573 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb totaal geen eetlust en heb ook last van maagzuur. Ik forceer mezelf wel om gezond en goed te eten. Precies zoals ik altijd deed eigenlijk. Niet meer niet minder. Maar ik ben nu al 1,5 kg aangekomen. Hou ook vocht vast lijkt wel. Wie herkent dit ook?

5 maanden geleden

Mag ik hier meeschrijven? Ik ben volgens mijn berekening 12 december uitgerekend, maar daar is precies geen topic voor :’) Hier flink veel symptomen (misselijkheid, buikpijn en hoofdpijn) en 1 mei eerste eco

5 maanden geleden

Hier 8 december uitgerekend. Na 6 jaar bewust bezig te zijn, 2 miskramen gehad. De laatste miskraam precies 2 jaar geleden. Had de hoop losgelaten en geaccepteerd. Totdat ik vorige week zomaar eigenlijk een ovulatie test deed. Deze knalde positief eruit. Dit vond ik erg vreemd want het was niet de tijd van ovulatie. Na wat lezen op internet, kan dit ook betekenen dat ik zwanger zou kunnen zijn. En jahoor de zwangerschapstest knalde eruit. Totaal niet meer verwacht of gehoopt ben ik nu weer op dit forum. Ik heb al een dochter van 8. Het moet allemaal nog landen. De angst en onzekerheid overheerst. Maarja ik probeer het voor nu even los te laten. Volgende week woendag de eerst echo. Nog eventjes geduld 🍀❤️.

5 maanden geleden

Reactie op Silo91

Mag ik hier meeschrijven? Ik ben volgens mijn berekening 12 december uitger ...
Tuurlijk mag je hier meeschrijven, maar er is ook een kletsgroepje 10-16 dec als je dat leuk vind 😊

5 maanden geleden

Hier ook 9 december uitgerekend! Zwanger geraakt via IVF. Het is ons 3e kindje. Moet zeggen het blijft wel spannend. Aantal keren buikpijn gehad en bruin verlies. 22 april eerste echo.

5 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal 🩷🩵 ik ben (naar eigen berekening)6-8 december uitgerekend van ons eerste kindje. Op 23 april de eerst echo en kan echt niet wachten. Niet echt last van klachten behalve dat ik maar z'n 3/5 uur per nacht slaap. Succes met de echo's🍀!

5 maanden geleden

Tussen 6 en 8 december uitgerekend, over 2 weken de eerste echo. Dit wordt ons eerste kindje en ontzettend onzeker en bang dat er iets mis ging. We stonden op het punt ons aan te melden voor een traject, dus wel ontzettend dankbaar ❤️

5 maanden geleden

Reactie op JW3006

Ik ben nu 6 weken + 3 dagen, op 6 december uitgerekend en op 26 april de ee ...
Wij lopen dan gelijk! Sinds de 6e week idd meer klachten, moet sneller toegeven aan even rust pakken

5 maanden geleden

Reactie op Silky_syl

Tussen 6 en 8 december uitgerekend, over 2 weken de eerste echo. Dit wordt ...
Wat bijzonder. Wij hadden ook al de doorverwijzing naar het ziekenhuis. Ik moest alleen nog een afspraak maken en toen was het wonder boven wonder niet meer nodig! 🙏🏻🍀

5 maanden geleden

8 dec volgens mijn eigen berekening :)

5 maanden geleden

Reactie op Silky_syl

Tussen 6 en 8 december uitgerekend, over 2 weken de eerste echo. Dit wordt ...
Wij stonden op het punt om te starten met een iui traject, volgende maand! Wonder boven wonder is dat ons gespaard gebleven en zijn wij nu in verwachting 💕💙. Volgens eigen berekening 6 december uitgerekend, overmorgen de eerste echo. Ik ben zoooo zenuwachtig

5 maanden geleden

Reactie op mommyxx

8 dec volgens mijn eigen berekening :)
Ik ook! 💗💙🥰

5 maanden geleden

Reactie op honing00

Ik heb totaal geen eetlust en heb ook last van maagzuur. Ik forceer mezelf ...
Ik hou ook veel vocht vast. Heb al mijn ringen af moeten doen omdat het zo afknelde. 😭🤣

5 maanden geleden

Reactie op Sunflower3

Hier ook 9 december uitgerekend! Zwanger geraakt via IVF. Het is ons 3e kin ...
Wij lopen gelijk, ik ook 9/12 uitgerekend en ook zwanger geworden via traject. Wij hadden een ICSI. Grappig, wij hebben op dezelfde dag de terugplaatsing gehad dus 🤪. Welk ziekenhuis loop je? Ik heb morgen de eerste echo 🤞🏼🍀

5 maanden geleden

Reactie op Marinka1985

Oeh inderdaad heel spannend… sterkte!
Bedankt! ❤️ Vanmorgen toch de test gedaan en deze was weer positief 🍀 Morgenochtend hebben we dus de echo! Zo spannend 🤰🏼🩷🩵🤞🏼🍀

5 maanden geleden

Vroeg me af welke make-up / skincare routine jullie gebruiken. Zie door bomen het bos niet meer🙈🤭

5 maanden geleden

Reactie op Isa:)

Wij lopen gelijk, ik ook 9/12 uitgerekend en ook zwanger geworden via traje ...
O haha ja inderdaad grappig! In het Erasmus MC en jij? Wat fijn al een echo! En spannend!

5 maanden geleden

7 december uitgerekend:) wordt onze eerste dus allemaal super spannend! 25 april heb ik se vroege echo!

5 maanden geleden

Ik ben al het goed is 7 december uitgerekend. Was onze tweede ronde voor een eerste kindje. Hebben 26 april onze eerste echo i.v.m. dagelijks bruin bloedverlies. Spannend!

5 maanden geleden

Gefeliciteerd met jullie prille zwangerschappen. ik ben 6 december uitgerekend en durf pas echt verder te dromen als we een kloppend hartje van de baby mogen zien op de vitaliteitsecho. (23 april) Ik ervaar het als een spannend en kwetsbaar proces, na 2 eerdere miskramen en een medisch traject van 3 jaar.