96 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op kayle97
Ik ben kay,
Nu 5 + 5 weken
21 december uitgerekend
1ste kindje
Vooral p ...
Gefeliciteerd! Ik kom even spieken hier, ben zelf iets verder (uitgerekend 9 december). Ik heb in september een missed abortion gehad en dinsdag de eerste echo. Nog niet zo veel symptomen en vind het ontzettend spannend. Ik probeer vertrouwen te hebben en zal blij zijn als we duidelijkheid hebben :). Lekker veel afleiding zoeken! 😊
6 maanden geleden
Reactie op Belba
Hi dames,
Mijn naam is Belle vandaag 5+2 en 22 december uitgerekend. *k vi ...
Hoii hoiii
Probeer te genieten. Bij de eerste was ik ook heel bang uiteindelijk met 11 weken mis gegaan. Ik voelde mij toen ook zo anders dan nu. Ik geniet nu veel meer. Ben heel relaxed. Ook al weet ik diep van binnen dat het ook verkeer kan lopen. Dat is natuurlijk heel zwaar. Maar er is dan toch iets niet helemaal juist met het kindje. Vooral dingen blijven doen en niet teveel nadenken. Wat je ook altijd kan doen is bloed laten prikken zo kan je zien of het zwangerschaps hormoon stijgt. 🍀🍀
6 maanden geleden
Reactie op kayle97
Ik ben kay,
Nu 5 + 5 weken
21 december uitgerekend
1ste kindje
Vooral p ...
Ik heb met 11 weken een miskraam gehad. Ik voel me nu heel anders ben heel relaxed. Tuurlijk zijn er momenten dat ik denk hmmmm is dit gevoel wel goed. Maar ik probeer het op me af te laten komen. En vooral positief te denken. Ik moet ivm mijn schildklier elke week bloed laten prikken. Dus ik kan bijhouden of het zwangerschaps hormoon omhoog gaat.
6 maanden geleden
Hi
Mijn naam is Shiloh
Ik ben (denk ik) 4 +6 weken
28 dec uitgerekend
Onze 🌈 kindje na het verlies van onze zoon in Jan.
Alleen een beetje last van vermoeidheid en vaker moeten plassen.
Vandaag pas getest (5 dagen overtijd) omdat ik simpelweg bang was voor teleurstelling.🥹 maar het is zo, we krijgen nog een kans! 🌈💙🩷
6 maanden geleden
Hoi hoi! Gefeliciteerd allemaal 🌟
Ik ben Febe, momenteel 5+4 weken van baby nummer 2. M'n eerste zoontje is van november 2023 dus ze zitten strakjes lekker dicht op elkaar 😬 Uitgerekende datum is 23 december, dus wordt nog spannend met de feestdagen. Heb niet heel veel symptomen. Misselijk op de avond en m'n favoriete thee vindt ik voortaan niet meer te drinken 😂
6 maanden geleden
Reactie op kayle97
Ik ben kay,
Nu 5 + 5 weken
21 december uitgerekend
1ste kindje
Vooral p ...
Gefeliciteerd!🍼
In vorig jaar Juli heb ik helaas een missed abortion gehad. Was bij de eerste echo 7+4 weken, maar volgens de echo zat ik op 6+1, het vruchtje was te klein en er was nog geen hartslag. Een week later moesten we terug komen om te kijken of het vruchtje was gegroeid, maar helaas niet.. Toen hebben we de miskraam moeten opwekken..
Op het moment kan ik er steeds beter mee omgaan, heb er hulp bij gekregen om het te verwerken en ze raden me aan als er stress is om mindfullness te doen en dat helpt heel goed 🤍
Verder probeer ik er zoveel mogelijk van te genieten en niet te veel bij stil te staan 🤍
6 maanden geleden
Hoi!! Ik ben Petra en ik ben vandaag 5+6 en dus op 21 december uitgerekend!
Het is onze eerste, welke door middel van ICSI is terug geplaatst. Wonder boven wonder; de eerste was gelijk raak! 🥰
Ik voel me verschrikkelijk, zere borsten, veel honger maar alleen maar misselijk( stomme combie), koud, darmen helemaal overstuur..
