590 Reacties

één maand geleden

Reactie op Imme Koopman

Ja die heb ik vandaag!
Waarschijnlijk moet je dan 2 uur wachten. Neem iets te lezen of oordoppen mee zodat je serie kan kijken 😅 Succes!

één maand geleden

Reactie op E0603

Ik heb het ook. Ben zo kapot. Maar heb ook wel een dochter van 2.5 rondlope ...
Dit heb ik precies zo. Soms voel ik me 1 of 2 weken super goed, nul klachten, en gedraag ik me idd alsof ik niet zwanger ben (gewoon sporten, huishouden etc), en soms zijn er dagen dat ik me opgejaagd en druk voel en vervolgens vaak in een lichamelijke en vaak ook mentale ‘dip’ beland. Dan vraag ik me nog steeds af, moet ik meer rust nemen of is het hormonaal?

één maand geleden

Pff.. heb vandaag zo’n shit dag… Lekkage in de nieuwe badkamer die er net 3 weken in zit en er vandaag weer uitgesloopt is… Vaccinatie gehaald.. en voel me heel futloos… te druk op werk dus heb het gevoel door te moeten knallen maar geen energie meer…

25 dagen geleden

Hee hoi! Na vandaag weer voor controles te zijn geweest toch weer terug in deze groep, was eerst mogelijk 11 december uitgerekend maar toch verder gezet op 6 december! Zelf 1 december jarig dus we gaan het zien 🙈 erg leuk om steeds meer de bewegingen te voelen en nu ook van buitenaf goed te kunnen zien!

23 dagen geleden

Reactie op JW3006

Hee hoi! Na vandaag weer voor controles te zijn geweest toch weer terug in ...
Wat spannend! Leuk zo dicht bij je verjaardag ik ben zelf 7 december jarig en 9 december uitgerekend. Veel geluk 💕

23 dagen geleden

26 weken hier. Meer die de baby heel erg laag voelen? Als de baby beweegt beweegt/trill mn vulva zeg maar, zo laag. Bij de echo bleek de baby ook idd erg laag te liggen. Advies was rustiger aandoen qua inspanningen (oa. zwaarte tillen) en stress. Nu stress ik om het niet stressen haha. 😅

23 dagen geleden

Reactie op Zonsondergang

26 weken hier. Meer die de baby heel erg laag voelen? Als de baby beweegt ...
Mijne ligt ook laag, nooit echt hoog. Bij de echo bleek dit ook maar ik heb dit advies niet gekregen dus ik weet niet of mijne dan ook echt zo laag ligt maar ik zou me er geen zorgen over maken hoor. Wel rustig aan doen als dat het advies was

23 dagen geleden

Reactie op Zonsondergang

26 weken hier. Meer die de baby heel erg laag voelen? Als de baby beweegt ...
Ja zelfde inderdaad. Sinds een week voel ik de kleine sowieso wat minder. Maakt me wel wat onzeker.. maar goed wellicht heeft het er mee te maken omdat ik zelf niet helemaal fit was door de kinkhoest prik. Bij ons is de uitgerekende datum 4december. Ergens hoop ik dat het op 3december komt. Dat is onze verkeringsdatum. We zijn dan 15 jaar samen en 1,5 jaar getrouwd🥰

23 dagen geleden

Reactie op JW3006

Hee hoi! Na vandaag weer voor controles te zijn geweest toch weer terug in ...
Welkom weer! Ik ben zelf 12 december jarig en 6 december uitgerekend, dus ben ook benieuwd ;)

23 dagen geleden

Reactie op Myrthe 94

Ja zelfde inderdaad. Sinds een week voel ik de kleine sowieso wat minder. M ...
Grappig, ik ven 5 december uitgerekend en das onze trouwdatum 😁

23 dagen geleden

Reactie op Carmenn1604

Mijne ligt ook laag, nooit echt hoog. Bij de echo bleek dit ook maar ik heb ...
Ja mijne was echt met zn hoofd ingedaald ver beneden, voelde echt dat duwen daar soort van. En had lichte menstruatiekrampen. Dus was erg bezorgd. Het was een stressvolle periode voor mij afgelopen tijd dus daar kan het aan gelegen hebben. Sinds die dag echt aan ontspanning gewerkt en sinds vandaag voel ik dat de baby daar weg is en hoger zit en voelt mn buik ontspannen ipv constant gespannen/bekneld (en harde buiken). Dus het is al stukken beter. Was even schrikken.

