585 Reacties

3 maanden geleden

Goed om te horen allemaal! Ik heb vrijdag de nipt test en volgende week vrijdag de 13 weken echo, spannend!

3 maanden geleden

Reactie op Mvds93

Spannend ik ook maandag 13 weken echo dan precies 13 weken! Afgelopen vrijd ...
Ohhh, ik heb ook afgelopen vrijdag de NIPT laten afnemen.. hoop snel op een goeie uitslag!! 🍀

3 maanden geleden

Hi allemaal, Ik ben momenteel 12+2 weken zwanger van ons eerste kindje na bijna 2 jaar proberen waarbij ik vorig jaar 1 miskraam heb gehad bij 7 weken. Ik ben 2 dagen vooruit gezet waardoor ik nu in deze groep mag meepraten. Mijn uitgerekende datum is 9 december. Ik heb afgelopen maandag de NIPT + nevenbevindingen geprikt en volgende week vrijdag 7 juni de 13 weken echo. Ik merk wel dat ik het spannend vind om op de uitslagen te wachten. Ik woon in de randstad dus hoop dat ik niet te lang hoef te wachten. Hoe gaat het met jullie symptonen? Nog last van zwangerschapskwaaltjes of valt het mee?

3 maanden geleden

Reactie op DeesNatas

Ohhh, ik heb ook afgelopen vrijdag de NIPT laten afnemen.. hoop snel op een ...
Ik ga voor ons duimen op een goede uitslag! Ik heb wel al de andere uitslagen binnen waar ze me op wilde testen dus hopelijk ook snel de NIPT

3 maanden geleden

Afgelopen vrijdag de NIPT uit laten voeren, net de uitslag gehad: geen afwijkingen en nevenbevindingen. Opgelucht! Wel was er een afwijking in mijn eigen bloed gevonden (lage bloedplaatjes) waar ik hopelijk morgen meer over hoor. Pfoe nooit gedacht wat een onzekerheden en spannende tijden hier steeds bij komen kijken zeg. Hoop voor jullie allemaal ook op een goede NIPT uitslag 🤍

3 maanden geleden

Reactie op Naomiplomie

Afgelopen vrijdag de NIPT uit laten voeren, net de uitslag gehad: geen afwi ...
Hoi Naomi, wat fijn voor je! Vraagje, hoe ontving je de uitslag? In een online patientenportal, of werd je gebeld door het ziekenhuis/lab/je verloskundige?

3 maanden geleden

Reactie op TeamRocket

Hoi Naomi, wat fijn voor je! Vraagje, hoe ontving je de uitslag? In een on ...
De verloskundige heeft me gebeld en vervolgens de uitslag in het online portaal gezet. Had dat al nagevraagd, maar ze zouden altijd eerst bellen zowel bij een goede als 'foute' uitslag 🤗 denk dat de meeste verloskundigen dat wel doen eerlijk gezegd!

3 maanden geleden

Hier ook een goeie NIPT uitslag. Ik kreeg hem via de mail, wel beetje gek. Dinsdag de 13 weken echo!

3 maanden geleden

Ik heb net ook de NIPT uitslag gehad, alles was goed!

3 maanden geleden

Reactie op Mvds93

Ik ga voor ons duimen op een goede uitslag! Ik heb wel al de andere uitsla ...
Ik heb vandaag een goeie uitslag gehad!! 😍 jij al wat gehoord?

3 maanden geleden

Reactie op DeesNatas

Ik heb vandaag een goeie uitslag gehad!! 😍 jij al wat gehoord?
Nee nog niet..! Ik zit met smart te wachten. Word al een beetje zenuwachtig hoor.. ik krijg het in mijn portal van de verloskundige vandaag 3x gecheckt.. maar ik had ook Nevenbevindingen er bij dus misschien duurt het daarom langer? 🤷‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op DeesNatas

Ik heb vandaag een goeie uitslag gehad!! 😍 jij al wat gehoord?
Wat goed dat je goede uitslag hebt gehad is toch wel een opluchting! 🫶

3 maanden geleden

Reactie op Mvds93

Nee nog niet..! Ik zit met smart te wachten. Word al een beetje zenuwachtig ...
Ik had vorige week donderdag geprikt met nevenbedingen. En had vandaag de uitslag dus vond dat snel, twee jaar geleden duurde het 14 werkdagen bij mij. 🤷🏻‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op Naomiplomie

De verloskundige heeft me gebeld en vervolgens de uitslag in het online por ...
Jep zo ging t ook precies bij mij! Alleen bij slecht zou ik volgensmij rechtstreeks door iemand van t lab vragen konden beantwoorden. Zeker als t ging om nevenbevindingen

3 maanden geleden

Reactie op JazzRodrigues

Ik had vorige week donderdag geprikt met nevenbedingen. En had vandaag de u ...
Ja ook meiden die ik spreek hebben vorige week vrijdag geprikt en hebben alles al.. maar misschien ook per regio? Hopelijk vandaag de uitslag ik maak mezelf helemaal gek.

3 maanden geleden

Ik kreeg de uitslag in de mail (een goede uitslag gelukkig!) ik had donderdag geprikt en donderdag week later de uitslag bij Amstelland was dat.

3 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben 6 december uitgerekend dus kan gezellig meekletsen met jullie! Wat betreft de NIPT: ik had vorige week donderdagochtend vroeg bloed geprikt en kreeg afgelopen dinsdag de uitslag per mail. De verloskundige had aangegeven dat als het via de mail binnenkomt dat het goed nieuws is. Vond het best snel, wel fijn.

3 maanden geleden

Hier ook een goede NIPT uitslag (met nevenbevindingen)! Vrijdagmiddag de 24e geprikt, vrijdagmiddag de 31e de uitslag telefonisch gekregen. Ik ben 37 jaar en zwanger van onze eerste. 9 december uitgerekend!

3 maanden geleden

Reactie op JazzRodrigues

Ik had vorige week donderdag geprikt met nevenbedingen. En had vandaag de u ...
Gister om 19:00 de nipt en nevenbevindingen uitslag doorgebeld gekregen van de verloskundige, alles helemaal goed! 😊

3 maanden geleden

Reactie op Mvds93

Gister om 19:00 de nipt en nevenbevindingen uitslag doorgebeld gekregen van ...
Ah zie je helemaal goed gekomen! 🤗