96 Reacties
6 maanden geleden
Hi mijn naam is yasmin 41 jaar op 26 april de dag voor koningsdag er achter gekomen dat ik zwanger ben na dat ik 6 jaar geleden mijn laatste ivf behandeling gehad heb. Nu 6 jaar later 4 positieve testen ik kan het amper geloven heb al een dochter van bijna 15 we hadden het opgegeven na 10 jaar proberen ziekenhuis in ziekenhuis uit de ene na de andere behandeling niets mocht baten en dan nu dit wij zijn nog vol ongeloof het is zo onwerkelijk dinsdag 7 mei de eerste echo
Hoe dan...... uitgerekend op 18 dec
Wonderen bestaan ❤️❤️❤️❤️❤️
6 maanden geleden
Haii allemaal, ben momenteel 5+4 zwanger van ons🌈baby. Met veel verdriet in februari ons eerste kindje verloren..
Veel last van vermoeidheid en pijnlijke tepels. Sinds gisteren kleine beetjes roze afscheiding wat later op de avond roder van kleur werd. Nu gelukkig nog niks gezien.
Erg spannend dus, 10 mei de eerste echo.
Voor nu 27 december uitgerekend 😊
6 maanden geleden
Hello iedereen wat een leuk idee deze groep
Mijn naam is : Gabriëlle
Ik ben op dit moment 5 weken en 4 dagen zwanger (als het goed is)
Ik ben op 29 december uitgerekend
Dit word mijn tweede kindje
En mijn symptomen op dit moment is alleen vermoeidheid
6 maanden geleden
Hoi hoi allemaal,
Ik ben Joyce, 37 jaar en zwanger van ons eerste kindje.
Ik ben er afgelopen weekend achter gekomen. Wel was de test super licht terwijl ik vandaag toch al op 5+5 zit. Maak mij lichtelijk wat zorgen omdat de clearblue maandagochtend 1a2 weken aangaf.
Als alles goed gaat ben ik 27 december uitgerekend.
Qua symptomen valt het nog mee, vooral pijnlijke borsten en wat vermoeid.
Wel elke dag opvallend vroeg wakker!? Meer die dat herkennen?
6 maanden geleden
Hee allemaal,
Ik ben Kelly, 30 jaar en zwanger van ons eerste kindje wat met de kerst is uitgerekend. Nu 5+6 weken zwanger en 13 mei onze eerste echo.
Helaas wel last van kwaaltjes. Kan niks binnen houden qua eten en ook totaal geen eetlust. Ik word al misselijk van de gedachte en de geur. Hopelijk gaat dat snel over!
6 maanden geleden
Hallo allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap ♥️
Ik ben Sanne en ben nu bijna 6 weken zwanger en volgens eigen berekening uitgerekend op 27 december.
Wij hebben een zoontje van 4 jaar oud en ik draag 3 kindjes in mijn hart. Ik heb de afgelopen 2 jaar 3 missed abortions gehad, dus deze zwangerschap is enorm spannend voor mij. Als gevolg van de miskramen heb ik Asherman Syndroom gekregen, waardoor ik het afgelopen jaar ook een zwaar medisch traject heb gehad.
Nu dus weer zwanger en heel hard hopen op een goede afloop dit keer 🙏
Qua symptomen: ik heb ze allemaal 😅. Mijn lijf reageert altijd al heel vroeg vrij intens op HCG. Misselijk, weeïge buikpijn, heel moe, reuk erg gevoelig (ik vind bijna alles stinken en word dan weer misselijk 🙃), zere borsten, darmen van slag en rugpijn.
Vanwege mijn eerdere miskramen krijg ik een vroege echo, waarschijnlijk begin van de 7e week.
6 maanden geleden
Reactie op Sfm
O ja, ik vond mensen die met/rond kerst geboren zijn altijd een beetje ziel ...
Mijn vriend en ikwaren al een jaar aan het proberen. We hebben altijd gegrapt dat we ons in maart even rustig moesten houden.. wij zijn beide jarig in december😂 ik 4dec en mijn vriend op de 27ste.
En nu uitgeteld volgens eigen berekeningen op de 21ste. We moeten er nu wel om lachen. Waarschijnlijk had het gewoon zo moeten zijn.
6 maanden geleden
Reactie op kayle97
Mijn vriend en ikwaren al een jaar aan het proberen. We hebben altijd gegra ...
