581 Reacties

4 maanden geleden

Vanmiddag komen m鈥檔 ouders, broertje met vriendin en hun zoontje, schoonouders en schoonbroer met vriendin en 2 kids om onze verjaardagen te vieren. Nu hebben we in plaats van standaard vlaai/taart deze taart laten maken (foto). We zetten hem op tafel en zeggen in eerste instantie niks 馃槀 eens zien bij wie het kwartje het snelst valt 馃槵馃Ц馃┑馃┓

4 maanden geleden

7+5 en nog altijd niet misselijk 馃. Ik hoop dat het gewoon betekent dat ik geluk heb...

4 maanden geleden

Reactie op stelk

7+5 en nog altijd niet misselijk 馃. Ik hoop dat het gewoon betekent dat ik ...
Ik ben tijdens geen een van mn zwangerschappen misselijk geweest! Duizelig dan weer wel 馃ス

4 maanden geleden

Reactie op inzarima

Ik ben tijdens geen een van mn zwangerschappen misselijk geweest! Duizelig ...
Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ben inderdaad al wel een paar keer duizelig geweest.

4 maanden geleden

Vandaag alweer 8 weken! 馃グ Morgen de 1e echo, zitten vol spanning of alles goed is! 馃

4 maanden geleden

Reactie op Less86

Vandaag alweer 8 weken! 馃グ Morgen de 1e echo, zitten vol spanning of alles ...
Succes!! 馃槉馃槉

4 maanden geleden

Pff hoe zit het bij jullie? Ik krijg mijn broeken nu al niet meer dicht:o nu ben ik ook best gevoelig als het om kleding strak om mijn buik gaat. Vandaag dus twee positiebroeken gekocht!

4 maanden geleden

Reactie op Gaby95

Pff hoe zit het bij jullie? Ik krijg mijn broeken nu al niet meer dicht:o n ...
Ik heb dit ook. Ik draag nu alleen van die flared leggings Enzo want die hebben zon elastieken band. Ga van de week maar eens mn zwangerschapsjeans van zolder halen..

4 maanden geleden

Reactie op E0603

Ik heb dit ook. Ik draag nu alleen van die flared leggings Enzo want die he ...
Is dit jullie tweede kindje? Ik kan vrijwel alles nog aan alleen sommige maat 34 zit n茅t wat minder fijn tov normaal (eerste kindje, 8 wkn)

4 maanden geleden

Reactie op Isabel de Groot

Is dit jullie tweede kindje? Ik kan vrijwel alles nog aan alleen sommige ma ...
Bij mij de eerste, maar ik heb altijd al snel dat ik iets strak vind zitten en mijn knoop open doe馃槀馃檲

4 maanden geleden

Reactie op Gaby95

Bij mij de eerste, maar ik heb altijd al snel dat ik iets strak vind zitten ...
Hahaha vooral broeken/jurken aantrekken die lekker zitten komende tijd!馃槈

4 maanden geleden

Reactie op Gaby95

Bij mij de eerste, maar ik heb altijd al snel dat ik iets strak vind zitten ...
Hier ook herkenbaar inderdaad! Nu 8+3, maar voelde zo gek als een positiebroek te kopen? Het is nu misschien pas n茅t nodig, gaat die dan over een tijdje ook nog passen of weer te klein zijn? En waar haal je zoiets.. Sorry.. hier ook alles nieuw..馃槄 Anders blijft het nou gewoon nog eventjes bij jurkjes.

4 maanden geleden

Ben 8+4 en merk ook niet dat ik aangekomen ben dus pas alles nog. Misschien gaat dat wat minder snel als je van jezelf al een gezellig buikje had? 馃槄

4 maanden geleden

Reactie op RoosBLM

Hier ook herkenbaar inderdaad! Nu 8+3, maar voelde zo gek als een positiebr ...
Hahaha hier 7.4 zodra ik kan doen ik overal de knoop los. Ik draag wijde truien om het te verbergen! Ik heb positie broeken via Vinted gekocht.

4 maanden geleden

Reactie op RoosBLM

Hier ook herkenbaar inderdaad! Nu 8+3, maar voelde zo gek als een positiebr ...
Ik ben naar de prenatal gegaan daar hebben ze erg veel kleding! Bestellen zag ik niet zitten, omdat ik gewoon wilde passen en proberen. Ik ben voor mijn normale broekmaat gegaan (28/34). De prijzen vielen mij reuze mee dus als ze over een paar maand toch niet meer passen dan maar weer nieuwe. De buikband is nog te wijd, maar ik kreeg de tip om die gewoon naar beneden te vouwen in het begin. Omdat de voorkant lager zit vond ik het een hele verademing en er kan gewoon een riem om dus hij zakt niet af. Ik kwam alleen een bekende tegen, dus zij is nu de eerste dit het weet en ik ook de eerste bij haar haha. We delen elkaars geheim:)

4 maanden geleden

Vandaag de 1e echo gehad van ons 2e kindje met een kloppend hartje! Onze berekening klopt met de echo dus zijn nu 8.1 weken met als uitgerekende datum 8 december!

4 maanden geleden

Reactie op Less86

Vandaag de 1e echo gehad van ons 2e kindje met een kloppend hartje! Onze be ...
Wat fijn!! Gefeliciteerd. Jij had ook weinig symptomen, toch? Stemt me weer hoopvol voor mijn eigen echo morgen..

4 maanden geleden

Reactie op stelk

Wat fijn!! Gefeliciteerd. Jij had ook weinig symptomen, toch? Stemt me weer ...
Behalve vermoeidheid helemaal niets.

4 maanden geleden

Reactie op stelk

Wat fijn!! Gefeliciteerd. Jij had ook weinig symptomen, toch? Stemt me weer ...
En heel veel succes morgen! 馃馃崁

4 maanden geleden

Reactie op stelk

Wat fijn!! Gefeliciteerd. Jij had ook weinig symptomen, toch? Stemt me weer ...
Laat je morgen iets weten? 馃槉 heel veel succes en ik duim mee voor een hele mooie echo 馃崁