580 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb vanmorgen ook een mooi kloppend hartje gezien! Ik had in februari een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus mocht ook al wat eerder komen!

4 maanden geleden

Reactie op stelk

Lief, dank je! :) ik mocht ook eerder komen vanwege die miskraam. We hebben ...
Snap ik heel goed! Zou ik jouw geval daar denk ik ook voor kiezen! Laat je het volgende week even weten? Gun het je van harte☺️

4 maanden geleden

Reactie op E0603

Ik heb vanmorgen ook een mooi kloppend hartje gezien! Ik had in februari ee ...
Wat een fijn en mooi nieuws! Geniet ervan🤩

4 maanden geleden

- edit admin Micky - Bericht weggehaald, tegen de gedragsregels

4 maanden geleden

Hi dames, Oproepen voor Whatsappgroepen zijn niet toegestaan. Leden hebben op deze manier te maken gekregen met stalking, oplichting en pestgedrag. Let hier dus op. Liefs, Micky

4 maanden geleden

Reactie op mini jansen

Wat een fijn en mooi nieuws! Geniet ervan🤩
Heel lief! Dankjewel en jij ook

4 maanden geleden

Vandaag een mooi kloppend hartje gezien ! Zoooo dankbaar 😍

4 maanden geleden

Wij ook vandaag een mooi kloppend hartje gezien. Precies 7 weken :) 2 mei weer een echo! Blijf wel voorlopig medisch dat is wel jammer had liever me volgende afspraak bij de verloskundige gehad.

4 maanden geleden

Wat fijn, zo veel goede echo's 🥰

4 maanden geleden

Hier zwanger van onze 2e frummel na opnieuw een 1e icsi poging. Inmiddels 7.2 dagen, helaas pas a.s maandag de 1e echo ivm drukte. We hopen zo dat het een mooie echo betreft. Na aanleiding van berekening is uitgerekende datum 8 december.

4 maanden geleden

Ik had vorige week donderdag ook een echo met een mooi kloppend hartje. Ben wel terug gezet van 6.4 naar 6 weken dus ben vandaag weer 6.4 heel spannend allemaal na 2 miskramen vorig jaar. 30 april nog een controle echo

4 maanden geleden

Ik heb 25 april de eerste echo 😊 8 april zou mijn uitgerekende datum zijn. Ben zo benieuwd!

4 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal met jullie mooie echo’s! Ik heb vorige week ook met tranen in m’n ogen naar het kloppende hartje gekeken op de vroege echo. Na 2,5 jaar proberen en nooit “raak” is dit toch zo’n wonder ✨

4 maanden geleden

Aaah, nog 2 nachtjes en dan heb ik ook eindelijk de echo! Word zo gelukkig van al deze goeie verhalen 😍

4 maanden geleden

Reactie op DeesNatas

Aaah, nog 2 nachtjes en dan heb ik ook eindelijk de echo! Word zo gelukkig ...
Oehh ik ook nog twee nachtjes slapen! 8 dec uitgerekend van ons eerste kindje, hoop zo dat alles goed is woensdag. Vind het mega spannend maar heb er alle vertrouwen in. 🙏🏼

4 maanden geleden

Wanneer gaan jullie het vertellen? Of hebben jullie het al verteld? Ik zal volgend weekend op trainingskamp dus heb me met een smoesje afgemeld, want ik ben echt te misselijk en moe. Een goede vriendin gaat ook. Tsja wat zeg ik dan tegen haar. Je wil ik niet verstrikt raken in leugentjes om bestwil.

4 maanden geleden

Reactie op Gaby95

Wanneer gaan jullie het vertellen? Of hebben jullie het al verteld? Ik zal ...
Wij willen het na de eerste echo (volgende week) aan naaste familie en twee heel goede vrienden vertellen. De rest na 12 weken, tenzij het voor die tijd nodig is ivm symptomen e.d.. Twee mensen weten het al wel, eentje is mijn personal trainer en de ander heeft het geraden 😅. Doe vooral waar je je goed bij voelt, het is niet erg om het nog even voor jezelf te houden dmv een leugentje om bestwil.

4 maanden geleden

Reactie op Gaby95

Wanneer gaan jullie het vertellen? Of hebben jullie het al verteld? Ik zal ...
De ouders weten het al, aangezien hun op ons eerste kindje deden passen tijdens het icsi traject. Na een eerste goede echo zullen we het tegen ons dichtbij staande familie en vrienden zeggen.

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 7+1 maar heb voor mijn gevoel nog steeds weinig symptomen. Nog iemand hier met weinig symptomen? Ben best nerveus voor de echo volgende week na mijn missed abortion van vorig jaar...

4 maanden geleden

Reactie op stelk

Ik ben vandaag 7+1 maar heb voor mijn gevoel nog steeds weinig symptomen. N ...
Hi, ik loop op dag na gelijk. Behalve vermoeidheid ook geen verdere symtomen. Dit heb ik tijdens de zwangerschap van mijn zoontje ook alleen maar gehad. Tuurlijk wel eens een steekje, maar dit duurde dan maar enkele tellen en dan weer dagen niet. Dus of je wel of geen symtomen hebt, zegt verder helemaal niets over het verloop van je zwangerschap.