22 Reacties

6 dagen geleden

Wij hebben dezelfde kleur meubels en gaan ook half om half verven de bovenkant doen wij wit en de onderkant wordt terracotta

6 dagen geleden

Ik heb bij mijn oudste dochter onderste helft oud roze en daarboven wit

6 dagen geleden

Zoals hier

6 dagen geleden

Geen halve muur, maar helemaal een kleur. Op de half roze muur komt op de bovenste helft volgende week behang. Van het gele kussen in de schommelstoel heb ik afscheid genomen, dat stond er niet bij.

6 dagen geleden

Reactie op Mama Jort

Geen halve muur, maar helemaal een kleur. Op de half roze muur komt op de b ...
Hum, de foto doet het niet. Hebben in ieder geval roze met beige. Van Karwei behang met goud/oker bloemen en dieren. Dat komt op de bovenste helft van een muur, met eronder roze

5 dagen geleden

Reactie op Mies206

Zoals hier
Hele mooie kleur! Weet je nog welke kleur dit is? 🙈

5 dagen geleden

Wij gaan dit op 1 muur namaken. Wel gewoon witte meubels.. Zeker niet rustig maar op 1 muur uitleven kon wel vond ik

5 dagen geleden

Reactie op Mies206

Zoals hier
Ja zo kleur is ook erg mooi, welke kleur is dit ?

5 dagen geleden

Reactie op xoanoukxk

Wij hebben dezelfde kleur meubels en gaan ook half om half verven de bovenk ...
Terracotta staat ook op een lijstje idd

5 dagen geleden

Hier is het real red terra geworden van Flexa Pure, lekker knal kleurtje maar dat mag best voor een baby/kinder kamer vind ik 😄 voor de rest houden we het vrij basic

5 dagen geleden

Wij hebben ook de helft van de muur geverfd! Dit is oudroze van de Horenbach.

5 dagen geleden

Dit hadden wij gedaan, beetje tussen oranje en zalm in… was heel erg leuk en speels (wij wisten niet of het een jongen of meisje zou worden) en dan met bosdieren als accent (ook in de wiegbekleding)

5 dagen geleden

Kijk eens bij de Flexa Binti Home kleurencollectie. Misschien dat daar iets bij zit wat je aanspreekt. We hebben meerdere kleuren uit die collectie op de muur.

4 dagen geleden

Vintage roze karwei

3 dagen geleden

Wij hebben gekozen voor een lambrisering in een oudroze kleur. Super blij mee. In het echt is hij wel iets lichter dan op de foto. Hier komt de commode tegenaan en daar nog plankjes boven

3 dagen geleden

Wij zijn voor deze kleur gegaan

2 dagen geleden

Wij zijn voor deze kleur gegaan. Bedankt voor alle inspiratie

2 dagen geleden

Kleur komt uit een waaier van karwei, maar kan evt kijken welke t is 😉

2 dagen geleden

Reactie op YdJ

Wij hebben ook de helft van de muur geverfd! Dit is oudroze van de Horenbac ...
Wat een mooie lambrisering! Ik vraag me af wat voor soort plinten jullie gebruikt hebben aan de bovenkant van de lambrisering? Zijn deze geplakt?

2 dagen geleden

Hier voor een mooie groentint gekozen! Staat mooi bij het vergrijsde, dat is onze kleur laminaat ongeveer.