589 Reacties

2 maanden geleden

Ik voel de baby nu ook sinds 2 weken (ben vandaag 18 weken). Dit is mijn tweede en placenta ligt aan de achterkant. Voelt een beetje als spa rood, maar dan in je buik

2 maanden geleden

Reactie op DebCk90

Vanmorgen ben ik gaan sporten, ik doe normaal wekelijks mee met de groepsle ...
Ik deed aqua bootcamp, maar ga denk ik over een tijdje gewoon baantjes zwemmen, veel bewegingen zijn niet echt passend bij een grote buik ;) en verder ben ik begonnen met zwangerschapsyoga, dat was ook nog best intens bij bepaalde bewegingen, maar vooral heel fijn. En verder wandel en fiets ik best veel.

2 maanden geleden

Reactie op DebCk90

Vanmorgen ben ik gaan sporten, ik doe normaal wekelijks mee met de groepsle ...
Ik bootcamp 3x in de week, dat kan wat makkelijker op eigen tempo als die lessen van les Mills. Ik ren dan niet maar dan doe ik farmers weights of snelwandelen. De rest kan ik eigenlijk bijna allemaal nog wel meedoen. Voor buikspieren doe ik uiteraard ook vervangende oefeningen!

2 maanden geleden

Wij krijgen een meisje!馃挆 Vandaag ook gedeeld met familie 馃檪

2 maanden geleden

Bij mijn eerste danste ik 2x in de week en toen t iets zwaarder werd bracht ik dat terug naar 1x in de week (vooral zwaarder door t tijdstip op de avond: ik was doodop!). Nu deed ik helaas tijdelijk niks aan sport en dus ook niet tijdens de zwangerschap. Ik ga wel zwangerschapsyoga doen

2 maanden geleden

Zijn jullie al begonnen met het grote aanschaffen van alle spullen? Ik kijk nu eens naar kinderwagens en inrichting kinderkamer. Krijg van jan en alleman kleding toegestopt. Het voelt daarmee allemaal heel "echt". Hoe is dat bij jullie?

2 maanden geleden

Reactie op Byebyebirdie87

Zijn jullie al begonnen met het grote aanschaffen van alle spullen? Ik kijk ...
Ik ben zwanger van de tweede dus hebben alles al in huis. Ik heb al een zoon en ben ook zwanger van een jongetje. Dus qua kleding etc hoeft er ook niks nieuws bij. Ik koop wat nieuwe hydrofiele doeken en flessen straks. En dan is alles klaar 馃槄

2 maanden geleden

Reactie op Byebyebirdie87

Zijn jullie al begonnen met het grote aanschaffen van alle spullen? Ik kijk ...
Zeker! Baby kamer al bijna af zelfs! (Wilde nog zoveel mogelijk zelf kunnen doen) Kinderwagen zijn we nog goed aan het onderzoeken en kleding gaan we pas aanschaffen als we weten wat het is馃槏 hebben zondag een gender reveal!

2 maanden geleden

Reactie op Imme Koopman

Zeker! Baby kamer al bijna af zelfs! (Wilde nog zoveel mogelijk zelf kunnen ...
Wat leuk van die reveal! Hoe pakken jullie het aan? Leuk dat de kamer al bijna af is, knus!

2 maanden geleden

Reactie op LittleSEM

Ik ben zwanger van de tweede dus hebben alles al in huis. Ik heb al een zo ...
Dag is wel handig, je weet al wat werkt en wat je nodig hebt. Hier nog het grote uitzoekwerk: wat is echt onmisbaar en wat kan wachten

2 maanden geleden

Reactie op Byebyebirdie87

Dag is wel handig, je weet al wat werkt en wat je nodig hebt. Hier nog het ...
Ja, ik merk dat ik dat nu erg fijn vind. Ik ben veel rustiger en weet wat er gaat komen. Het is vooral dat alles van te voren even weer gewassen moet worden zodat alles fris in de kast ligt. Maar het shoppen van nieuwe babykleding kan ik niet laten 馃槄 mijn zoon is in augustus geboren dus niet veel dikke winterkleding. Dus dat schaf ik nu nog aan.

