585 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Marinka1985

Hoi! Hoe is het verder met iedereen? Ik dacht dat het misschien leuk was hi ...
Leuk! Ik ben 28 jaar en zwanger van mijn 3e kindje. Ik ben uitgerekend op 8 december, van de week een goede termijnecho gehad. We hebben al een dochtertje van 9 en een zoontje van 2.

4 maanden geleden

Reactie op danielleduif95

Zo leuk. Ik ook 28, eerste kindje en 8 dec uitgerekend!!
Toevallig! :) net termijnecho gehad en ben nu 6 december uitgerekend. Ons kindje was veel aan het bewegen :)

4 maanden geleden

Reactie op sannestrijbos21

Nou hier waren het vanmorgen 7 buisjes. Om te huilen.. 😰🤣 ook nog twee ke ...
Oh jee zo veel! Ja bij mij ook moeilijk te vinden, doe altijd even een extra attentie van mij van; “het is moeilijk te vinden bij mij, gaat altijd verkeerd” zodat ze heel goed zoeken. Maandag geprikt, vandaag (donderdag) uitslag van alle testen en ook de NIPT test binnen! Alles goed gelukkig 🙏🏼❤️ duimen voor jou ook voor mooie resultaten!

4 maanden geleden

Reactie op Gaby95

Vandaag een goede termijn echo gehad! Wel ineens een aantal dagen achteruit ...
Jaa bij mij eerst 7/12 en dan 6/12 nu 5/12 haha. Eigenlijk hoor ik ook niet meer hierin. Fijn dat je een mooie echo hebt gehad!

4 maanden geleden

Reactie op JW3006

Hee hoi! 6 december uitgerekend hier 😊 voor mij de eerste keer zwanger dus ...
Hoi hoi. Ik ook super spannend. Hoe voel jij je ?

4 maanden geleden

Reactie op Soof14

Ja goed plan! Ik ben 28 jaar, en zwanger van ons eerste kindje. Voor nu 8 d ...
Leuk zeg! Ik ben ook 28 jaar en zwanger van de 1e! 🤎

4 maanden geleden

Hoi! Super leuk om mee te krijgen hoe het allemaal bij jullie verloopt! Ik ben 30 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Gisteren bij de echo te horen gekregen dat ik 8 dec uitgerekend ben. Vanmiddag hebben we de NIPT op de planning staan, dus ik ben me aan het voorbereiden via jullie ervaringen. 😄

4 maanden geleden

Ik ben 34 en morgen 11 weken zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekend op 7 dec 😊 Gisteren de termijnecho gehad. Was zo fijn om de kleine uk weer te zien en zo mooi en bijzonder! De vk had ook uitgebreid de tijd genomen om ukkie goed in beeld te krijgen. Echt genieten 😍🥹 Volgende week mag ik voor de bloedonderzoeken/nipt. Geen zin in 😂 En dan 4-6 de 13-weken echo 😁

4 maanden geleden

Reactie op Marinka1985

Hoi! Hoe is het verder met iedereen? Ik dacht dat het misschien leuk was hi ...
Hoi ik ben Melanie, 30 jaar en 6 jaar samen met mijn vriend. 1,5 jaar icsi traject gehad in Nederland helaas lukte het hier niet was de oogst minimaal waar door het uiteindelijk maar 3 Terugplaatsingen zijn geweest. Waar van 1 eindigende in een miskraam. In januari naar UZ Gent België gegaan en ging vlot! Veel onderzoeken gehad, behandel plan gemaakt en uiteindelijk een zeer goede oogst! 1ste terugplaatsing was raak! 🍀😍 Nu nog een aantal in de vriezer ❄️ We zijn nu 10 weken zwanger volgende week de 2de echo wij kunnen niet wachten! 💙🩷

4 maanden geleden

Maandag wordt ik 30 en ben 10+6 dagen van ons eerste kindje. Nu 3 goede echo's gehad, afgelopen dinsdag de termijnecho en uitgerekend op 7-12. Vorig jaar juni een miskraam gehad waarbij op de 1e echo al niks meer te zien was (ik had veel bloedverlies dus was er al bang voor). Elke echo blijft spannend maar ik krijg steeds meer vertrouwen 😊

4 maanden geleden

Reactie op linseyVen

Hoi hoi. Ik ook super spannend. Hoe voel jij je ?
Gaat op het moment wel aardig. Heb dinsdag de termijnecho. Vorige keer hadden ze me qua datum paar dagen verder gezet, dus ben benieuwd wat ze er nu van zeggen. Voor de rest moe, misselijkheid wordt gelukkig wat minder. En met jou?

4 maanden geleden

Reactie op Minako

Oh jee zo veel! Ja bij mij ook moeilijk te vinden, doe altijd even een extr ...
Oh dat is snel! Super fijn ❤️ zal bij ons wel iets langer duren aangezien Pinksteren ertussen zit. Duimen voor een goede uitslag 🙏🏼

4 maanden geleden

Reactie op Marinka1985

Hoi! Hoe is het verder met iedereen? Ik dacht dat het misschien leuk was hi ...
Leuk idee! Ik ben Sanne, 29 jaar, dik 2,5 jaar getrouwd met mijn lieve man en voor de 2e keer zwanger. Helaas in december een missed abortion gehad. Ondertussen al 11 weken zwanger van onze kleine kruimel 🥰 6 december uitgerekend. 03/06 hebben we de 13 weken echo. Gisteren bloed laten prikken voor de NIPT. Super spannende tijd nu 🙏🏼

4 maanden geleden

Lukt t iemand met de nub theorie hier wat uit te vissen?🤣 de baby wou totaaaal niet op de foto haha

4 maanden geleden

Ik ben Maudy, 27 jaar en bijna 2 jaar getrouwd met Jeroen. Dit wordt ons eerste kindje en inmiddels zijn wij vandaag precies 11 weken zwanger. We hebben afgelopen donderdag de termijnecho gehad, alles was goed en we zijn uitgerekend op 7 december! Zo spannend, maar zoveel zin in!

4 maanden geleden

Reactie op Femke338

As het goed is ben ik rond 8 december uitgerekend. Eerst de eerste echo ev ...
Ik ook rond 8 december 🥰 7 of 8. Ligt er nu aan in welke app ik het bereken 😅 ik heb donderdag de 12 weken echo. Wanneer jij?

4 maanden geleden

Reactie op demi2003!

Lukt t iemand met de nub theorie hier wat uit te vissen?🤣 de baby wou tota ...
Probeer anders die facebook pagina!

4 maanden geleden

Hoiii, ik ben Sandy, 22 jaar en ben gelukkig samen met mijn vriend 🥰 Dit word mijn eerste kindje en ben nu 10+6 en 9 december uitgerekend! Woensdag doe ik de NIPT test en vind dat heel spannend 🙈

3 maanden geleden

Vandaag de termijnecho gehad, alles goed en baby was erg bewegelijk. Wel is de uitgerekende datum wat verzet, nu 11 december. Dus zit eigenlijk nu in de verkeerde groep 😅

3 maanden geleden

Zojuist een echo gehad 11+1 op 9 december uitgerekend volgens behandelend arts (ICSI) net kwamen we op 11 weken uit dus liggen mooi op schema qua groei! Een kloppend hartje en alles was te zien. Wel een inwendige echo door een gekantelde baarmoeder.. dus nog even geduld om de mini volledig te kunnen zien!