585 Reacties

4 maanden geleden

Hier vandaag ook een goede termijnecho gehad. 1 dagje vooruit gezet, naar 7 december ❤️

4 maanden geleden

Hier ook een goede termijnecho gehad. Eén dag vooruit gezet. Nu 10+4 en 6 december uitgerekend. Zelfs het hartje mogen horen. Zo bijzonder 🥺❤️

4 maanden geleden

Reactie op sannestrijbos21

Hier ook een goede termijnecho gehad. Eén dag vooruit gezet. Nu 10+4 en 6 d ...
Gefeliciteerd! Bedenk me dat wij het hartje helemaal niet gehoord hebben, alleen gezien. Zouden ze dat niet meer doen tegenwoordig?

4 maanden geleden

Reactie op Marinka1985

Gefeliciteerd! Bedenk me dat wij het hartje helemaal niet gehoord hebben, a ...
Ik vroeg er toevallig nog naar, bij mij zei ze dat ze het nog niet doen omdat de geluidsgolven nog te intens zijn. Geloof dat ze dat standaard pas vanaf 12 weken doen

4 maanden geleden

Haai allemaal, ik heb vandaag de termijnecho gehad en ben 8 december uitgerekend!☺️

4 maanden geleden

Reactie op Marinka1985

Gefeliciteerd! Bedenk me dat wij het hartje helemaal niet gehoord hebben, a ...
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd! Ik heb meerdere berichten gelezen en het verschilt echt per verloskundige wanneer ze het laten horen.

4 maanden geleden

Hier ook was de echo helemaal goed! Kleintje was heerlijk aan het bewegen. Ze deed zelfs de 3D echo aan, zo schattig om te zien! Even een emotioneel momentje was het :) fijn dat die bij jullie ook allemaal goed was. Op naar de 13 weken echo!

4 maanden geleden

Reactie op sannestrijbos21

Is dat altijd 6 buisjes? 😰 dan moet ik ook maar iemand meenemen.. ik ben g ...
Jaa 2x 10 ml voor NIPT, en 4x5 ml voor glucose(suiker) trombocyten, hemoglobine en penetrale screening (je eigen gezondheid). Je kan dit ook apart bloedprikken, maar ze raadde t aan in 1x te doen en van af ben 😅

4 maanden geleden

Reactie op Minako

Jaa 2x 10 ml voor NIPT, en 4x5 ml voor glucose(suiker) trombocyten, hemoglo ...
Jeetje 😰 ik ga morgen bloedprikken. M’n bonusmoeder gaat met me mee. Dus zal vast goed komen haha.

4 maanden geleden

Vandaag de intake gehad en voor de zekerheid hebben ze een echo gemaakt aangezien er hier in huis nogal veel gebeurd is en ik me zorgen maakte. En mooi kloppend hartje mogen zien. Nu op naar de termijn echo as dinsdag

4 maanden geleden

Hoi! Hoe is het verder met iedereen? Ik dacht dat het misschien leuk was hier nog een klein voorstelrondje te doen om te kijken wie er nou eigenlijk allemaal in “ons” groepje zitten?

4 maanden geleden

Reactie op Minako

Jaa 2x 10 ml voor NIPT, en 4x5 ml voor glucose(suiker) trombocyten, hemoglo ...
Nou hier waren het vanmorgen 7 buisjes. Om te huilen.. 😰🤣 ook nog twee keer geprikt moeten worden omdat ik best slecht te prikken ben.. kreeg me het een partijtje warm.. tip voor de vrouwen die nog moeten gaan en net zo’n held zijn als mij, neem dropjes mee en een flesje water!

4 maanden geleden

Vandaag een goede termijn echo gehad! Wel ineens een aantal dagen achteruit gezet, terwijl het volgens mijn eigen berekening juist ook iets eerder had kunnen zijn. Dus eigenlijk hoor ik nu niet meer in dit groepje (nu 12-12 uitgerekend) Meer mensen waarbij het steeds wisselt?

4 maanden geleden

Reactie op Gaby95

Vandaag een goede termijn echo gehad! Wel ineens een aantal dagen achteruit ...
Wij hebben de afgelopen weken 5 echo’s gehad bij een aantal verschillende gynaecologen, ivm herhaalde miskramen. 1 van hen hebben we 2 keer gehad en zij kwam beide keren op 3/4 dagen later uit, terwijl de anderen het precies op de dag juist uitkwamen op basis van mijn eisprong. Denk dat het heel erg uitmaakt wie de echo maakt, hoeveel ervaring ze hebben etc.

4 maanden geleden

Nog een paar dagen wachten en dan de termijn echo! Wij hebben ivm ICSI traject wel een vroege echo gehad dus de tijd tussen de twee echo’s duurt voor mijn gevoel zo lang! 😱 (4 weken) De dagen aftellen naar 21 mei zodat we hopelijk weer goede beelden krijgen! 🤩 Even de gezonde spanning van me afschrijven! 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Marinka1985

Hoi! Hoe is het verder met iedereen? Ik dacht dat het misschien leuk was hi ...
Ja goed plan! Ik ben 28 jaar, en zwanger van ons eerste kindje. Voor nu 8 december uitgerekend. Heb vanavond de termijnecho, zo leuk en spannend! Verder ben ik 1 jaar getrouwd en 12 jaar samen met mijn man. Ik kijk erg uit naar alle stappen van het moeder worden. Ik hou verder van lezen, koken, wandelen, naar de sauna gaan en terrasjes pakken :)

4 maanden geleden

Reactie op Soof14

Ja goed plan! Ik ben 28 jaar, en zwanger van ons eerste kindje. Voor nu 8 d ...
Zo leuk. Ik ook 28, eerste kindje en 8 dec uitgerekend!!

4 maanden geleden

Reactie op Marinka1985

Hoi! Hoe is het verder met iedereen? Ik dacht dat het misschien leuk was hi ...
Wat een leuk idee! Ik ben Ess, inmiddels 16 jaar samen met mijn partner waarvan 12.5 jaar getrouwd. November 2022 is ons zoontje geboren na een eerste poging van het ICSI traject. Inmiddels opnieuw 10 weken en 4 dagen zwanger van opnieuw een 1e poging ICSI voor een 2e kindje!

4 maanden geleden

Reactie op Marinka1985

Hoi! Hoe is het verder met iedereen? Ik dacht dat het misschien leuk was hi ...
Heel leuk idee! Ik ben 27 jaar oud, we hebben een zoontje van januari ‘22 en nu zwanger van ons tweede wonder. Afgelopen anderhalf jaar hebben we 4 miskramen gehad 💔 na onderzoeken is er uitgekomen dat mijn schildklier te traag werkt. Ben gestart met medicatie en inmiddels dus ‘goed’ zwanger. Uitgerekende datum op basis van de termijnecho is 7 december ❤️

4 maanden geleden

Reactie op danielleduif95

Zo leuk. Ik ook 28, eerste kindje en 8 dec uitgerekend!!
Wat grappig, ik ook 28 en 8 december uitgerekend! Wel 3e kindje