584 Reacties

4 maanden geleden

Vrijdag heb ik mijn tweede echo. Eerste echo was met 6w5d en die was goed. Ik vind het zo spannend voor vrijdag ineens. Heb al eerder 2 miskramen gehad. Toen kwam ons dochtertje en nu dus weer zwanger van de tweede. Vandaag wel een hele fijne intake gehad bij de verloskundige. Hebben jullie die ook al gehad? Eerste echo was in het ziekenhuis ivm icsi traject.

4 maanden geleden

Reactie op DebCk90

Laat je morgen iets weten? 😊 heel veel succes en ik duim mee voor een hele ...
Wat lief, dank je wel! Vind het zo spannend en zal zo blij zijn als we duidelijkheid hebben of het deze keer wel goed zit 🙏 ik laat het zeker weten hier.

4 maanden geleden

Ik ben zo nerveus, vanavond onze 2de echo. Ik heb een echo gehad met 6 weken en een mooi kloppend hartje gezien. Vanavond de 2de echo 7.5 weken. Vorig jaar 2 miskramen gehad, dus ze houden het nu goed in de gaten maar ik merk dat ik erg nerveus ben voor vanavond

4 maanden geleden

Ik heb vandaag een echo gehad en ben vooruitgezet. Ik blijf nog even in mijn oude kletsgroepje hangen, maar mogelijk kom ik hier mee kletsen na de termijnecho;) uitgerekende datum was op basis van deze echo nu 7 december

4 maanden geleden

Na mijn miskraam in september vandaag een supergoede eerste echo gehad met kloppend hartje. 8 weken zwanger 🧡. We zijn heel erg blij!

4 maanden geleden

Reactie op stelk

Na mijn miskraam in september vandaag een supergoede eerste echo gehad met ...
Wat fijn! Gefeliciteerd!

4 maanden geleden

Reactie op stelk

Na mijn miskraam in september vandaag een supergoede eerste echo gehad met ...
Aahhh superfijn!!!

4 maanden geleden

Reactie op stelk

Na mijn miskraam in september vandaag een supergoede eerste echo gehad met ...
Wat super fijn! Gefeliciteerd 🥰 Ik herkende je naam nog van toen ik over m’n miskraam schreef in december. We lopen ongeveer gelijk. Hier 8+3. Hopelijk mag het bij ons beide nu wel goed komen. 🙏🏼 Ik ben 7 december uitgerekend.

4 maanden geleden

Reactie op sannestrijbos21

Wat super fijn! Gefeliciteerd 🥰 Ik herkende je naam nog van toen ik over m ...
Wat leuk! Jij ook gefeliciteerd. Op een mooie zwangerschap voor ons allebei 💜

4 maanden geleden

Reactie op stelk

Na mijn miskraam in september vandaag een supergoede eerste echo gehad met ...
Gefeliciteerd! Geniet van dit mooie nieuws!☺️

4 maanden geleden

Gister mijn 2de vitaliteitsecho gehad, en alles was goed! 8 weken zwanger.. ben zoo blij en opgelucht🥳

4 maanden geleden

Helaas hebben wij vandaag geen goed bericht gehad. Na een Goede vroege echo vandaag geen hartslag te zien. Vruchtje is vlak na de 1e echo gestopt met groeien. Dus ik verlaat de groep

4 maanden geleden

Reactie op Femke338

Helaas hebben wij vandaag geen goed bericht gehad. Na een Goede vroege ech ...
Aaaaah shit zeg, heel veel sterkte meis!🌹

4 maanden geleden

Reactie op Femke338

Helaas hebben wij vandaag geen goed bericht gehad. Na een Goede vroege ech ...
Heel veel sterkte!

4 maanden geleden

Reactie op Femke338

Helaas hebben wij vandaag geen goed bericht gehad. Na een Goede vroege ech ...
Heel veel sterkte!

4 maanden geleden

Reactie op Femke338

Helaas hebben wij vandaag geen goed bericht gehad. Na een Goede vroege ech ...
Ohnee, wat vreselijk voor jullie…. Heel veel sterkte!

4 maanden geleden

Voelt dubbel na het berichtje van Femke, maar misschien ter geruststelling van anderen?.. Wij hadden gisteren de tweede echo met 8,5 week en het was allemaal top en we zagen een prachtig bewegend kindje 🥰

4 maanden geleden

Hey allemaal! Ik ben nu 9 weken zwanger van mijn eerste kindje! En 7 december uitgerekend. We hebben al 2 echo’s gehad en alles gaat super goed en het hartje kunnen horen!😍 vind het wel spannend allemaal en interessant om jullie verhalen te lezen! Liefs

4 maanden geleden

Hoi! Hier 9 december uitgerekend. Vandaag 9 weken zwanger, zo bijzonder! De eerste weken waren spannend ivm veel lichte spotting. Dus we waren heel blij dat we een kloppend hartje zagen bij de eerste echo! Nu staan we alweer een stuk zekerder in de zwangerschap en kan het genieten beginnen. 🥰🥰

4 maanden geleden

Hoe is het met jullie? Welke kwaaltjes ervaren jullie al? Bij mij valt het allemaal reuze mee! Ben wel echt mega moe. Iedere dag een dutje (soms 2😂). In de ochtend ben ik misselijk, maar dat trekt rond 12 weer weg. Ook voel ik wat bandenpijn.. So far so good!❤️