24 Reacties
18 uur geleden
Ik ben momenteel ruim 37 weken zwanger en heb het echt overal op m’n lichaam. Ook vaginaal. Helaas vorige week zo’n uitbraak gehad en hiervoor medicatie geslikt.
Enige wat ze zeggen; zolang je er mee bekend bent heeft je kindje antistoffen en zijn jouw kootsblaren NIET gevaarlijk voor je kindje de eerste drie maanden (daarna gaan die antistoffen langzaam minder worden). Ik denk elke keer, als ze zich geen zorgen maken om een vaginale bevalling mét herpes, hoef je je ook geen zorgen te maken om een koortslip van JEZELF. Bij andere natuurlijk wel. Hoop je hier wat mee gerust te stellen!
18 uur geleden
Reactie op Baby_2324
Ik ben momenteel ruim 37 weken zwanger en heb het echt overal op m’n lichaa ...
Ik bedoel niet dat ik nu helemaal onder zit hoor 😂😂😂 maar bij mij kan de koortsuitslag gewoon overal oppoppen. Deze zwangerschap al meer dan 11 uitbraken gehad. Weerstand dingetje denk ik.
17 uur geleden
Reactie op Baby_2324
Ik bedoel niet dat ik nu helemaal onder zit hoor 😂😂😂 maar bij mij kan de ...
Wat ontzettend vervelend dat jij ze overal kan hebben. 11 uitbraken is super rot. Ik zit denk ik nu op 8 maar heb ook regelmatig dubbele. Ik heb ze 'gelukkig' alleen maar op en rond mijn mond, in mijn neus en een enkele keer in mijn oor. Ook niet prettig, maar beter dan overal. Sterkte voor jou!! Hopelijk ben je er deze uitbraak snel vanaf
17 uur geleden
Reactie op ninaavgvr
Mij gaf die informatie ook heel veel rust. Die stomme koortslip altijd gaf ...
Hahaha ik werkte ook in het onderwijs en herken die opmerkingen! Bij mij werkt alcohol het best. Prikt even een beetje maar meestal is het binnen 1,5e dag opgedroogd! Wellicht is het ook iets voor jou! En anders, zolang je iets hebt dat werkt, is het helemaal top!!