585 Reacties

3 maanden geleden

Gister had ik de termijnecho (ben 11.4 na icsi) en wat was het bijzonder. Hartje klonk stevig, kindje lag er mooi voor en deed zelfs wat sprongetjes. Dit is mijn 1e zwangerschap dus ik wist niet wat ik zag! Zo leuk en trots.

3 maanden geleden

Reactie op Byebyebirdie87

Gister had ik de termijnecho (ben 11.4 na icsi) en wat was het bijzonder. H ...
Ja leuk hè! Dat had ik ook, dat ik al helemaal trots ben :)

3 maanden geleden

6 december ❤️ vorige week een hele mooie termijnecho gehad. Volgende echo met 13w op 4 juni en moet naar de gynaecoloog wegens eerdere zwangerschappen en vroeggeboorte. Merk dat ik me toch wel veel zorgen maak en mn symptomen nemen ook af. Vind het lastig om nu al compleet te genieten 😣

3 maanden geleden

Hier vanochtend de uitslag van de NIPT binnen gekregen en deze was helemaal goed. Wat een opluchting 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Soof14

Ja leuk hè! Dat had ik ook, dat ik al helemaal trots ben :)
Dat lijf van ons, dat doet het! En dat kleintje groeit. Ik kan alleen maar denken: echt een wonder. Had jij bij de termijnecho ook dat je voor het eerst "een ouder voelde" ipv "de patient" ik ervaarde het als een enorm verschil

3 maanden geleden

Hallo allemaal! Na de vitaliteitsecho leek het er al op, maar na de termijnecho van vandaag is het zeker: ik kan hier lekker mee gaan kletsen. 9 december uitgerekend van ons tweede kindje:) vandaag ook meteen laten prikken voor de nipt

3 maanden geleden

Reactie op Mvds93

Zojuist een echo gehad 11+1 op 9 december uitgerekend volgens behandelend a ...
Wel heel mooi scherp beeld doordat het inwendig was! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook 9 december uitgerekend:)

3 maanden geleden

Gisteren de termijnecho gehad en uitgerekende datum nog steeds 8 december. Gelijk de nipt test laten doen dus nu wachten op de uitslag en door naar de 13 wkn echo.🤞

3 maanden geleden

Reactie op Byebyebirdie87

Dat lijf van ons, dat doet het! En dat kleintje groeit. Ik kan alleen maar ...
Ja, ik voelde ook heel sterk al de liefde voor ons kindje kindje! Zo bijzonder

3 maanden geleden

Net terug van de NIPT test en zwangerschapsonderzoek. 7 buisjes 😱 Best veel, maar wel netjes geprikt gelukkig 😊 kunnen we die ook weer afvinken. Op naar de 13 weken echo op 4 juni 😁

3 maanden geleden

Vanmorgen de termijn echo gehad. Ik ben vooruit gezet naar 2 december. De foetus was namelijk wel 6 cm! Alles zag er goed uit, zoooo fijn!🥰 Neemt echt veel zorgen weg. Net meteen bloed gaan prikken voor de nipt. Hopelijk is de uitslag daar snel van bekend!

3 maanden geleden

Reactie op EvavanMulken

Vanmorgen de termijn echo gehad. Ik ben vooruit gezet naar 2 december. De f ...
Mooie echo ook! Gefeliciteerd

3 maanden geleden

Reactie op DebCk90

Net terug van de NIPT test en zwangerschapsonderzoek. 7 buisjes 😱 Best ve ...
Oh nee ik moet morgen maar 7 buisjes is echt veel! Ik word altijd een beetje naar ervan dus kijk er beetje tegen op. Hopen dat de uitslag snel binnen is! Ik heb wel zonder nevenbedingen, jij ook of met?

3 maanden geleden

Vandaag de termijnecho gehad en een dagje vooruit gezet naar 8 december. De baby lag er goed bij maar zo ontzettend bewegelijk dat ze hem/haar niet goed op de echo kreeg haha. Uiteindelijk wel gelukt ! Nu morgen gelijk prikken voor de nipt, wel gekozen zonder nevenbedingen te doen.

3 maanden geleden

Reactie op Carmenn1604

Oh nee ik moet morgen maar 7 buisjes is echt veel! Ik word altijd een beetj ...
Ik kijk er zelf ook niet naar, leuk is anders, maar er is zo goed geprikt dat ik de prik niet eens heb gevoeld en je alleen een mini puntje ziet. Ik heb ook zonder nevenbevindingen gedaan.

3 maanden geleden

Reactie op sannestrijbos21

Oh slim!! Bedankt 🙏🏼

3 maanden geleden

Reactie op DebCk90

Ik kijk er zelf ook niet naar, leuk is anders, maar er is zo goed geprikt d ...
Oh ja beter inderdaad ook niet naar kijken! Komt vast goed, hoop dat we snel de uitslag hebben

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben vandaag terug gezet naar 6 december, dus ik ben de andere groep uitgegaan en kom er hier bij. Zwanger van 3e baby 😁

3 maanden geleden

Net ook blij gemaakt met een dooie mus… Vanmorgen de nieuwsbrief van Prénatal, 20% op bijna alles incl. de kinderwagens. Staat ook in het overzicht 20% korting op de Joolz Day5, mooie korting dus, bijna 300 euro ervanaf. Wordt t niet berekend in de winkelwagen. Klantenservice gebeld en het was een fout van hun…. 🤨 heeeel jammer.

3 maanden geleden

Reactie op DebCk90

Net ook blij gemaakt met een dooie mus… Vanmorgen de nieuwsbrief van Préna ...
Ohnee wat balen!