Hier ook inderdaad! We hebben al 5 verjaardagen in december, naast sinterklaas en kerst. Ik ben nu uitgerekend op 28 december (volgens eigen berekening), 1 dag voor de verjaardag van mijn vriend 🙈
6 maanden geleden
Eerst echo vandaag gehad😍😍 2 dagen terug gezet. Ben niet op 23 maar op 21 december uitgerekend. Kloppend hartje kunnen zien. Mag gelukkig over 2 weken weer terug.
6 maanden geleden
Lieve allemaal,
Helaas is het bij mij mis gegaan en heb ik weer een vroege miskraam gekregen met 5+3 🥹
Wij hadden het al gezien bij de eerste echo maar nu bij de laatste echo is het wel bevestigd dat er ook twee kleintjes zaten..🌟🌟
Eentje ben ik vorige week maandag verloren en de andere afgelopen weekend met koningsdag..🥹
In de avond op het plein tussen alle feestende mensen had ik gewoon lichte weeën.. Het kwam en het ging.. Afgelopen maandag een echo gehad en deze bevestigde helaas het verlies van onze twee kleintjes, er was een lege, schone baarmoeder te zien.. Mijn lichaam had zelf alles al opgeruimd 🥹🤗
27 December was mijn uitgerekende datum zoals ik hierboven schrijf, maar helaas de kleintjes zijn nu verhuisd naar ons hart..❤️ Hierbij voeg ik de eerste echo van ze 🩷🩵
Wat waren we trots en voorzichtig blij, na vijf jaar en vijf icsi pogingen verder.. Maar helaas heeft het niet zo mogen zijn..😢
‘Nooit voelden jullie voetjes het gras kriebelen tussen jullie teentjes
Nooit hebben jullie de warmte van de zon op jullie huidje gevoeld
Jullie mooie donkere haartjes hebben nooit gewapperd in de wind
Jullie mooie oogjes hebben nooit iets mogen zien
En jullie stemmetjes hebben nooit leren tellen tot tien’ … 🥹
Gebroken, verslagen van verdriet, mochten onze twee wondertjes niet bij ons blijven.. 💔😢
6 maanden geleden
Reactie op Dilana2017
Lieve allemaal,
Helaas is het bij mij mis gegaan en heb ik weer een vroeg ...
Heel veel sterkte toegewenst💕
6 maanden geleden
Reactie op Dimaatje98
Heel veel sterkte toegewenst💕
Dank je wel, zo lief 🩷🥹
6 maanden geleden
Reactie op Dilana2017
Lieve allemaal,
Ach zo erg.
Heel veel sterkte Dilana💔
Geef niet op! Jullie baby is daar, aan het wachten op jullie en op het juiste moment💙🩷
Gecondoleerd met het verlies van 2 kleine engeltjes.
Heel veel liefde voor jullie beide.
6 maanden geleden
Hi!
Esmeralda, 6+5
21 december!
Mijn 1e wenskindje 🥰.
Ik heb vrijwel geen symptomen, joepie😂. Soms wat zware borsten en dat was het dan wel. Wat niet is kan nog komen.
Geen symptomen kunnen juist ook stress geven vind ik zelf.
6 mei de 7 weken echo en daarna lekker op vakantie. Wel een gek voorgevoel door het niet hebben van de symptomen ☹️
6 maanden geleden
Reactie op Dilana2017
Lieve allemaal,
Heel veel sterkte gewenst met het verlies van de 2 kleine engeltjes 🤍
6 maanden geleden
Hee allemaal,
Ik ben Lisanne, 31 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Het afgelopen half jaar heb ik helaas 2 vroege miskramen gehad, de 1e in November en de 2e in maart. Een hele verrassing voor ons toen we erachter kwamen dat we zo snel weer zwanger waren. Echt genieten konden we echter nog niet, we waren erg bang dat dit weer een miskraam zou worden. 1.5 week geleden de eerste echo gehad omdat mijn cyclus niet bekend was door de vorige miskraam. Hier was geen hartje te zien en moesten over 1.5 week terug komen. Dat was vandaag. En ja hoor! Daar was het hartje te zien en te horen. We zijn zo blij!
Ik ben 21 december uitgeteld☺️
Symptomen zijn erg aanwezig hier haha. Misselijkheid, zere borsten, last van de darmen, vermoeidheid, reukvermogen is sterker (erg handig als je in de zorg werkt ) hahah
Leuk dat er zoveel december baby's worden verwacht!