433 Reacties
één maand geleden
Reactie op SharR86
Zijn er meiden die ipv een fysiek geboortekaartje een digitaal geboorte kaa ...
Ik heb het geluk dat mijn zus grafisch ontwerper is. Zij maakt dus mijn kaartjes.
Heb er voor gekozen dat ze ook een digitale variant maakt. Die ik naar neven/nichten kan sturen die geen "echt" kaartje krijgen
één maand geleden
Reactie op Maris vh
Heeft iemand tips voor jassen de komende periode..
Ik ben nu 30 weken zwan ...
Ik had al zo’n 3-in-1 outdoorjas. De binnenvoering past niet meer (31w) maar de buitenvoering wel. Ik heb zo’n lekker dikke wollen vest uit se H&M met een tussenstuk voor een draagzak. Is geen winterjas maar wel heel dik, en ik kan er een eigen jas over dragen (desnoods open met een dikke sjaal).
één maand geleden
Reactie op Maris vh
Ik heb deze met wat bont er in (2 jaar geleden al gekocht) en je kan er ook een stukje tussen zetten voor als je zometeen bent bevallen en je baby in de draagzak bij je in de jas wil doen
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/zwangerschapsparka-met-capuchon-en-babydraagzak-2176556/2?utm_source=google&utm_medium=psm&utm_campaign=nl-psm-pmax&utm_term={}&utm_content=psm-pmax&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIsPyZgKv5iAMVPJaDBx33RgcREAQYAyABEgKK_vD_BwE
één maand geleden
Reactie op Maris vh
Mijn vorige is van eind september dus ik had geen zwangerschapsjas gekocht - ik heb ZO gevloekt erover omdat de eerste paar weken na de bevalling m’n normale jas nog niet aankom en ik dus door de regen liep met een open jas. Zeker als je misschien ook een draagzak wil gebruiken zou ik toch overwegen om te kijken voor een winterjas met draagfunctie. Ik heb er nu 1 gekocht bij bonprix waar ik erg blij mee ben.
één maand geleden
Reactie op Maris vh
Ik heb een 3 in 1 zwangerschaps winterjas gekocht bij bonprix. Kan als normale jas, je kan de zijkanten open ritsen voor met je dikke buik en er zit een inzet stuk bij om hem ook aan te kunnen met de baby in de draagzak!
één maand geleden
Reactie op Anoniem1999!
Iemand een tip voor een nachtlampje voor de nachtvoedingen dat niet te fel ...
Jaaaa!! Ik heb deze! ;
https://www.bol.com/nl/nl/p/alina-roodlicht-leeslampje-stimuleert-melatonine-voor-betere-slaap-anti-blauw-licht-flexibele-leeslamp-met-klem-ideaal-voor-avondlezen-bevordert-ontspanning-en-gezonde-slaapcycli/9300000183961887/?Referrer=ADVNLGOO002035-S--9300000183961887&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI9bbkvYP6iAMVErGDBx11-zcHEAQYAiABEgILnPD_BwE
één maand geleden
Reactie op Pietjejan
Jaaaa!! Ik heb deze! ;
https://www.bol.com/nl/nl/p/alina-roodlicht-leeslam ...
Ho te snel verzonden! Zit een klipje op zodat je m overal op kunt vast klikken, de stang is beweegbaar zegmaar dus kan alle kanten op buigen en zonder snoer (usb opladen en kan lang mee) ennnnn het grootste voordeel; het is alleen maar rood licht! Dus je eigen/en van de baby's melatonine blijft op peil dus je kan gelijk weer door slapen.
één maand geleden
Reactie op littlemiracle!
Welk maat bedzeil gebruiken jullie in de cosleeper?
Ik weet ook niet of ik nog een extra matrasje moet nemen voor de co sleeper en ik denk verder gewoon hoeslaken op wieg formaat ofzo.
Maar ik ga advies vragen aan de kraam zorg als ze komen voor de intake volgende week
één maand geleden
Reactie op MamavLO
Wat bedoel je met bedzeil?
Ik doe een molton, hoeslaken en bij het hoofdje ...
Bij ons vorige kindje moesten wij het wiegje en ledikant zo opmaken; zeiltje, molton, hoeslaken
Die zeiltjes zijn er alleen in wieg en ledikant formaat. Molton en hoeslakens heb ik wel in cosleeper maat gevonden
één maand geleden
Reactie op xmisuzu
Ik weet ook niet of ik nog een extra matrasje moet nemen voor de co sleeper ...
Ons werd dat afgeraden in de winkel, het matrasje wat bij de cosleeper zit lijkt dun maar is prima voor het gewichtje wat ze hebben.
Molton en hoeslakens hebben ze in cosleeper maat van meyco, misschien heb je daar wat aan. Verder kan ik het zeiltje alleen in wieg of ledikant formaat vinden, ledikant maatje zou het matrasje volledig bedekken maar weet niet precies of dat aangeraden wordt