96 Reacties
6 maanden geleden
Hoi hoi,
Gefeliciteerd allemaal 🥰
Ik ben Marlene, net 30 en als een super fijne verassing zwanger van ons derde kindje 💕
De eerste is ook van december (net als mijn man, moeder en broertje), dus daar kan nog wel een beetje meer drukte bij hihi.
Oudste zoon is 3 en de jongste is 1. Na de bevalling van mijn tweede kindje lag mijn hele cyclus compleet overhoop. De laatste cyclus was 107 lang, dus ik had deze zwangerschap nooit verwacht. Wel echt heel blij en dankbaar dat we zonder hulp zwanger zijn geworden! Dat was bij de andere twee iets anders.
Hoe ver ik nu precies ben, ik heb geen idee haha! Terug kijkend naar m’n klachten en met de clearblue test kom ik uit op ongeveer 28 december als uitgerekende datum :)
Ik heb op en af last van van alles en nog wat. Vergeet een hoop, m’n darmen zijn enorm aan het rommelen. Daar heb ik misschien wel het meeste last van. Mega opgezette buik, veel maagzuur en in de avond vooral misselijk of enorme brok in keel.
Ervaar de dingen nu wel anders dan bij de eerste twee.
17 mei de eerste echo! Spannend!
5 maanden geleden
Owneee ik zou 23 december uitgerekend zijn maar ben verzet naar 19 december. Dus val eigenlijk buiten de groep😅 natuurlijk goed nieuws want dat betekend dat het goed groeit hebben zelfs het hartje mogen luisteren nu 9 weken en 3 dagen 😍
4 maanden geleden
Reactie op Belba
Zijn er al meiden die met een zwangerschaps kussen slapen of vanaf wanneer ...
Ik heb er wel een. Slaap er nog niet mee maar chill er wel in bed mee
één maand geleden
Mijn naam is Noortje, 32 jaar en zwanger van ons eerste kindje 💙 inmiddels 29+5 wkn zwanger! Ik was even goed aan het scrollen tussen alle topics en zag deze voorbijkomen!! Ik ben ook de 21e uitgerekend, leuk dat er hier meerdere mama’s rond die datum zijn uitgerekend! Hoe gaat het bij jullie?🥰
één maand geleden
Hooi ik ben Patricia ik ben 29w5d uitgerekend op 21 december van ons eerste kindje 💕 een meisje ☺️
Ik heb denk ik wel gewoon de meeste normale zwangerschap symptomen maar ik vind vooral de pees ontsteking in de polsen heel vervelend. Slaap nu al paar weken met bracen en dat helpt gelukkig wel, maar ook overdag doen ze geregel pijn.
één maand geleden
Reactie op Shiloh
Ik heb er een en ik slaap ermee... ik slaap graag op mijn rug maar dat is b ...
Ik slaap ook graag op mijn rug. Kan volgens mijn verloskundige geen kwaad. Zolang ik comfortabel ben is het ok. Als er iets in de verdrukking komt wordt je wakker vertelde ze mij. Ik ben een keer benauwd wakker geworden. Dat trok direct weer weg. Verder nergens last van.
één maand geleden
Reactie op xmisuzu
Hooi ik ben Patricia ik ben 29w5d uitgerekend op 21 december van ons eerste ...
Ik had geen idee dat dit blijkbaar een ding was? Ik loop sinds een week ook met een, ik dacht, overbelaste pols, maar het wordt maar niet minder, is dik en blauw. Heb jij er ook vooral snachts last van?
één maand geleden
Hoii ik ben Femke en ik ben nu 28 wkn en 6 dagen zwanger van mijn eerste kindje💕 een meisje.
Helaas een zwaar traject af moeten leggen om zwanger te raken daardoor veel onzeker maar eigenlijk verloopt de zwangerschap zoals zou moeten.
Ik ben uitgerekend op 28 december.
Inmiddels flink last van bekkenpijn dus besloten met 34 weken lekker met verlof te gaan.
Leuk om vrouwen te leren kennen die in dezelfde fase van de zwangerschap zitten😊
één maand geleden
Reactie op Annexb
Ik had geen idee dat dit blijkbaar een ding was? Ik loop sinds een week ook ...
Jaa klopt, komt omdat vooral ‘s nachts meer vocht in je pols gaat zitten. Daarom slaap ik dus nu met 2 bracen. Verder zorgen dat je je polsen wat ontlast. Ook dingen tillen enzo proberen te vermijden en voor mij is auto rijden gevoelig.
één maand geleden
Hier alweer de 29 weken gehaald!!🥳
Voor ons een super grote mijlpaal...
Onze zoon☆ is afgelopen januari stilgeboren met 31 wk 4d
En mijn vliezen braken met 28w6d ...
Dus ik loop met zoveel blijdschap rond. En ik weet het, het is een andere zwangerschap maar toch leeft het met mij mee.
Hoe voelt iedereen verder zich?
Ik heb