35 Reacties
3 maanden geleden
Hoe is het met jullie? Wij hebben afgelopen maandag de 20-weken echo gehad en alles helemaal goed met ons meisje 💕 Ook dagelijks goed voelbare schopjes, zo leuk weer te ervaren.
Voel me wel moe en einde van de dag wat meer last van mn buik. Maar dat komt grotendeels door een drukke 1e van 1,5 jaar haha.
3 maanden geleden
Reactie op worthgiven
Hoe is het met jullie? Wij hebben afgelopen maandag de 20-weken echo gehad ...
Goed! Ik heb volgende week de 20-wekenecho, dus dat vind ik nog wel even spannend. Inmiddels begin ik wel eindelijk wat lichte beweging te voelen, mijn placenta ligt voor dus het heeft even geduurd!
2 maanden geleden
Reactie op Sofie🩷❤️
Goed! Ik heb volgende week de 20-wekenecho, dus dat vind ik nog wel even sp ...
Hoe is het gegaan? 😊
2 maanden geleden
Reactie op Sofie🩷❤️
Super! Ons kleine meisje is gezond, alles zit erop en eraan en ze groeit go ...
Hier hetzelfde. Ook alles helemaal goed met ons meisje. Mijn buik groeit echt heel hard. Gisteren vroeg een collega “wanneer mag je met verlof”? Ik uhh december pas hahaha
2 maanden geleden
Hier ook 31 december💙 hebben al een meisje van 3 jaar.. benieuwd welke dag het gaat worden
2 maanden geleden
Hi dames, hebben jullie ook een beetje dilemma rond kerst en afspreken met familie/vrienden? Normaal spreek ik met kerst altijd af met familie en vrienden om samen te gaan eten, cadeautjes uitwisselen, alles erop en eraan🥰 maar nu vind ik het tricky, omdat kerst maar een paar dagen voor mijn uitgerekende datum is. Ik ben als de dood dat mijn vliezen breken of ik weeën krijg waar vrienden en familie bij zijn, dat lijkt me voor mezelf en voor hen niet echt prettig. Daarom overweeg ik of ik niet een week of twee eerder alvast kerst kan vieren met hen, en dan tijdens kerst alleen thuis zijn met mijn partner. Hoe doen jullie dit?
2 maanden geleden
Reactie op Sofie🩷❤️
Hi dames, hebben jullie ook een beetje dilemma rond kerst en afspreken met ...
Hier hopelijk dat voor kerst de kleine er is dat hij zich 2 weekjes eerder meld zou fijn zijn😉 maar mocht met kerst de kleine nog lekker in mijn buik zitten dan probeer ik toch kerst te gaan vieren bij familie, wel vluchttas in auto en een zak om op te zitten en wat reserve kleren in auto
2 maanden geleden
Reactie op 1989Ellen1989
Hier hopelijk dat voor kerst de kleine er is dat hij zich 2 weekjes eerder ...
Daar hoop ik stiekem ook een beetje op, dat mijn kleine meisje er voor kerst al is en ze dit jaar al haar eerste kerst kan vieren met ons🥰 maar zo niet, vluchttas en reservekleren in de auto is een goede tip! Dankjewel😊
2 maanden geleden
Reactie op Sofie🩷❤️
Hi dames, hebben jullie ook een beetje dilemma rond kerst en afspreken met ...
Als ik jou was zou ik het lekker op het moment bekijken. Iedereen zal dit begrijpen en wie weet heb jij op 1e kerstdag heel veel zin in familie en ga je lekker! Een baby is niet in 1 uur geboren dus als je merkt dat je lichaam signalen geeft, ga je lekker naar huis. Ik zat op de dag van m’n bevalling nog op het terras. Ik dacht dat ik op een slechte stoel zat want m’n rug deed zo’n zeer. In de avond begon het echt. Gewoon doen waar je in je laatste dagen behoefte aan hebt en niet nu al willen plannen of vastzetten zou ik zeggen 😊.