590 Reacties

3 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

Hoe gaat het met jullie? 🙈
Goed! Ze is al heel erg gegroeid en beweegt steeds krachtiger :) en ik word steeds zwaarder haha, dus soms wat zoeken qua houdingen, maar kan eigenlijk alles doen wat ik wil doen. En met jullie?

3 dagen geleden

Reactie op Soof14

Goed! Ze is al heel erg gegroeid en beweegt steeds krachtiger :) en ik word ...
Jaa gaat wel, beetje sip vandaag geen idee hoe het komt 😂

3 dagen geleden

Hoi! Mag ik hier ook mee kletsen? 9-12 uitgerekend. We willen niet weten wat het wordt :) Het is een erg actief kindje. Dat is goed te merken!

2 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

Hoe gaat het met jullie? 🙈
Gaat super buikje groeit lekker vanaf de zijkant zie je dat ik zwanger ben maar vanaf de voorkant bijna niet! Onze kleine meisje is lekker actief. Verloskundige zegt iets groter dan gemiddeld maar ik denk dan.. wat is gemiddeld, bij mij in de fam. Is iedereen groot dus maak me niet zo een zorgen. Glucose test was goed dus daar kan het niet door komen. Verder voel ik me kip lekker.. wel eind van de dag wat moeier dan eerst en wat meer honger dan normaal. Maar dat hoor bij het derde trimester! 🥰 wij kunnen niet wachten op onze mini! Hoe staat het er voor met jullie baby kamer?

2 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

Jaa gaat wel, beetje sip vandaag geen idee hoe het komt 😂
Herkenbaar, soms heb je gewoon zon dag extra emotioneel en ik weet niet waarom😂

2 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

Hoe gaat het met jullie? 🙈
Bij mij begint het klagen!🙋‍♀️ Heb harde buiken en moet rustig aan doen, maar echt op de vrije dagen gisteren en vandaag.; kom ik er met 2 kinderen niet aan toe 🙈 Herken dit van mijn 2e zwangerschap alleen heb ik nu nóg een kindje wat aandacht nodig heeft. Ik hang maar even de slechte moeder uit; lang leve tv en tablet als ze onrustig zijn🙈

2 dagen geleden

Ja hier begint het klagen ook een beetje, na een nierstuwing was ik het ook echt wel een beetje zat. Nu gaat het gelukkig beter maar merk ik ook wel echt dat alles veel meer moeite en energie kost. De nesteldrang kickt ook wel aardig in soms 🙈

2 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

Hoe gaat het met jullie? 🙈
Prima, ondanks dat ik mijn baan kwijt ben. Fijne van een tijdelijk contract en zwanger zijn ookal hebben ze dat natuurlijk niet als reden gegeven ze hebben gewoon iets anders verzonnen. Maar goed niks aan te doen we moeten verder. Onze jongen groeit goed en is zo nu en dan bewegelijk. Dat is voor mij nu het belangrijkste. Ik zelf heb wel regelmatig slapeloze nachten omdat ik naar elke wc beurt ontzettend slecht in slaap kom. Heb verschillende voedingskussen geprobeerd maar ik vind het helemaal niks. Iemand die daar nog tips in kan geven? 🫶🏼🥰

2 dagen geleden

Reactie op Sabrina0506

Prima, ondanks dat ik mijn baan kwijt ben. Fijne van een tijdelijk contract ...
Baan verliezen is minder, jammer dat werkgevers soms zo zijn.. Ik zelf gebruik deze; Bekijk Zwangerschapskussen - XXL U-Vorm - Lichaamskussen - Zijslaapkussen - Pluche Overtrek - Voedingskussen - 280 CM - Ritssluiting - Rheme op: https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapskussen-xxl-u-vorm-lichaamskussen-zijslaapkussen-pluche-overtrek-voedingskussen-280-cm-ritssluiting-rheme/9300000169753343?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

Baan verliezen is minder, jammer dat werkgevers soms zo zijn.. Ik zelf ge ...
Die heb ik ook maar vind het oprecht helemaal niks🙈. Wil gewoon tegen men vriend aan kunnen rollen of liggen. Dat gaat lastig met zo’n kussen🤭

één dag geleden

Reactie op Sabrina0506

Die heb ik ook maar vind het oprecht helemaal niks🙈. Wil gewoon tegen men ...
Haha heel herkenbaar. Je kunt er niet mee, maar ook niet zonder (het kussen)! Hier al vrij ver met de babykamer en spullen. Binnenkort ook een afspraak met de kraamzorg bij ons thuis. Ben benieuwd!

één dag geleden

Reactie op Sabrina0506

Die heb ik ook maar vind het oprecht helemaal niks🙈. Wil gewoon tegen men ...
Haha snap ik helemaal! Ik heb een vriend die er zelf in ligt, en ik tegen het kussen aan 😂 wij slapen daardoor allebei echt top 😂 maar er komt een moment dat de buik echt groter is en dan moet hij er toch uit.. en daar zijn we toevallig vannacht al mee begonnen, ik lag toch niet lekker dus heb de kussen maar terug gegeven en we sliepen allebei weer top 😂

één dag geleden

Reactie op Laura8224421

Haha heel herkenbaar. Je kunt er niet mee, maar ook niet zonder (het kussen ...
Bij mij komt de kraamzorg 30 september langs! Ben dan precies 30 weken

één dag geleden

Reactie op Sabrina0506

Prima, ondanks dat ik mijn baan kwijt ben. Fijne van een tijdelijk contract ...
Hier helaas ook was net 10 weken. Op werk blij verteld natuurlijk dat ik zwanger ben. Maar had heel zwaar werk dus moest het toen ook al vertellen. Week later contact niet verlengt. Op de brief stond dat het mondeling besproken is dus kan er helaas niks mee.

één dag geleden

Reactie op Imme Koopman

Hier helaas ook was net 10 weken. Op werk blij verteld natuurlijk dat ik zw ...
Ja echt ontzettend vervelend en stom dat dat eigenlijk gewoon kan. Heeft mij even wel wat stress gegeven ook. Ze gaven bij mij als rede dat ze twijfelde aan mijn functioneren en dat ze dit niet goed hebben kunnen beoordelen vanwege dat ik me ziek melde en uiteindelijk in de ziektewet ging. Ik ga nu wel ziek uit dienst. Maar leuk is anders.

10 uur geleden

Hoi hoi! Ik kom ook ‘meekletsen’. Ik ben 6 december uitgerekend van de 2e. Leuk om dames te horen die ook rond deze datum zijn uitgerekend!

10 uur geleden

Reactie op Sandyvg

Bij mij komt de kraamzorg 30 september langs! Ben dan precies 30 weken
Hier precies hetzelfde!!

10 uur geleden

Ontzettend naar, Imme en Sabrina... Helemaal met die redenen. Inderdaad stom dat dat kan!! Zelf heb ik de griep te pakken die mijn partner gisteren had. Ik lees op internet dat dit ongevaarlijk is, maar dat je wel moet uitkijken bij hoge koorts. Wat is jullie ervaring hiermee? Is het dan de bedoeling dat je de VK belt?

6 uur geleden

Reactie op Laura8224421

Ontzettend naar, Imme en Sabrina... Helemaal met die redenen. Inderdaad sto ...
Helaas is de griep niet te voorkomen 🙈 zeker niet in deze tijd van het jaar.. vertrouw je het niet? Bellen! Anders paracetamol innemen, helpt ook tegen griep en is koorts verlagend!