Wij zijn er nog steeds niet uit welke kleur we op de muur willen. Ik wil graag de muur rondom een kleurtje geven, die de hele muur maar tot de helft. (Bovenkant gewoon wit, en vanaf de.plint tot ongeveer de helft een leuk kleurtje )
Meubels Zijn grijs (zie foto)
Ik wil graag een rustig kamer maar vind een echte meisjes kamer ook heel leuk.
Inspiratie is van harte welkom 🤭
Geen halve muur, maar helemaal een kleur. Op de half roze muur komt op de bovenste helft volgende week behang.
Van het gele kussen in de schommelstoel heb ik afscheid genomen, dat stond er niet bij.
Geen halve muur, maar helemaal een kleur. Op de half roze muur komt op de b ...
Hum, de foto doet het niet. Hebben in ieder geval roze met beige. Van Karwei behang met goud/oker bloemen en dieren. Dat komt op de bovenste helft van een muur, met eronder roze
Hier is het real red terra geworden van Flexa Pure, lekker knal kleurtje maar dat mag best voor een baby/kinder kamer vind ik 😄 voor de rest houden we het vrij basic
Dit hadden wij gedaan, beetje tussen oranje en zalm in… was heel erg leuk en speels (wij wisten niet of het een jongen of meisje zou worden) en dan met bosdieren als accent (ook in de wiegbekleding)
Kijk eens bij de Flexa Binti Home kleurencollectie. Misschien dat daar iets bij zit wat je aanspreekt. We hebben meerdere kleuren uit die collectie op de muur.
Wij hebben gekozen voor een lambrisering in een oudroze kleur. Super blij mee. In het echt is hij wel iets lichter dan op de foto. Hier komt de commode tegenaan en daar nog plankjes boven