569 Reacties

5 maanden geleden

Hi dames, ik ben 6 December uitgerekend van ons 5e kindje. Heb weinig symptomen maar ben zooo moeeee 😅ik heb de 22e mn eerste echo

5 maanden geleden

Hier uitgerekend op 9 december. Vanochtend de eerste echo gehad met 6 weken. Dit omdat ik toch wat krampen en bloedverlies had. alles zit goed en er was zelfs al een hartslag 🥹

5 maanden geleden

Reactie op togle10

Hier uitgerekend op 9 december. Vanochtend de eerste echo gehad met 6 weken ...
Wat fijn! Gefeliciteerd

5 maanden geleden

Reactie op togle10

Hier uitgerekend op 9 december. Vanochtend de eerste echo gehad met 6 weken ...
Yes, wat superfijn! 🩷🩵

5 maanden geleden

Reactie op togle10

Hier uitgerekend op 9 december. Vanochtend de eerste echo gehad met 6 weken ...
Gefeliciteerd! Wij lopen precies gelijk 🥹, ik ben ook uitgerekend op 9 december en ik heb aankomende woensdag de eerste echo. Ook vanwege bloedverlies wat ik gehad heb. Ik heb vanaf de dag van mn positieve test 9 dagen lang hevig gebloed. Het ziekenhuis vond het echter niet nodig om eerder dan dit langs te komen. Wel moet ik morgenochtend nog een zwangerschapstest doen voor de zekerheid om te kijken of die nog positief is. Vorige week was hij nog positief en ik durf eigenlijk echt niet te testen morgen 🥲. Ben zo bang dat er, ondanks dat ik zo onwijs veel last heb van vanalles, toch niet zwanger op zal staan… Ik hoop zo dat het goed zit 🤞🏼🍀❤️

5 maanden geleden

Reactie op Isa:)

Gefeliciteerd! Wij lopen precies gelijk 🥹, ik ben ook uitgerekend op 9 dec ...
Oeh inderdaad heel spannend… sterkte!

5 maanden geleden

Reactie op stelk

Gefeliciteerd! Ik heb relatief weinig symptomen, door mijn eerdere miskraa ...
Heb mijn vorige zwangerschappen (waaronder een tweeling zwangerschap) nooit kwaaltjes gehad en het kwam gewoon goed!

5 maanden geleden

Hi dames, 7 december uitgerekend, 1e zwangerschap. Echo pas 20 mei

5 maanden geleden

Vandaag 6+3 en op 6 december uitgerekend van ons eerste wondertje 🩷🩵🙏🏻 25 april de eerste echo ☺️ Ik vind het heel spannend en ben heel benieuwd. Hoop me wel snel wat beter te gaan voelen, want nu echt totaal geen energie, misselijk en weinig eetlust en al 4 kg afgevallen 😱

5 maanden geleden

Reactie op stelk

Gefeliciteerd! Ik heb relatief weinig symptomen, door mijn eerdere miskraa ...
Ik heb ook nog vrij weinig symptomen, alleen gevoelige borsten en ook die krampen/steekjes. Geen misselijkheid (nog) 🤞🏼

5 maanden geleden

Hi allemaal! Ik ben ook 7dec uitgerekend. Ik heb al een dochter van 2 jaar en 4 maanden. In september zijn we voor een tweede gegaan en in december was ik zwanger. Ik heb toen wat bloedverlies gehad en dacht dat het een miskraam was. Een maand later kwamen we erachter dat het om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ging en moest mijn eileider eruit. Best heftig maar gelukkig daarna gelijk zwanger geworden! Ik ben nu lekker op vakantie tot 21 april en de 22ste mogen we voor de eerste echo!

5 maanden geleden

Reactie op Marinka1985

Heb mijn vorige zwangerschappen (waaronder een tweeling zwangerschap) nooit ...
Dat is goed om te horen! Je gaat toch twijfelen als je weinig voelt 😅

5 maanden geleden

Reactie op DebCk90

Vandaag 6+3 en op 6 december uitgerekend van ons eerste wondertje 🩷🩵🙏🏻 ...
Wat grappig, ik ben ook precies 6+3 weken en 6 dec(vermoedelijk nu) uitgerekend. Wel al 2 echo's gehad ivm zorgen. En ook de 25e de echo en gesprek met verloskundige😊

5 maanden geleden

Reactie op MeisjeM94

Wat grappig, ik ben ook precies 6+3 weken en 6 dec(vermoedelijk nu) uitgere ...
Hopelijk was op je eerste 2 echo’s alles goed 🙏🏻

5 maanden geleden

Ik ben nu 6 weken + 3 dagen, op 6 december uitgerekend en op 26 april de eerste echo. Nog ff wachten dus! Merk wel dat de klachten nu sinds de 6e week heftiger worden. Extra misselijk en erg moe. Ook vaak een opgeblazen gevoel en soms met te snel bewegen wat pijn in de liezen. Zolang ik om het uur wat eet is de misselijkheid nog redelijk te overzien

5 maanden geleden

Volgens mijn eigen berekening 7 december uitgerekend van ons 3e wondertje 🥰 1 mei hebben wij de eerste echo 🤩

5 maanden geleden

Ik ben 6+1 en op 8 december uitgerekend! Mijn klachten zijn voornamelijk gevoelige borsten, moeheid en stemmingswisselingen. Ivm een miskraam in september vind ik het wel spannend, ben blij dat de echo wat eerder is: 22 april ☺️

5 maanden geleden

Reactie op Mario96

Ik ben 6+1 en op 8 december uitgerekend! Mijn klachten zijn voornamelijk g ...
Hey wat leuk, wij lopen precies gelijk! Mijn klachten zijn ook voornamelijk gevoelige borsten en sinds vandaag ook flinke misselijkheid 🤩 Fijn dat je al zo snel je echo hebt, hopelijk stelt je dat gerust! Onze eerste echo is 8 mei 😌

5 maanden geleden

Hier ook 9 december uitgerekend! Voel me op dit moment nog best prima. Wel last van gevoelige borsten, vermoeidheid en steekjes/krampjes in mijn buik. Ik ben zo benieuwd naar de eerste echo. Wij hebben deze op 3 mei 🫢

5 maanden geleden

Reactie op DebCk90

Hopelijk was op je eerste 2 echo’s alles goed 🙏🏻
Jaa gelukkig wel, zelfs al een hartje mogen zien. Blijft toch altijd spannend de echo's🥹