586 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Myrthe 94

Elastiekje om je knoop doen en dan wat langere shirts😉 zelfde probleem hie ...
Ik heb die truc idd op internet gevonden en echt een life safer 🙌🏻

3 maanden geleden

Reactie op LittleSEM

Ooh dat is wel lastig. Broek van je partner aan misschien? En anders toch ...
Hahaha die broeken kom ik al helemaal niet in 😂😂

3 maanden geleden

Reactie op DebCk90

Hahaha die broeken kom ik al helemaal niet in 😂😂
Haha ik pas de broeken van mijn partner ook niet als ik niet zwanger ben, laat staan als ik t wel ben:p

3 maanden geleden

Reactie op RunDisney

Haha ik pas de broeken van mijn partner ook niet als ik niet zwanger ben, l ...
Precies dat 😂

3 maanden geleden

Ik ben bezig voor de babykamer en daardoor op zoek naar een dekentje voor in het ledikantje. Nu hebben ze bij alle winkels geen wol. Dit wordt wel aangeraden ivm temperatuur regulatie en lekker warm jn de winter. Iemand een goede tip?

3 maanden geleden

Reactie op MUNA3

Ik ben bezig voor de babykamer en daardoor op zoek naar een dekentje voor i ...
Wij hadden die van Wollies een wiegdeken. Die is ruim genoeg het ledikant deken was echt te ruim voor in haar ledikant.

3 maanden geleden

Reactie op JazzRodrigues

Wij hadden die van Wollies een wiegdeken. Die is ruim genoeg het ledikant d ...
Ik heb een Wollies ledikantdeken gekocht. Hij is inderdaad groot maar we gebruiken hem nog steeds (ze is nu 2.5).

3 maanden geleden

Ha allen, even benieuwd hoe het met jullie gaat in dit tweede trimester. Ik merk dat ik veel meer energie heb, eetlust en concentratie zijn weer enigszins terug. Eind deze week geslachtsbepalende echo. Zo leuk! Fysiek begin ik wel e.e.a. in de buik te voelen, steekjes, rommeltjes en dan vraag ik me af wat ik voel en of het vroege tekenen zijn van de bewegende baby. Heel benieuwd naar hoe het voor jullie is.

3 maanden geleden

Reactie op Byebyebirdie87

Ha allen, even benieuwd hoe het met jullie gaat in dit tweede trimester. Ik ...
Ik merk dat ik iets meer energie heb. Ook al ben ik in de avond echt moe. Ik kan wel een dag zonder middagdutje 😅 Ik begin sommige dingen qua eten echt te missen wat je niet mag hebben. Altijd als je het niet mag wil je het juist. Ik ben een buik slaper, ik merk nu mijn buik dikker wordt dat ik niet meer lekker lig 🫠

3 maanden geleden

Reactie op Byebyebirdie87

Ha allen, even benieuwd hoe het met jullie gaat in dit tweede trimester. Ik ...
Iets meer energie, helaas nog wel steeds misselijk en zo nu en dan overgeven. Wel al een stuk minder dan eerdere weken. Dus er zit verbetering in. Wel echt een soort spierpijngevoel sinds 2 weken als ik teveel loop op een dag.

3 maanden geleden

Hee allemaal! Bij mij ook meer energie en meer eetlust. Vooral avondeten is weer lekkerder. Wel heel soms nog wat flauw door mijn lage bloeddruk. Ik heb wel eens wat steekjes van de bandenpijn en verder goed aan het opletten of ik de baby al voel! Ik herken idd ook dat buikkrampen niet meer helemaal lekker is ;) wel echt leuk dat het nu steeds zichtbaarder wordt! Denk dat het nu snel gaat groeien ❤

3 maanden geleden

Reactie op Soof14

Hee allemaal! Bij mij ook meer energie en meer eetlust. Vooral avondeten is ...
*Buikslapen

3 maanden geleden

Reactie op LittleSEM

Ik merk dat ik iets meer energie heb. Ook al ben ik in de avond echt moe. I ...
Wat ingewikkeld dat je gedachten juist uitgaan naar het eten dat niet is aanbevolen (of zelfs afgeraden) lukt het om je gedachten te verzetten? Ik ben trouwens ook echt een buikslaper en merk dat het ongemakkelijk wordt. Wat zal ik dat gaan missen ergens in de nabije toekomst.

3 maanden geleden

Reactie op Soof14

Hee allemaal! Bij mij ook meer energie en meer eetlust. Vooral avondeten is ...
Dat gevoel heb ik ook. Kom maar op met die groei!

3 maanden geleden

Reactie op Byebyebirdie87

Ha allen, even benieuwd hoe het met jullie gaat in dit tweede trimester. Ik ...
De ergste misselijkheid is weg maar bij het ruiken van etensgeuren kan het ineens vol opzetten en komt ook alles er gewoon weer uit. Verder nog wel moe en veel last van duizeligheid/instabiel ivm lage bloeddruk. Ben nu ook een beetje in de zit er wel echt iets fase terecht gekomen 😂. Je voelt niks en je ziet niks, gelukkig binnenkort weer een echo. Even met eigen ogen zie dat onze jongen daar nog rond zwemt.

3 maanden geleden

Reactie op LisaWN

De ergste misselijkheid is weg maar bij het ruiken van etensgeuren kan het ...
Ja, dat laatste he. Ik heb vrijdag de geslachtsbepalende echo en kijk er vooral naar uit om het kleintje te zien bewegen. Dat geslacht is dan mooi meegenomen bijna

3 maanden geleden

Reactie op JW3006

Hee hoi! 6 december uitgerekend hier 😊 voor mij de eerste keer zwanger dus ...
Ik ook 6 dec!! En eerste kindje. Wat onwijs spannend gefeliciteerd! 🥰😘

3 maanden geleden

Reactie op Byebyebirdie87

Wat ingewikkeld dat je gedachten juist uitgaan naar het eten dat niet is aa ...
Maar als je dan zon heeeerlijk zwangerschapskussen koopt, dan is het ineens een stuk minder erg ;) ik ben ook een buikslaper dus lag ook echt niet meer lekker zonder speciaal kussen..

3 maanden geleden

Reactie op kirstensuzanne

Ik ook 6 dec!! En eerste kindje. Wat onwijs spannend gefeliciteerd! 🥰😘
Hier ook 6 december uitgerekend! Zwanger van de tweede. Ik heb al een peuter van bijna 3 rondlopen 🥰

3 maanden geleden

Wij 8 december, van onze 2de dochter🩷