12 Reacties
16 dagen geleden
Jaa die telefoon is altijd zo fel! Geen tip voor een klok maar wel om je helderheid nog verder omlaag te krijgen (mits je een iPhone hebt😅)! Bij instellingen > toegankelijkheid > weergave en tekstgrootte > verminder witpunt inschakelen. Hier kan je ook een percentage instellen. Heb m zelf op 93% staan. Werkt voor mij echt super💪🏻 hopelijk heb je er iets aan mocht je geen alternatief vinden🥰
16 dagen geleden
Wij hebben een philips wake up light. Kan ik ook snachts aantikken en dan komt er heel zacht rood licht af en de tijd is zo zacht en licht dat ik daar nooit gestoord door raak in de nacht als ik wakker word
16 dagen geleden
Reactie op kirstensuzanne
Wij hebben een philips wake up light. Kan ik ook snachts aantikken en dan k ...
Plus ik vind het sowieso een ontzettende fijne wekker, want wij gebruiken hem nu al sowieso een jaar en het is heel fijn om mee wakker te worden omdat ie een zonsopkomst nabootst en bijvoorbeeld de vogeltjes laat fluiten. Daardoor worden wij heel ontspannen wakker dus ik raar het uberhaupt iedereen aan ook zonder kinderen en nabys
16 dagen geleden
Reactie op Ber22
Om nu een smart watch aan te schaffen omdat ik een maand lang s nachts de t ...
Dat kost je niets perse honderden euros hoor
Zo 1 heb ik eerst jaren gehad voordat ik een "duurdere' met meer opties kocht.
https://www.bol.com/nl/p/honor-band-7-activity-bracelet-pink/9300000161681464?referrer=socialshare_pdp_androidapp