23 dagen geleden

Reactie op Zonsondergang

26 weken hier. Meer die de baby heel erg laag voelen? Als de baby beweegt ...
Ik heb dit ook 25+3 voel der echt aan de onderkant bewegen en laag in mijn buik. Bij mij is de reden van een gekantelde baarmoeder dat ze wat dieper ligt. Komt allemaal goed word er gezegd ga er ook van uit..

23 dagen geleden

Reactie op Zonsondergang

Ja mijne was echt met zn hoofd ingedaald ver beneden, voelde echt dat duwen ...
Oh wat spannend ja! Goed dat je je rust hebt genomen en zeker fijn dat de baby daardoor ook weer wat hoger is gaan liggen!

15 dagen geleden

Ik wil alvast een winterjasje gaan kopen, maar zou ik dan maat 56 of misschien toch al 62 kopen? Sowieso zitten er in de winter al meerdere laagjes kleding onder en vanaf december is de winter ook pas net begonnen. Of zou ik i.p.v. een winterjasje een berenpakje aanschaffen? Voor mij is alles nieuw met de eerste op komst dus ik heb geen idee wat wijsheid is 😊

15 dagen geleden

Reactie op DebCk90

Ik wil alvast een winterjasje gaan kopen, maar zou ik dan maat 56 of missch ...
Ik snap je vraag, voor ons ook de eerste. Wij hebben zo’n pak gekocht (100% wol, merk Engel). Kan als het goed is een paar maanden mee (heb ik gezien bij vriendinnen) en voor goed geld door te verkopen op Vinted en een andere maat ervoor aan te schaffen. Veel jasjes/pakjes zijn gemaakt van (deels) polyester. Dit is geen ademende stof voor baby’s dus skip ik liever. Wie weet heb je er wat aan🥰

15 dagen geleden

Reactie op Isabel de Groot

Ik snap je vraag, voor ons ook de eerste. Wij hebben zo’n pak gekocht (100% ...
Dankjewel 🥰

15 dagen geleden

Reactie op DebCk90

Ik wil alvast een winterjasje gaan kopen, maar zou ik dan maat 56 of missch ...
Wij hebben er voor gekozen om lekker dit soort pakjes te doen! Lekker waterdicht ook. En super schattig

15 dagen geleden

Reactie op DebCk90

Ik wil alvast een winterjasje gaan kopen, maar zou ik dan maat 56 of missch ...
Eerlijk gezegd zou ik geen wingerjas aanschaffen voor een new born. Voor mijn dochter zoals hierboven al is gezegd hadden wij een wollen Engel pak in maat 56 en in 68. Zou eerder voor zo’n berenpakje gaan en alles met een dikke capuchon ligt ook niet lekker voor ze. 🙊

15 dagen geleden

Reactie op DebCk90

Ik wil alvast een winterjasje gaan kopen, maar zou ik dan maat 56 of missch ...
Zou idd zon engel pak kopen. Lekker warm, niet te dik en niet synthetisch! Waterdicht is leuk maar met een newborn ga je toch niet wandelen in de stromende regen neem ik aan :p vond waterdicht pas echt een eis toen ze een jaar of een was. Maar hangt er natuurlijk beetje vanaf of je je kind op de fiets weg moet brengen naar de opvang oid.

3 dagen geleden

Hoe gaat het met jullie? 🙈