9 Reacties

één maand geleden

Ik ben trouwens 31+1

één maand geleden

Ik herken dit niet maar herinnerde me dat ik zoiets wel heb gelezen op het forum van november. Misschien dat jij hetzelfde bedoelt? (: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-november-2024/de-buik-doet-een-hoorbare-plop-j26yzRr?utm_source=24Baby&utm_medium=app

één maand geleden

Dit zijn idd knakkende gewrichten en botten van de Baby 🫣 het is een verschrikkelijk geluid maar heel normaal haha

één maand geleden

Reactie op desteney2002

Dit zijn idd knakkende gewrichten en botten van de Baby 🫣 het is een versc ...
Wat gek joh! Ik dacht al kan eigenlijk niet iets anders zijn omdat ik letterlijk de knak echt voel en dat geluid erbij. Mijn baby maakt die geluid echt minimaal 5 keer per dag. Wel een beetje eng😂

één maand geleden

Hier hetzelfde met een tweeling! Herken het helemaal niet van m'n vorige zwangerschap maar hoor het nu best vaak 😅

één maand geleden

Reactie op annabelvdv

Wat gek joh! Ik dacht al kan eigenlijk niet iets anders zijn omdat ik lette ...
Ja heb het hier beide zwangerschappen gehad ahah, wel maar 1 Baby. Zelfs mn vriend schrikt er af en toe van hoe hard t Klinkt🤣

één maand geleden

Reactie op desteney2002

Ja heb het hier beide zwangerschappen gehad ahah, wel maar 1 Baby. Zelfs mn ...
Maar merkte je dit dan bijvoorbeeld ook buiten de buik dat de gewrichtjes vaak knakten of iets?

één maand geleden

Reactie op annabelvdv

Maar merkte je dit dan bijvoorbeeld ook buiten de buik dat de gewrichtjes v ...
Heb er bij mn dochtertje verder nooit iets van gemerkt. Denk dat het nu vooral komt doordat ze helemaal dubbel gevouwen liggen en ze weinig plaats hebben om fatsoenlijk te bewegen

20 dagen geleden

Reactie op desteney2002

Dit zijn idd knakkende gewrichten en botten van de Baby 🫣 het is een versc ...
Sinds een tijdje hoor ik het ook en heb het nagevraagd bij mijn gynaecoloog. Zij gaf aan dat dit niet bij je baby vandaan komt. Deze geluiden komen van je eigen banden, gewrichten etc. Knakkende gewrichten of botten van de baby kan je niet via de buik horen