585 Reacties

3 maanden geleden

Gister 13 weken echo gehad was weer leuk om de kleine baby te zien !! Zag er voor zover goed uit en ze vroeg halverwege of ik even wou springen tot 2 x toe om te kijken of de baby van plek zou draaien🤣🤣 maar helaas dat werkte niet was wel bijzonder weer ze wou helaas het geslacht niet delen maar er is wel een omhoog / uitstekende nub te zien !! Volgende week geslachts echo bij echo wonder !!

3 maanden geleden

Reactie op Mmls

Gister 13 weken echo gehad was weer leuk om de kleine baby te zien !! Zag ...
Haha herkenbaar! Ik heb ook twee keer staan springen om de baby te laten draaien! 🤣 Bij ons wou ze ook het geslacht niet vertellen. Over 2 weken hebben we daar een echo afspraak voor staan.

3 maanden geleden

Reactie op LisaWN

Ja, via de vlokkentest hebben we dit te horen gekregen. In tegenstelling to ...
Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd hoe dat allemaal in zn werk ging rondom die vlokkentest. Vertelden ze waarop ze een afwijking hadden gezien en mocht je dan kiezen welke vervolgtest (als je überhaupt verder wilde testen) of stond dit al vast? En was dit een lastige of duidelijke keuze voor jullie om verdere testen te doen? Als je er verder niks over wil vertellen en het achter je wil laten snap ik dat ook en hoef je zeker mijn vragen niet te beantwoorden!!

3 maanden geleden

Reactie op RunDisney

Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd hoe dat allemaal in zn werk ging ron ...
Je mag mij altijd een berichtje sturen dan wil ik mijn verhaal best delen. Echter is deze vlokkentest niet voortgekomen uit de NIPT uitslag maar ben ik direct doorverwezen voor een vlokkentest en dus uit eindelijk niet de NIPT gehad

3 maanden geleden

Bij mij ook alles goed vanuit de nipt en de 13 weken echo! Heel blij mee ❤

3 maanden geleden

Gaan jullie nog extra echo’s “bij kopen”? Ik wil sowieso een 3D echo doen ergens in de 30 weken maar weet niet zo goed wanneer. Rond de 16 weken doe ik een pretecho samen met mijn moeder want ze wilt zo graag een keer mee.

3 maanden geleden

Reactie op LisaWN

Gaan jullie nog extra echo’s “bij kopen”? Ik wil sowieso een 3D echo doen e ...
Ja, in mijn vorige zwangerschap heb ik een 3D echo laten doen bij Dr. Papa. Vrij bekende naam hier in Amsterdam en dat was met 27 weken. Hij raadde dit ook aan vanaf week 26-28 daarna wordt te groot om het nog mooi in beeld te brengen.

3 maanden geleden

Reactie op LisaWN

Gaan jullie nog extra echo’s “bij kopen”? Ik wil sowieso een 3D echo doen e ...
Ik heb alleen een pretecho gepland staan eind juni voor het geslacht. Maar verder geen extra echo’s. Bij mijn vorige zwangerschap had ik zwangerschapsdiabetes en had ik om de zoveel weken een groei echo. Grote kans dat ik dat bij deze zwangerschap weer heb.

3 maanden geleden

Reactie op JazzRodrigues

Ja, in mijn vorige zwangerschap heb ik een 3D echo laten doen bij Dr. Papa. ...
Goed om te weten, dank je wel!

3 maanden geleden

Reactie op LisaWN

Gaan jullie nog extra echo’s “bij kopen”? Ik wil sowieso een 3D echo doen e ...
Ja wij hebben volgende week bij ons thuis een echo om het geslacht te bepalen. Heel leuk dat dit thuis kan! Zo veel zin in.

3 maanden geleden

Reactie op Lobkd

Ja wij hebben volgende week bij ons thuis een echo om het geslacht te bepal ...
Oh inderdaad! Wat bijzonder. Ik heb er nu een gepland op 24 juni (16+1)

3 maanden geleden

Ik ben ook 9 dec uitgerekend. Super spannend allemaal ❤️ Ik begin vanaf deze week wel een klein buikje te hebben, niet zo zichtbaar maar wel voelbaar? 😂

3 maanden geleden

Reactie op dilosssx

Ik ben ook 9 dec uitgerekend. Super spannend allemaal ❤️ Ik begin vanaf dez ...
Ik ben ook 9 december uitgerekend! Gefeliciteerd 🙌🏻 Ook hier een iets boller buikje maar nog niet zichtbaar.. broeken zitten wel een stukje strakker.

3 maanden geleden

Reactie op LisaWN

Gaan jullie nog extra echo’s “bij kopen”? Ik wil sowieso een 3D echo doen e ...
Ik heb een geslachtsecho bijgekocht. De vorige zwangerschap gingen ze aan t einde ineens een keer ongevraagd het beeld op 3d zetten en ik schrok er nogal van 🤣 leek wel een soort alien-aap. Was erg gerustgesteld toen ze eruit kwam en knap was 😅 ik kies dus niet voor een 3d echo.

3 maanden geleden

Reactie op Lobkd

Ja wij hebben volgende week bij ons thuis een echo om het geslacht te bepal ...
Thuis? Dat heb ik nog nooit gehoord! Leuk! Ik twijfelde om een echo bij te kopen zodat mijn oma daarbij kan zijn, maar het is toch best veel gedoe/lastig te plannen met werk, andere kindje, oma ophalen etc. Dus twijfel nog

3 maanden geleden

Reactie op RunDisney

Thuis? Dat heb ik nog nooit gehoord! Leuk! Ik twijfelde om een echo bij te ...
Ja gewoon thuis. Heel fijn! Wel iets duurder maarja. Graag ervoor over. Morgen is het zover!!

3 maanden geleden

Gisteren aangekomen in Mallorca. Had nog vorige week m’n korte broeken gepast, die kon ik nog aan. Wil vanmorgen een korte broek aan doen, krijg hem amper dicht. Onze smurf begint dus goed te groeien 😂 Wel kleding stress nu op vakantie 😂

3 maanden geleden

Reactie op DebCk90

Gisteren aangekomen in Mallorca. Had nog vorige week m’n korte broeken gepa ...
Hahahah 😂 Hele fijne vakantie gewenst. 😘

3 maanden geleden

Reactie op DebCk90

Gisteren aangekomen in Mallorca. Had nog vorige week m’n korte broeken gepa ...
Ooh dat is wel lastig. Broek van je partner aan misschien? En anders toch maar gaan shoppen 🤣

3 maanden geleden

Reactie op DebCk90

Gisteren aangekomen in Mallorca. Had nog vorige week m’n korte broeken gepa ...
Elastiekje om je knoop doen en dan wat langere shirts😉 zelfde probleem hier nu in Italië