12 Reacties

16 dagen geleden

Zelf gebruik ik mijn apple watch, geeft niet veel licht in de donker en die kan je zelf helemaal instellen hoe je wilt 🙈

16 dagen geleden

Ik gebruik zelf voor de tijd altijd mijn Garmin (Venu2S). Geeft veel minder licht dan mobiel

16 dagen geleden

Als het op stroom mag en grootte geen probleem is: een wake-up light. Maar dan is het nog wel opletten op hoe fel de tijdsaanduiding brandt, dat kan nog best fel zijn.

16 dagen geleden

Jaa die telefoon is altijd zo fel! Geen tip voor een klok maar wel om je helderheid nog verder omlaag te krijgen (mits je een iPhone hebt😅)! Bij instellingen > toegankelijkheid > weergave en tekstgrootte > verminder witpunt inschakelen. Hier kan je ook een percentage instellen. Heb m zelf op 93% staan. Werkt voor mij echt super💪🏻 hopelijk heb je er iets aan mocht je geen alternatief vinden🥰

16 dagen geleden

Ik ben fan van een projectiewekker, projecteert in rood de tijd op je muur/plafond/waar je zelf wilt. Staat wel altijd 'aan' maar vind ik niet vervelend. Bijv. https://www.lidl.nl/p/auriol-radiogestuurde-projectiewekker/p100378453

16 dagen geleden

Wij hebben een philips wake up light. Kan ik ook snachts aantikken en dan komt er heel zacht rood licht af en de tijd is zo zacht en licht dat ik daar nooit gestoord door raak in de nacht als ik wakker word

16 dagen geleden

Ik vind een wake up light zelf ook heel fijn, maar als ik zo lees wat je zoekt zou ik het bij de HEMA eens proberen. Daar hebben ze vaak wel simpele wekkertjes zoals jij omschrijft.

16 dagen geleden

Een Apple Watch of andere smartwatch? 😊

16 dagen geleden

Reactie op Vlc7

Een Apple Watch of andere smartwatch? 😊
Om nu een smart watch aan te schaffen omdat ik een maand lang s nachts de tijd wil zien is me een beetje te gortig:)

16 dagen geleden

Reactie op kirstensuzanne

Wij hebben een philips wake up light. Kan ik ook snachts aantikken en dan k ...
Plus ik vind het sowieso een ontzettende fijne wekker, want wij gebruiken hem nu al sowieso een jaar en het is heel fijn om mee wakker te worden omdat ie een zonsopkomst nabootst en bijvoorbeeld de vogeltjes laat fluiten. Daardoor worden wij heel ontspannen wakker dus ik raar het uberhaupt iedereen aan ook zonder kinderen en nabys

16 dagen geleden

Reactie op Mammanne

Ik ben fan van een projectiewekker, projecteert in rood de tijd op je muur/ ...
Haha zal in de naam zitten 😉 maar wilde dit ook zeggen. Ideaal op je plafond. Hoef je niet eens om te draaien of iets en geeft geen licht!

16 dagen geleden

Reactie op Ber22

Om nu een smart watch aan te schaffen omdat ik een maand lang s nachts de t ...
Dat kost je niets perse honderden euros hoor Zo 1 heb ik eerst jaren gehad voordat ik een "duurdere' met meer opties kocht. https://www.bol.com/nl/p/honor-band-7-activity-bracelet-pink/9300000161681464?referrer=socialshare_pdp_androidapp