433 Reacties
één maand geleden
Reactie op Anoniem1999!
Iemand een tip voor een nachtlampje voor de nachtvoedingen dat niet te fel ...
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1169512001.html
Ik heb hier de Lamp Regenboog van Little Lights van gekocht.
Deze is dimbaar, heeft warm licht en je kan een timer instellen dat die vanzelf uit gaat 😊
Ik moet wel nog ervaren of hij fijn is of niet, want voor ons is het de eerste keer 🩵
één maand geleden
Reactie op Anoniem1999!
Ik heb deze gekocht: https://www.maxi-cosi.nl/thuis/soothe-licht-geluid?variation_number_id=5450&gad_source=1&gbraid=0AAAAADfzD7bmieAy_nRc1yfqIbIjNoc8T&gclid=CjwKCAjw9eO3BhBNEiwAoc0-jccAiS3SrViNGeO_4e-wRqYolIG52mZcqbWpt2QnI4zTeBlk5FHNoBoCACEQAvD_BwE
één maand geleden
Reactie op xmisuzu
Vanaf wanneer gaan jullie met de geboorte kaartjes aan de slag 👀
Wij hebben vorige week een proefdruk besteld en vinden het kaartje helemaal leuk, dus deze gaat het worden. Heb als tip van een vriendin gekregen om de enveloppen vast eerder te bestellen dat je de adressen al kan schrijven in je verlof :)
één maand geleden
Reactie op LV96
Ik lees zoveel verhalen dat baby's zo hard trappen dat het echt zeer doet. ...
Bij mij doen ze ook geen pijn, soms vind ik ze zelfs te zacht 🤣 mijn schoonmoeder zei dat ze bij haar ook nooit echt pijn hebben gedaan. Ik vroeg mij namelijk af van de week vanaf wanneer dat dan zo heftig wordt. Maar ze zei dat ze dat nooit zo had ervaren eigenlijk
één maand geleden
Reactie op stelk
Zijn jullie al begonnen met kleertjes, lakens, etcetera. wassen? Ik ben 30+ ...
Ja! 31 weken en gister begonnen.
Vorige zwangerschap wilde ik wachten tot verlof, maar toen beviel ik onverwacht te vroeg. Geeft me gemoedsrust het nu allemaal vast klaar te hebben liggen.
In muffige kleding geloof ik niet zo. Ik ruik iedere ochtend (de kamer van) mijn peuterzoon na een nacht slapen, dat is erger 😂
één maand geleden
Reactie op Anoniem1999!
Philips hue, bij ons in de plafondlamp.
Met app instelbaar, al zet ik de lamp alvast op gewenste dimstand voor de nacht.
Stiekem ook fijn dat ik 's ochtends het licht in de kamer van m'n zoontje kan regelen als hij nog even wat wil lezen voordat hij opstaat.
één maand geleden
Reactie op xmisuzu
Vanaf wanneer gaan jullie met de geboorte kaartjes aan de slag 👀
Ik ontwerp de kaart zelf, ben er al een tijdje mee bezig. Met ideeën verzamelen en af en toe iets proberen. Afgelopen week heb ik iets ontworpen waar we heel blij mee zijn. Dus die ga ik in detail uitwerken. Daarnaast heb ik een lijst gemaakt van mensen die we de kaart willen sturen en daar moeten we nog even alle adressen van verzamelen. Dus wel begonnen. Maar moet wel nog echt wat doen. Wil graag een proefdruk laten maken, mooie enveloppen, de adressen op stickers etc.