2 maanden geleden

Hii, ik ben zelf op 8 dec uitgerekend. Beginnen jullie nu met de kinderkamer? En wanneer hoor je de kinderwagen ongeveer te bestellen? Oh en hoe bevalt zwangerschapsyoga. Ik wil me er wellicht voor inschrijven. Excuses voor de vele vragen, haha eerste keer voor mij

2 maanden geleden

Reactie op Eerste2024

Hii, ik ben zelf op 8 dec uitgerekend. Beginnen jullie nu met de kinderkame ...
3 jaar geleden was er wel wat leveringstijd met onze kinderwagen. Dus zal wel informeren bij de winkels of dat nog steeds zo is. Was toen midden in corona tijd. Na de 20 weken echo zijn wij toen de tijd begonnen met de kinderkamer aanschaffen en inrichten. Yoga heb ik toen niet gedaan en ben ik nu ook niet van plan.

2 maanden geleden

Reactie op Byebyebirdie87

Wat leuk van die reveal! Hoe pakken jullie het aan? Leuk dat de kamer al bi ...
We gaan het in een kiosk op het strand doen! Met vrienden en familie. We hebben van die verf ploppers! Mijn schoonzusje weet het al wat het word. Dus spannend en hopelijk is het een beetje mooi weer!

2 maanden geleden

Reactie op Eerste2024

Hii, ik ben zelf op 8 dec uitgerekend. Beginnen jullie nu met de kinderkame ...
Voor ons is het ook de eerste zwangerschap. We hebben vorige week de kinderwagen gekocht ivm een leuke kortingsactie en de kinderkamer wordt vrijdag bezorgd. Ligt er denk ik ook maar net aan hoe fit je bent enz, maar heb zelf best vaak dat ik oververmoeid ben door de zwangerschap, dus vind het heel fijn om al eraan te beginnen. We doen ook niet alles in 茅茅n keer. Gewoon op het gemak in etappes 馃槉 en nu is het nog niet bloedheet.

2 maanden geleden

Reactie op Eerste2024

Hii, ik ben zelf op 8 dec uitgerekend. Beginnen jullie nu met de kinderkame ...
Wij zijn ook langzaam begonnen, er moest nog veel gedaan worden aan de kamer zelf, nieuwe vloer en muur moest geverfd enzo. De commode en het bedje hebben we al wel, commode staat al op om daar de gekregen en gekochte dingen in te doen. Maar voor de rest nog niks opgehangen en echt ingericht etc. Wel al dingen gehaald zoals de box en kinderstoel, alleen staat nog netjes in de doos in de hoek.

2 maanden geleden

Reactie op LittleSEM

Ik ben zwanger van de tweede dus hebben alles al in huis. Ik heb al een zo ...
Ik ben ook zwanger van een tweede zoontje, we zijn wel bezig met de kinderkamer. Verder qua spullen had ik sommige dingen geleend van mensen, die ik nu niet kan lenen zoals een co-sleeper. Ook willen we er waarschijnlijk een tweede triptrapstoel bij, een meerijdplankje voor de kinderwagen en nieuwe kleertjes in maat 50/56 want in die maat heb ik vrijwel alles doorgegeven aan vriendinnen. Maar dat is niet erg want kleertjes uitzoeken is juist leuk:D Ik shop wel vooral op beurzen. In die allerkleinste maatjes is dat fantastisch want er is super veel aanbod en alles ziet er nog super mooi uit omdat t maar kort gebruikt is.

2 maanden geleden

Reactie op Eerste2024

Hii, ik ben zelf op 8 dec uitgerekend. Beginnen jullie nu met de kinderkame ...
De yoga was wel wennen voor mij. Ik vind ontspanningsoefeningen best lastig, maar ze zijn daarom juist wel goed voor mij denk ik. Yoga valt of staat wel met de persoon die het geeft. Bij mijn vorige zwangerschap zat de groep helemaal vol toen ik ging informeren, dus nu heb ik met 8 weken al een mailtje gestuurd. Dus dikke tip: als je het wil, informeer of er plek is!

2 maanden geleden

Oh en de kinderwagen hadden wij als allereerste zowat gekocht omdat er een goede deal voorbij kwam. Net als de maxicosi en kolf, dat waren de eerste dingen die we in huis hadden. Niet per se omdat dat "zo hoort" maar omdat het zo uit kwam

2 maanden geleden

Reactie op RunDisney

De yoga was wel wennen voor mij. Ik vind ontspanningsoefeningen best lasti ...
Ik ga het aankomende week denk ik eens uitproberen . En als het Bevalt aanhouden. Ja inderdaad. Ik heb nu wel een aardig lijstje met wat ik wil halen . Dus denk dat ik daar maar mee aan de slag ga. Dankjulliewel!