580 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Mvds93

Goedenavond, ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en uitgerekend op 9 dece ...
Wauw!!

4 maanden geleden

Hier net ook een goede echo🥰🥰

4 maanden geleden

Reactie op Mvds93

Goedenavond, ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en uitgerekend op 9 dece ...
Wauw, van harte gefeliciteerd. Confronterend he, zulke foto's. Hier nu voor de 2e keer zwanger door ICSI. Maar zo een verzameling hebben wij niet gehad!😯 a.s maandag de 1e echo, dan 8.1 weken.

4 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad 😍 ik dacht eerst op basis van m’n cyclus op 6-12 uitgerekend te zijn, maar de vk denkt een dagje later 😊 Zo bijzonder om het hartje te hebben zien kloppen 🩷🩵

4 maanden geleden

Reactie op demi2003!

Hoooi, 6 dec uitgerekend hier🥰
Spannend gefeliciteerd 🩷💙

4 maanden geleden

Fijn al die goede echo's! Bij mij ook positief, een kloppend hartje! 8 december uitgerekend!

4 maanden geleden

Oy oy, vanmiddag mijn eerste echo! Zo spannend! Hoop dat alles op orde is.. in het verleden een missed abortion gehad, erna een gezond zoontje 🍀✨ nu zwanger voor mijn 2e 🙈❤️

4 maanden geleden

Onze kleine baby 💙💗

4 maanden geleden

Gisteren de eerste echo gehad, hartje zien kloppen 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Jeacoline

Onze kleine baby 💙💗
Wat mooi en duidelijk 😍

4 maanden geleden

6 december uitgerekend 🥰

4 maanden geleden

Reactie op VeroniqueJ

Wat mooi en duidelijk 😍
Jaa he!! 🤩

4 maanden geleden

Net mn echo gehad. Dacht 7.6 te zijn en dus uitgerekend op 7 december maar blijk 8.1 te zijn en ben dus 5 december uitgerekend. Das onze trouwdag 😁 Val officieel nu buiten de groep, maar ik blijf toch hangen haha

4 maanden geleden

Reactie op Linda-888

Oy oy, vanmiddag mijn eerste echo! Zo spannend! Hoop dat alles op orde is.. ...
Hoe ging het? 💜

4 maanden geleden

Reactie op Zonsondergang

Net mn echo gehad. Dacht 7.6 te zijn en dus uitgerekend op 7 december maar ...
Ik had een echo met 6,5 weken en krijg er ook weer eentje met 8,5 weken, maar pas met 13 weken staat de termijnecho gepland waarop ze de uitgerekende datum bepalen… snap die logica totaal niet, misschien is het dan beter te meten? Dus tot die tijd heb je in ieder geval dit excuus om hier te blijven hangen ;)

4 maanden geleden

Reactie op Marinka1985

Ik had een echo met 6,5 weken en krijg er ook weer eentje met 8,5 weken, ma ...
Haha, ja denk dat het dan duidelijker te meten is idd en voor mij idd een reden om hier legaal te blijven hangen 😋 Wanneer heb je je 8.5 weken echo? Die kleine boon van mij scheen erg veel te bewegen waardoor ze hem moeilijker te pakken kreeg lol. Nu over 3.5 week de termijnecho met 11.4 weken. Wederom aftellen geblazen 😅

4 maanden geleden

Reactie op Zonsondergang

Haha, ja denk dat het dan duidelijker te meten is idd en voor mij idd een r ...
Woensdag mag ik weer! Merk dat ik het erg spannend vind.. Het is onze vierde, een onverwacht cadeautje (ik ben 39 en zou onvruchtbaar zijn na behandelingen voor borstkanker..) en merk dat ik nu veel banger ben dat het mis gaat. We zijn erg blij met het kindje maar zouden in geval van een miskraam nu niet bewust kiezen om het nog eens te proberen. Dus het gevoel dat het nu goed moet blijven gaan of zo..

4 maanden geleden

Reactie op Zonsondergang

Haha, ja denk dat het dan duidelijker te meten is idd en voor mij idd een r ...
Wie weet hebben ze dan wel net verkeerd gemeten en word je de volgende keer weer terug gezet in datum 😅

4 maanden geleden

Reactie op Marinka1985

Woensdag mag ik weer! Merk dat ik het erg spannend vind.. Het is onze vierd ...
Wauw ja begrijp je gevoel en wat mooi dat het zomaar gelukt is. Hopelijk een gezonde en voldragen zwangerschap. Heel mooi. En ja als ik weer terug word gezet blijf ik maar van groep naar groep happen haha. Dit is mijn eerste trouwens en ben 36 dus allemaal helemaal nieuw

4 maanden geleden

Hier vandaag ook een mooi kloppend hartje op de echo mogen zien!❤️