580 Reacties

5 maanden geleden

Gefeliciteerd alle dames die een goede echo hebben gehad ❣

5 maanden geleden

Reactie op joelle1999

Ik ben volgens eigen berekening uitgerekend op 7 december 🩵🩷 Aanstaande ...
Dit is zo leuk, gefeliciteerd! Een vriendin van mij is ook zwanger, ca 3 maanden verder dan ik en ze weet not niet dat ik zwanger ben! Hoop dat mijn zwangerschap goed zit en we straks nog even samen zwanger kunnen zijn 🥰

5 maanden geleden

Reactie op stelk

Dit is zo leuk, gefeliciteerd! Een vriendin van mij is ook zwanger, ca 3 ma ...
Dat heb ik ook!

5 maanden geleden

Reactie op Isa:)

Super lief alle reacties van jullie dat jullie mee hebben geduimd vandaag. ...
Wat verdrietig, heel veel sterkte viir jullie.

5 maanden geleden

Reactie op Marinka1985

Er is nog weinig van te maken op de echo, maar hier ook een mooi kloppend h ...
Gefeliciteerd!

5 maanden geleden

Hier ook een goede echo met mooi kloppend hartje... termijn ook zo als zelf berekend

5 maanden geleden

Mag ik vragen of jullie echo's uitwendig zijn gelukt of inwendig zijn gedaan? Ik heb de 25e mijn vroege echo en vind het heel spannend!

5 maanden geleden

Reactie op Gaby95

Mag ik vragen of jullie echo's uitwendig zijn gelukt of inwendig zijn gedaa ...
Ik krijg ook de 25e de eerste echo met 7+6 en deze zal inwendig zijn.

5 maanden geleden

Reactie op stelk

Dit is zo leuk, gefeliciteerd! Een vriendin van mij is ook zwanger, ca 3 ma ...
Mijn zus weet het al wel. Ze loopt precies 6 weken voor op mij. Ook voor jullie heel erg proficiat ! En geniet van je zwangerschap

5 maanden geleden

Reactie op Gaby95

Mag ik vragen of jullie echo's uitwendig zijn gelukt of inwendig zijn gedaa ...
Mijn echo was en ook de volgende zal inwendig zijn . Niks om je druk over te maken . Is niet vervelend, doet geen pijn en de verloskundige zal toch vroeg of laat tussen je benen Maarten kijken..

5 maanden geleden

Reactie op Femke338

Mijn echo was en ook de volgende zal inwendig zijn . Niks om je druk over t ...
Bedankt! Ja je hebt ook gelijk haha. Het is even een drempel in mijn hoofd haha

5 maanden geleden

Reactie op Gaby95

Bedankt! Ja je hebt ook gelijk haha. Het is even een drempel in mijn hoofd ...
Dat snap ik heel goed hoor. Had ik de eerste keer ook wel. Maar inmiddels al zoveel inwendige echo's gehad.. echt valt enorm mee

5 maanden geleden

Reactie op Femke338

Hier ook een goede echo met mooi kloppend hartje... termijn ook zo als zelf ...
Wat fijn, gefeliciteerd!

5 maanden geleden

Reactie op Gaby95

Mag ik vragen of jullie echo's uitwendig zijn gelukt of inwendig zijn gedaa ...
Zowel bij mijn vorige 2 zwangerschappen als deze zwangerschap alle vroege echo’s inwendig gehad. Vond het in mijn hoofd een hele drempel maar achteraf valt het allemaal mee.

4 maanden geleden

Hoi hoi, Als het goed is rond 9 december uitgerekend van ons tweede kindje! Afgelopen woensdag echo gehad met 6+2 en heel mooi kloppend hartje gezien ❤️ Onze kleine meid is dan 1 jaar en 8 maanden! Spannend maar er komt ook weer een hele mooie tijd aan🥰

4 maanden geleden

Reactie op mini jansen

Hoi hoi, Als het goed is rond 9 december uitgerekend van ons tweede kindje ...
Wij lopen vrijwel precies gelijk! Mijn eerste echo is 30 april. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

4 maanden geleden

Reactie op stelk

Wij lopen vrijwel precies gelijk! Mijn eerste echo is 30 april. Gefelicitee ...
Onze eerste officiële echo bij de verloskundige is ook 30 april op de eerste verjaardag van onze dochter🥰 wij zijn bij Prenatal geweest voor vroege echo! Je ziet mijn buik al vormen dus het echt veel langer verbergen gaat bij mij niet, onze naasten afgelopen week gelijk verteld! Jij ook gefeliciteerd! Gaat alles goed?

4 maanden geleden

Reactie op mini jansen

Onze eerste officiële echo bij de verloskundige is ook 30 april op de eerst ...
Wat leuk! Hoe vond je die vroege echo? Tot nu toe lijkt het goed te gaan, maar het is wel erg spannend. In september heb ik een leeg vruchtzakje gehad en miskraam rond acht weken. De gedachte "geen bloedverlies is goed" klopt in mijn hoofd niet, omdat een leeg vruchtzakje gewoon zorgt voor zwangerschapssymptomen en ik de miskraam vorig jaar moest opwekken en ik soms natuurlijk bang ben dat het nu weer speelt. Ik heb wel een positief gevoel, maar dat zegt natuurlijk niet per se veel. Ik hoop erg dat er deze keer een embryo met hartje zit en dat alles goed gaat 🤞. Nog even wachten tot volgende week!

4 maanden geleden

Reactie op stelk

Wat leuk! Hoe vond je die vroege echo? Tot nu toe lijkt het goed te gaan, ...
Dat kan ik me voorstellen dat het nu extra spannend is! Het is niet niks wat er dan allemaal gebeurd dus de onzekerheid erin snap ik best! Wel fijn dat je je tot nu toe goed voelt en ik ga voor je duimen dat er volgende week een heel mooi kloppend hartje te zien en horen is! Ik heb nu bij beide zwangerschappen en vroege echo gedaan puur voor mijn eigen gevoel! Ik heb lichamelijk best wat meegemaakt dus dat gaf mij wat zekerheid! En vond het zelf een fijne echo en best wat zichtbaar al!

4 maanden geleden

Reactie op mini jansen

Dat kan ik me voorstellen dat het nu extra spannend is! Het is niet niks wa ...
Lief, dank je! :) ik mocht ook eerder komen vanwege die miskraam. We hebben er echter voor gekozen om te wachten tot 8 weken. De vorige keer zat ik precies op de grens van dat het "misschien nog iets kon worden" en toen hebben we twee weken in onzekerheid gezeten, waarna het alsnog niet goed was. Nu wilde ik liever pas gaan als er echt iets moet zitten. Maar de dagen duren lang! Ik wens jou ook een heel fijne zwangerschap 🥰