Hi,
ik ben me alvast aan het oriënteren welke kolftas/koeltas groot genoeg is voor het brengen van moedermelk melkflessen /melkzakjes naar de opvang.
Vorige keer lukte borstvoeding niet, dus uiteraard, ik koop het pas als het nodig is (als de baby naar de opvang gaat en ik terug naar werk om te kolven).
Maar ik dacht alvast de topic aanmaken en rondneuzen naar de tassen / rugzakjes.
Dit topic is meer voor ervaringen met de eerste (vorige) kind(eren) en bij borstvoeding en bij opvang vanaf 3 maanden (dan is er nog moedermelk nodig). Dus ik verwacht niet heel veel reacties omdat de doelgroep heel specifiek is en daarom alvast de vraag uitzetten. 🤭😇
Ik vraag me vooral af, ik heb al van vorige keer een draagbare kolf van Medela freestyle en bewaarflesjes ook van medela. Deze moeten kunnen in de tas passen (niet dat ik de tas koop en het lijkt dan te klein te zijn). Ook waarschijnlijk als de baby wat ouder is en drinkt meer, ik denk dat ik de bewaarzakjes naar de opvang breng.
Maar omdat de vorige keer borstvoeding niet lukte, heb ik geen idee, wat zijn de afmetingen van zo'n zakje (en deze kon ik niet online vinden).
Ik wil niet de koeltas van medela, die lijkt teveel op een melkman tas. 🤭 Die vind ik niet zo mooi. Ik denk meer aan de rugzakjes, maar ik maak me zorgen of dan alles dat nodig is (melkflessen / kolf /extra bewaarzakjes daarin goed passen).
Heeft iemand hiermee ervaring?