo emotioneel op het m ...
Herken dit enorm. Altijd al jong moeder willen worden als ik het voor elkaar had. Nu meteen eerste ronde raak. Hoop echt voor iedereen dat dit een gezonde baby teweeg brengt❤️vriend en ik beseffen het denk ik ook nog niet helemaal, zo vers nog.

7 maanden geleden

Reactie op Suzanne283

Herken dit enorm. Altijd al jong moeder willen worden als ik het voor elkaa ...
Ja het ineens zo echt dan ofs he! Moet even landen allemaal🫶. Hopen op een goede zwangerschap voor ons allemaal💜. Blijft toch iets bijzonders maar tegelijkertijd ook kwetsbaar en onzeker ofs

7 maanden geleden

Hallo! Ik heb eergisteren voor het eerst getest, 2 dagen voor NOD. Deze was positief 😃 Het is voor mij de eerste zwangerschap, en het was de eerste keer proberen raak! Dat hadden we niet verwacht, maar super fijn natuurlijk! Wij gaan in mei nog een maand op reis, en heb de dag nadat we terugkomen meteen de eerste echo. Ik ben rond 29 december uitgerekend! Vandaag is mijn NOD, dus fingers crossed dat het allemaal goed gaat 😊

7 maanden geleden

Reactie op BHD

Hallo! Ik heb eergisteren voor het eerst getest, 2 dagen voor NOD. Deze was ...
Verder heb ik weinig klachten gelukkig, alleen voel wel al 2 weken bijna elke dag bandenpijn. Doet niet per se pijn, maar voel het wel.

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Hoi allemaal 🩷🩷. Hoe gaat het met iedereen? Ik ben zo emotioneel op het m ...
Hee ik begrijp het precies! Ik had dit bij m'n eerste zwangerschap en nu met mijn 2e weer! Moet zeggen dat ik er nu ook nog echt niet van geniet .. misschien pas als ik de eerste echo heb gezien? Maar om hier lekker je hart te luchten is juist goed en fijn! Je bent niet alleen 🩷

7 maanden geleden

Hi allemaal! Als eerste natuurlijk allemaal gefeliciteerd! Ik heb op 11 april de eerste test gedaan waarbij ik voor mijn idee een streepje verbeeldde (18:00u getest)… echter in de ochtend op 12 april toch echt een duidelijk streepje. Wel voor de zekerheid nog 5 keer getest op dezelfde dag 😅. Omdat mijn menstruatie niet regelmatig was en mijn ovulatie dus ook niet, volledig uitgegaan van de ovulatietesten. Volgens mijn eigen berekening is mijn uitgerekende datum 23 december en op 13 mei de eerste echo! Qua kwaaltjes vooral gevoelige borsten en vermoeid… daarnaast droom ik de laatste dagen ook van de zwangerschap??

7 maanden geleden

Reactie op Mandy_1

Hi allemaal! Als eerste natuurlijk allemaal gefeliciteerd! Ik heb op 11 ...
Ik droom op het moment ook extreem, dit over verschillende dingen. Vermoeidheid is ook herkenbaar. Ik heb zelf ook last van buikkrampen

7 maanden geleden

Reactie op giraffie

Hee ik begrijp het precies! Ik had dit bij m'n eerste zwangerschap en nu me ...
Dankjewel voor je lieve berichtje🙏.

7 maanden geleden

Vandaag mn nod en ben 4+1 super blij met zo’n knaltest. Ben echt heel vermoeid, elke dag is net te lang haha en ik slaap ook echt langer als eerst. Ook mn borsten zijn wat gevoelig aan het worden voor het eerst in maanden sinds mn MA in november. 26/12 uitgerekend, hoop eigenlijk toch wat eerder 🥹🩷🩵

7 maanden geleden

Hiii allemaal, Volgens eigen berekening uitgerekend op 26-12, precies op mijn eigen verjaardag! 13 mei de eerste echo van ons eerste kindje. Spannend allemaal. Ook al wat lichte kwaaltjes hier; met vlagen misselijk, opgezetten buik en moe.

7 maanden geleden

Reactie op Kelly2612

Hiii allemaal, Volgens eigen berekening uitgerekend op 26-12, precies op m ...
Wat leuk! Ik ben toevallig 1e kerstdag jarig .. wat vind jij ervan om op die datum jarig te zijn? Ik vier het al jaren niet meer vanwege de kerst sfeer .. jij?

7 maanden geleden

Reactie op Kelly2612

Hiii allemaal, Volgens eigen berekening uitgerekend op 26-12, precies op m ...
Wat leuk! Ik ben ook op de 26 voor nu uitgerekend, hoever ben jij nu?

7 maanden geleden

Reactie op Westland89

Wat leuk! Ik ben toevallig 1e kerstdag jarig .. wat vind jij ervan om op di ...
Vanaf kinds af aan meegekregen dat die dag echt mijn verjaardag is, los van Kerst, dus ik vier hem ook nog altijd. Ik ervaar het wel altijd als een extra drukke periode met ook nog een verjaardag. Dus daar doen we nu misschien fijn nog een schepje bovenop haha.

7 maanden geleden

Reactie op xlbm

Wat leuk! Ik ben ook op de 26 voor nu uitgerekend, hoever ben jij nu?
Super leuk! Ik ben nu 4+2, hoe voel jij je?

7 maanden geleden

Is er iemand die misschien even met met mee kan rekenen 🫣.. Ik loop zelf helemaal vast en zie het niet meer logisch in. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 11 maart. Echter heb ik een langere cyclus dan normaal (plusminus 35 dagen). Nu heb ik met ovulatietesten van CB een “smiley” getest op 29 maart. Ik denk dat ik 2 dagen later pas “echt” mijn ovulatie heb gehad. Mijn aanname is dan ook dat ik 23 december ben uitgerekend. Maar wil het graag precies weten 😅. We hebben 13 mei pas de echo en ik weet dat ik het dan pas echt kan geloven. Maar voor mijn eigen idee zou ik het prettig vinden..

7 maanden geleden

Reactie op Kelly2612

Super leuk! Ik ben nu 4+2, hoe voel jij je?
Erg moe laatste dagen, alles kost net teveel energie. Me borsten doen wel sinds n paar dagen zeer dus zie dat wel als n goed teken! En hoe voel jij je

7 maanden geleden

Reactie op Mandy_1

Is er iemand die misschien even met met mee kan rekenen 🫣.. Ik loop zelf ...
Volgens oei ik groei, kom je uit op 23 december bij een cyclus van 35 dagen