96 Reacties
6 maanden geleden
Mijn naam is Steffi
Ben 5+1 weken
23 december uitgerekend
1e kindje
Vooral misselijk en pijnlijke borsten. Symptomen zijn deze week erger geworden
In november een miskraam gehad bij 11 weken. Heb de ziekte van graves. Maar we zijn super positief en kijken er heel erg naar uit.
2 mei eerste echo 😍😍
6 maanden geleden
Mijn naam is Dimée
25 jaar
Ik ben nu 5+3 en 21 december uitgerekend van ons eerste kindje .
Ik heb morgen mijn eerste echo, erg vroeg, vanwege het zwanger worden door een ziekenhuistraject. Ik ben misselijk en heb pijnlijke tepels en borsten. Ook zijn mijn darmen helemaal van slag waardoor ik last heb van buikkrampen.
6 maanden geleden
Mijn naam is Melissa
Ben 5+2 weken
Ik ben 23 december uitgerekend
Dit is mijn eerste kindje
Ik heb vooral last van pijnlijke borsten, winderigheid, misselijkheid en af en toe wat krampjes.
Ik vind het hartstikke spannend en op 6 mei heb ik mijn eerste echo!
6 maanden geleden
Mijn naam is Joy, vandaag 4+3. 27-12 uitgerekend. Ik heb al een zoontje van 2. Ik heb niet echt veel symptomen, behalve dat ik met grote moeite mijn tanden moet poetsen, daar moet ik van kokhalzen haha, had ik van mijn zoontje ook. En ik heb soms hoofdpijn en wat vermoeidheid
6 maanden geleden
Gefeliciteerd iedereen!🍼
Mijn naam is Lisanne
Ben nu 5+2 weken en uitgerekend op 22 december 🤍
Het is onze eerste kindje
Heb vooral last van pijnlijke borsten en darmen die af en toe van slag zijn. Op 8 mei staat de eerste echo gepland 🤍
6 maanden geleden
Mijn naam is Francina en ik ben nu 4+4 weken zwanger van ons eerste kindje en mijn uitgerekende datum is 27 december. Momenteel bijna geen symptomen, maar wel een overduidelijk knaltest.
Ik vind het zo spannend, omdat het in januari is misgegaan voor de 5 weken, maar toen waren mijn testen super licht.
8 mei heb ik mijn eerste echo.
6 maanden geleden
Hoi ik ben daphne 25 jaar en zwanger van de eerste. Ik ben naar mijn eigen schatting uitgerekend op 27 december en ben dus 4 weken en een beetje. Heb vooral last van misselijkheid en buikpijn.
6 maanden geleden
Hoi allemaal,
Ik ben saida
Heb 6 kinderen en dit is mijn 7st
Ben 4+2 ben uitgerekend 29-12
Licht misselijk. Hoofdpijn en af en toe krampjes
Nog geen afspraak gemaakt
6 maanden geleden
Hey! Mijn naam is Suzanne. Ben nu 4+3 weken. 28 december uitgerekend. Eerste kindje. Ik heb alle symptomen 😶behalve het spugen (wel misselijk).
6 maanden geleden
Hi ! Ik ben Quinty ben nu vandaag precies 5 weken zwanger en 24 december uitgerekend 🍀! Veel misselijk en moe . Vandaag me 5 weken echo gehad en alles zag er tot nu goed uit
6 maanden geleden
Hi😊
Ik ben Michelle (woon in Florida)
Ben vandaag 5+3
21 December uitgerekend
1e kindje
Pijnlijke borsten, moe, zin in niks, af en toe rare krampjes
beetje weeiig maar nog niet misselijk.
6 maanden geleden
Hi dames,
Mijn naam is Belle vandaag 5+2 en 22 december uitgerekend. *k vindt het allemaal ontzettend spannend. 2 mei staat de eerste echo gepland en ben best bang voor een miskraam je hoort het zoveel om je heen. Heb gelukkig enkel wat last van krampen in m’n buik maar in mag niet klagen. Hoe houden jullie je hoofd cool tot de eerste echo?
6 maanden geleden
Reactie op Belba
Hi dames,
Mijn naam is Belle vandaag 5+2 en 22 december uitgerekend. *k vi ...
Ik heb precies hetzelfde!! Ben echt bang!! Maar probeer zo positief mogelijk te blijven!! Hoorde wel als je eenmaal de 6/7 weken haalt dat de kans op een miskraam dan al minder is... dus nog even te gaan!!
Ik woon in FL, USA dus heb pas 20 Mei mijn eerste afspraak... Echt zo lang nog 4 weken wachten:(
6 maanden geleden
Hey,
Ik ben Dilana en ben 32 jaar.
Ik ben nu 5+1 weken zwanger van ons eerste kindje❤️
Na een lang traject van vijf jaar ICSI behandelingen is onze enige terugplaatsing blijven zitten🥰 Gister een tweede vroege echo gehad ivm bloedverlies en het kindje is nu 3.1mm 🙏🏾
Ik heb nul symptomen behalve het bloedverlies..
Ik hou heel erg dat dit goed blijft gaan 🍀🙏🏾
6 maanden geleden
Reactie op Dilana2017
Hey,
Ik ben nu 5+1 weken zwanger van ons ee ...
Hou = hoop *
6 maanden geleden
Reactie op Dimaatje98
Mijn naam is Dimée
25 jaar
Ik ben nu 5+3 en 21 december uitgerekend van ons ...
Ooh ja mijn darmen ook. 😳 heel mijn buik is opgezet. Vooral savonds. Niet te doen.
6 maanden geleden
Ik ben kay,
Nu 5 + 5 weken
21 december uitgerekend
1ste kindje
Vooral pijnlijke borsten en mega vermoeid en af en toe een vlaag van misselijkheid.
Met de innesteling wel zo’n pijn gehad dat ik naar de eerste hulp ben geweest omdat de huisarts dacht dat ik een blindedarm ontsteking had 🫣 toen wisten we nog niet dat ik zwanger was
7 mei de eerste echo. Erg spannend gezien ik in oktober een miskraam heb gehad bij 6+3 weken dus komen spannende dagen aan. Is er nog iemand die dit heeft mee gemaakt en hoe ga je hier mee om?
6 maanden geleden
Reactie op Dilana2017
Hey,
Ik ben nu 5+1 weken zwanger van ons ee ...
Was er al een hartslag?