585 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op DebCk90

Wat leuk! Ik ook a.s. donderdag de termijn echo. Ik vind het ook spannend, ...
Oh leuk! Ik heb a.s dinsdag mijn termijnen echo. ik merk dat ik het ook heel spannend vind. aangezien mijn klachten ook erg verminderd zijn de afgelopen 3 dagen. Dus ben heeeeel benieuwd

4 maanden geleden

Reactie op VeroniqueJ

Oh leuk! Ik heb a.s dinsdag mijn termijnen echo. ik merk dat ik het ook hee ...
Ik voel me de laatste dagen ook weer wat meer normaal 🤣 wat was het afzien de afgelopen weken, eindelijk weer iets meer energie. Maar als t goed is hoort dat nu ook bij de weken die gaan komen 😊

4 maanden geleden

Reactie op VeroniqueJ

Oh leuk! Ik heb a.s dinsdag mijn termijnen echo. ik merk dat ik het ook hee ...
Gelukkig ben ik niet de enige waarbij de klachten verminderd zijn. Gespannen borsten zijn weg en misselijkheid ook. Maakt me een beetje onzeker! 21 mei is de 11 weken echo. Ben heel benieuwd, ook een beetje gespannen 😩

4 maanden geleden

Reactie op Mvds93

Gelukkig ben ik niet de enige waarbij de klachten verminderd zijn. Gespanne ...
Jaa ik heb exact hetzelfde. En we waren op vakantie en ik maak me best zorgen . Zenuwachtig voor dinsdag, hopelijk betekent het niets ☺️

4 maanden geleden

Reactie op DebCk90

Wat leuk! Ik ook a.s. donderdag de termijn echo. Ik vind het ook spannend, ...
Ja lijkt me zo leuk dat je nu echt al meer een baby'tje kan zien :)

4 maanden geleden

Wat fijn om te lezen dat er meer van jullie minder klachten ervaren! Is zo fijn maar geeft ook direct zorgen. Morgen echo (10wk) en overmorgen termijnecho (10+1). Enorm duimen weer🍀 succes allemaal komende week en geniet van de zon (met factor 50😅)

4 maanden geleden

Reactie op Isabel de Groot

Wat fijn om te lezen dat er meer van jullie minder klachten ervaren! Is zo ...
Nou ik heb dus gelezen dat je hcg op het hoogst kan zijn en kan afbouwen tussen 9 en 11 weken. Dus miss hebben we daar last van 😅☺️

4 maanden geleden

Reactie op VeroniqueJ

Nou ik heb dus gelezen dat je hcg op het hoogst kan zijn en kan afbouwen tu ...
Hopelijk is dat het! Ik heb dit dus ook.. spannend! Succes jullie ook 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Less86

Vandaag de 1e echo gehad van ons 2e kindje met een kloppend hartje! Onze be ...
Hier ook 8 december uitgerekend. 😁 Jeetje iedereen al aan de echo's! Wij doen dat niet in het eerste trimester. 😊😊

4 maanden geleden

Zo fijn om te horen dat meerdere mensen die rond week 10 zitten minder kwaaltjes krijgen. Ik zei dit vanmiddag nog tegen mijn vriend, met enige zorgen, want ‘ben ik nog wel zwanger?!’ Fijn om hier te lezen dat meerdere vrouwen dit ervaren! En als ik kijk naar de Hcg piek, is die in week 9 het hoogst. Bij week 10 neemt ons Hcg al enorm af, waardoor die kwaaltjes logischerwijs minder (kunnen) worden. Dus vrouwen, geniet van die afnemende kwaaltjes! Ik heb komende donderdag de termijnecho en kijk hier heeeel erg naar uit. Liefs!

4 maanden geleden

Reactie op Lilili

Hier ook 8 december uitgerekend. 😁 Jeetje iedereen al aan de echo's! Wij ...
Fijn voor jou dat jij blijkbaar de zekerheid voelt dat er een hartje is en de baby op de juiste plek zit. Veel hebben die luxe niet en zijn enorm blij met het krijgen van bevestiging. Hoe jij reageert komt het over alsof dat raar is en die mensen niet het beste met hun baby voor hebben, wat absoluut niet zo is. Zou fijn zijn als je hier rekening mee wil houden.

4 maanden geleden

Reactie op EvavanMulken

Zo fijn om te horen dat meerdere mensen die rond week 10 zitten minder kwaa ...
Ooh zo fijn dit te lezen ben nu ook 10+ weken en sinds woensdag niet meer misselijk (dit vergeet je echt mbt de vorige zwangerschap) dus zocht ik hier een beetje bevestiging of meerdere dit ook hebben... Wel last van gevoelige borsten en áltijd zo'n gevoel in mn buik (kan t niet uitleggen 🙈😅) Succes donderdag! Ik mag zaterdag 🤩 ben zo benieuwd naar de datum! Verloskundige meet elke x 3dagen minder ver 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Zo herkenbaar deze laatste berichten. Ik ben nu 10 weken en klachten zijn sinds een paar dagen sterk minder. Gelukkig woensdag de termijn echo, ben zo benieuwd! 🫣

4 maanden geleden

Heel fijn om te lezen dat meer dames het ervaring dat de symptomen minder worden, geeft toch een soort van geruststelling

4 maanden geleden

Hi! Wat fijn om te horen dat iedereen zich beter voelt hier! Ik zat zelf ook te twijfelen of het wel goed was 😂 maar heb eigenlijk een vraag.. gaan jullie de 13 weken echo doen? Ik moet hier al een keuze voor maken maar twijfel erg…🩷💙

4 maanden geleden

Reactie op Imme Koopman

Hi! Wat fijn om te horen dat iedereen zich beter voelt hier! Ik zat zelf oo ...
Waarom zou je het niet willen doen?

4 maanden geleden

Reactie op Imme Koopman

Hi! Wat fijn om te horen dat iedereen zich beter voelt hier! Ik zat zelf oo ...
Ik ga het wel doen! Simpelweg om het feit dat het fijn is om de kleine weer te zien en bevestiging te krijgen of het goed zit / niet.

4 maanden geleden

Hi allen, tot mijn grote verdriet hebben we vorige week geen goede termijnecho gehad. Nadat we eerder een hartje hebben mogen zien kloppen is het helaas vlak daarna gestopt met groeien. We waren al zo gespannen na 2 eerdere miskramen. Mijn lichaam heeft geen signalen afgegeven dat het mis zou zijn. Het blijft kwetsbaar en tegelijkertijd voelde ik mij daarvoor zo gelukkig. Dat heeft nu plaatsgemaakt voor leegheid en intens verdriet. Ik gun jullie allemaal een goed en fijn verloop van de zwangerschap. En een hele mooi einde van het jaar met een gezonde baby 🙏

4 maanden geleden

Reactie op Lilly7

Hi allen, tot mijn grote verdriet hebben we vorige week geen goede termijne ...
Wat enorm heftig en verdrietig. Veel sterkte, ruimte en rust gewenst om dit nieuws te verwerken🍀

4 maanden geleden

Reactie op Lilly7

Hi allen, tot mijn grote verdriet hebben we vorige week geen goede termijne ...
Ach jeetje, wat vreselijk! Heel veel sterkte❤️