Leuk om zo iedereen een beetje te volgen! Wij hebben 3 mei onze eerste echo, redelijk vroeg ook volgens mij maar dat komt omdat het middels ICSI is gegaan denk ik, want we hebben het gewoon in het ziekenhuis bij onze eigen arts.
Hebben jullie al een verloskundige? Hoe kies je zo iemand uit? Wij zien door de wolken het bos niet meer haha
6 maanden geleden
Hi, ik ben Emma 24 jaar!
Ik ben momenteel 4+6 weken zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend op 28 december 🥰
Ik ervaar momenteel de volgende symptomen: enorm moe, gevoelige borsten, extreem koud waarbij ik het ook niet warm krijg, wel trek maar geen eetlust, maar als ik niet wat eet voel ik me niet zo lekker 😅
6 maanden geleden
Hallo allemaal,
Mijn naam is Kimberly 27 jaar oud en vandaag 6 weken zwanger van ons 1ste kindje. Ik ben uitgerekend op 21 december en heb 15 mei onze eerste echo waar ik erg naar uitkijk! Op dit moment enorm uitgezette buik en humeur schommelingen en super moe.
6 maanden geleden
Reactie op kimberly2605
Hallo allemaal,
Mijn naam is Kimberly 27 jaar oud en vandaag 6 weken zwang ...
Ik ook uitgerekend op de 21ste!! Echo op 20 Mei! Super spannend!!
Ik ben vooral erg moe idd af en toe last van hoofdpijn en krampjes en gevoelige borsten!!
6 maanden geleden
Reactie op Ems2
Hi, ik ben Emma 24 jaar!
Ik ben momenteel 4+6 weken zwanger van ons eerst ...
Hi,
Ik ben ook de 28ste uitgerekend! 🥰
Ik heb het ook zo koud, vermoeid maar 0 symptomen bij mijn borsten...terwijl dat bij mijn vorige zwangerschap zo duidelijk aanwezig was.... het maakt me erg onzeker.
Maandag ga ik de vk bellen voor een afspraak 🥰
Ik wil zo graag verder spoelen naar dec!😅
Dit wordt een laaaaaaange jaar😂
6 maanden geleden
Halllo, ik ben Melanie 32 jaar we hebben afgelopen februari een miskraam gehad met een hoop rompslomp gevolgd. Vorige week een positieve test *clearblue zwanger 2-3w* maar we durfde nog niet blij te zijn maar vandaag een clearblue zwanger3+ test en we zijn zo gelukkig we zijn ongeveer 5 weken en rond de kerst/oud&nieuw uitgerekend. We hebben 20 mei de echo.
Dit wordt ons 1e kindje.
Ik ben vooral eeeeerg moe en begin nu wel trek te krijgen in van alles en nog wat verder voel ik me goed!
6 maanden geleden
Reactie op blondlion
Hey allemaal!
Ik ben Britta en eerste keer zwanger, dus vind het heel spann ...
Leuk, we zijn bijna op de zelfde datum uitgerekend. Ik heb 26 decemberc. Is ook mijn eerste keer 🤍
6 maanden geleden
Hoi allemaal! Ik ben Roos 5+6 zwanger van de eerste en volgens eigen berekening uitgerekend op 23 mei. Dinsdag (op m’n verjaardag, word ik 29!) eerste echo ivm wat onrust bij mij, hij stond voor donderdag. Heb m sowieso zo vroeg omdat ik in een traject zat, maar na 1x Letrozol slikken voor 5 dagen was het raak!
6 maanden geleden
Reactie op Shiloh
Hi,
Ik ben ook de 28ste uitgerekend! 🥰
Ik heb het ook zo koud, vermoeid m ...
Ah super leuk zeg!
Ja dat kan ik me voorstellen, maar geen enkele zwangerschap is hetzelfde natuurlijk!
Spannend, wij hebben onze eerste afspraak op 16 mei 🥰
Voelt inderdaad nu al als een eeuwigheid 🤣
6 maanden geleden
Hi allemaal,
Mijn naam is Cathelijne. Ik ben morgen 5 weken zwanger en uitgerekend op 25 december. Na een HSG vorige maand éindelijk zwanger van ons eerste kindje. 14 mei staat de eerste echo gepland. Ik heb nog amper symptomen en voel mij daarna helemaal niet zwanger en super onzeker 🫣 meer mensen die dit hebben? Liefs!