580 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Less86

Hi, ik loop op dag na gelijk. Behalve vermoeidheid ook geen verdere symtome ...
Gefeliciteerd! 🥰 Fijn dat ik niet de enige ben. Ik weet dat het niet zoveel zegt, maar zal toch blij zijn als de eerste echo goed blijkt.

4 maanden geleden

2e zwangerschap en uitgerekend rond 6 december, na een bbz op 7 januari rechter eileider verwijdert. Afgelopen dinsdag met 6.4 weken eerste echo gehad het vruchtje zat in de baarmoeder en er was al hart actie te zien. 30 april 2e echo! 🙏🏻

4 maanden geleden

Aanstaande vrijdag eerste echo op 8 weken.. erg spannend voor de allereerste keer. Ben aan het aftellen haha. Mijn vraag is, hebben jullie ook wel eens last van duizeligheid? Vandaag en gisteren af en toe niet helemaal lekker. Maar las dat ook dat met de hormoonhuishouding te maken heeft..

4 maanden geleden

Reactie op Les93

2e zwangerschap en uitgerekend rond 6 december, na een bbz op 7 januari re ...
Wauw!! Fijn zo snel na je operatie. Mijn eileider is op 7 feb verwijderd en ben vandaag 7 weken dus ook snel weer zwanger geworden gelukkig! Gefeliciteerd!

4 maanden geleden

Reactie op JW3006

Aanstaande vrijdag eerste echo op 8 weken.. erg spannend voor de allereerst ...
Ja, ik ben ook af en toe duizelig!

4 maanden geleden

Ik ben net terug van de 2e echo! 1e echo was alleen vruchtzakje en dooier te zien. Geen vruchtje nog. Wellicht te vroeg of niet goed. Vorig jaar mei een 1e miskraam gehad. November en januari menstruatie gehad dus geen idee de eisprong zou zijn. Verder vandaag bij de echo geweest, kon goed zijn of niet goed… Dus toen zagen we opeens een vruchtje! Dus 1e echo was toch te vroeg. Ik ben nu volgens berekening 7w4d met een mooi kloppend hartje! dus 6 december uitgerekend voor nu! Dus 2 weken geleden was ik net 5,5 week. Konden ze het vruchtje nog niet zien. 🤍

4 maanden geleden

Reactie op E0603

Wauw!! Fijn zo snel na je operatie. Mijn eileider is op 7 feb verwijderd en ...
Oh wauw dat is helemaal snel! Jij ook gefeliciteerd! Wel mega spannend hoor.. ieder dingetje dat je voelt ga je denken dat er toch iets is. Ondanks dat het iig op de juiste plek zit dat is al een hele geruststelling! 🙏🏻

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 6.5 ook al echo gehad met 6 weken mooi kloppend hartje gezien. vanaf afgelopen vrijdag lig ik elke middag op de bank ivm misselijkheid en moe zere borsten. En vandaag ineens nergens last van. Heel bijzonder hoe dat allemaal werkt. Je gaat gelijk van het ergste uit.

4 maanden geleden

Reactie op mini jansen

Snap ik heel goed! Zou ik jouw geval daar denk ik ook voor kiezen! Laat je ...
Dank je wel, lief van je, ik laat het zeker hier weten! 💜

4 maanden geleden

Vandaag een goede echo gehad wordt nu geschat op 7+5. Ik heb pas 22 mei de vitaliteitsecho dat wordt echt aftellen...

4 maanden geleden

Reactie op Charlotte172

Vandaag een goede echo gehad wordt nu geschat op 7+5. Ik heb pas 22 mei de ...
Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Is jouw volgende echo niet een termijnecho? Een vitaliteitsecho wordt bij 7a8 weken gedaan. Het blijft hoe dan ook spannend deze weken!

4 maanden geleden

Gisteren bij 7+4 dagen een mooie echo met kloppend hartje mogen zien. Een onwerkelijk en vooral mega blij gevoel. In verband met medische indicatie is mijn volgende echo in het ziekenhuis bij 9 a 10 weken.

4 maanden geleden

Fijn al die goede berichten! Ik heb mijn eerste echo morgen en begin met best spannend te vinden!

4 maanden geleden

Ik begin nu erg nerveus te worden. Dinsdag echo, na mijn missed abortion van september. Ik heb nog steeds weinig symptomen. Zit er even doorheen omdat het zo spannend is en ben soms bang dat er weer niks zal zitten :-(. Ik zal heel blij zijn als we duidelijkheid hebben dinsdag!

4 maanden geleden

Heb besloten toch een echo te gaan doen volgende week of morgen (even zien nog). Direct zenuwachtig bij het idee. Morgen ben ik 7+5 en anders doe ik die bij 8+5. Heel eng zeg.

4 maanden geleden

Reactie op Zonsondergang

Heb besloten toch een echo te gaan doen volgende week of morgen (even zien ...
Ik heb volgende week donderdag weet echo bij 8+4

4 maanden geleden

Goedenavond, ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en uitgerekend op 9 december (2 dagen na mijn verjaardag) 3 icsi trajecten nu eindelijk vreugde en blijheid!

4 maanden geleden

Reactie op Mvds93

Goedenavond, ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en uitgerekend op 9 dece ...
Wat een indrukwekkende foto. Ik heb zelf 1 icsi traject gehad. 8e embryo en nu eerste zwangerschap. 6 dec uitgerekend. Wat een geweldige dag is het dan zo ineens he: met een echo. Echt vanuit de kennis en wetenschap hoe dit proces is: intens gefeliciteerd met dit -heb er geen ander woord voor- wonder.

4 maanden geleden

Reactie op Byebyebirdie87

Wat een indrukwekkende foto. Ik heb zelf 1 icsi traject gehad. 8e embryo en ...
Dank je wel! Ook wel confronterend op sommige vlakken die foto. Maar nu helemaal happy! Wat goed dat het bij jullie nu ook gelukt is! Jij ook gefeliciteerd 🙌🏻 🩷💙

4 maanden geleden

Hoooi, 6 dec uitgerekend hier🥰