433 Reacties

één maand geleden

Reactie op SharR86

Zijn er meiden die ipv een fysiek geboortekaartje een digitaal geboorte kaa ...
Ik heb het geluk dat mijn zus grafisch ontwerper is. Zij maakt dus mijn kaartjes. Heb er voor gekozen dat ze ook een digitale variant maakt. Die ik naar neven/nichten kan sturen die geen "echt" kaartje krijgen

één maand geleden

Heeft iemand tips voor jassen de komende periode.. Ik ben nu 30 weken zwanger en mijn 'tussenjas'. Begint toch wel strak te zitten. Maar ik vind t eigenlijk ook weer zonde om voor die laatste weken een echte zwangerschapsjas te kopen.

één maand geleden

Reactie op Maris vh

Heeft iemand tips voor jassen de komende periode.. Ik ben nu 30 weken zwan ...
Ik had al zo’n 3-in-1 outdoorjas. De binnenvoering past niet meer (31w) maar de buitenvoering wel. Ik heb zo’n lekker dikke wollen vest uit se H&M met een tussenstuk voor een draagzak. Is geen winterjas maar wel heel dik, en ik kan er een eigen jas over dragen (desnoods open met een dikke sjaal).

één maand geleden

Reactie op Maris vh

Ik heb deze met wat bont er in (2 jaar geleden al gekocht) en je kan er ook een stukje tussen zetten voor als je zometeen bent bevallen en je baby in de draagzak bij je in de jas wil doen https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/zwangerschapsparka-met-capuchon-en-babydraagzak-2176556/2?utm_source=google&utm_medium=psm&utm_campaign=nl-psm-pmax&utm_term={}&utm_content=psm-pmax&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIsPyZgKv5iAMVPJaDBx33RgcREAQYAyABEgKK_vD_BwE

één maand geleden

Reactie op Maris vh

Ik heb een zwangerschap soort regenjas gekocht, 35€ euro ofzo dacht ik. En doe daar dan een lekker dik vest onder.

één maand geleden

Reactie op Maris vh

Mijn vorige is van eind september dus ik had geen zwangerschapsjas gekocht - ik heb ZO gevloekt erover omdat de eerste paar weken na de bevalling m’n normale jas nog niet aankom en ik dus door de regen liep met een open jas. Zeker als je misschien ook een draagzak wil gebruiken zou ik toch overwegen om te kijken voor een winterjas met draagfunctie. Ik heb er nu 1 gekocht bij bonprix waar ik erg blij mee ben.

één maand geleden

Zijn er nog meer dames die buiten een dikke buik en beweging geen symptomen hebben? Het voelt soms eng als je andere ervaringen leest. Geen pijntjes, maagzuur, misselijkheid, slaap als een roos. Het voelt eigenlijk als mezelf, maar dan met een dikke buik.

één maand geleden

Reactie op Maris vh

Ik heb een 3 in 1 zwangerschaps winterjas gekocht bij bonprix. Kan als normale jas, je kan de zijkanten open ritsen voor met je dikke buik en er zit een inzet stuk bij om hem ook aan te kunnen met de baby in de draagzak!

één maand geleden

Reactie op Moji94

Zijn er nog meer dames die buiten een dikke buik en beweging geen symptomen ...
Ja hier ook, al ben ik wel wat meer moe. Maar lekker van genieten zou ik zeggen!

één maand geleden

Reactie op Anoniem1999!

Iemand een tip voor een nachtlampje voor de nachtvoedingen dat niet te fel ...
Jaaaa!! Ik heb deze! ; https://www.bol.com/nl/nl/p/alina-roodlicht-leeslampje-stimuleert-melatonine-voor-betere-slaap-anti-blauw-licht-flexibele-leeslamp-met-klem-ideaal-voor-avondlezen-bevordert-ontspanning-en-gezonde-slaapcycli/9300000183961887/?Referrer=ADVNLGOO002035-S--9300000183961887&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI9bbkvYP6iAMVErGDBx11-zcHEAQYAiABEgILnPD_BwE

één maand geleden

Reactie op Pietjejan

Jaaaa!! Ik heb deze! ; https://www.bol.com/nl/nl/p/alina-roodlicht-leeslam ...
Ho te snel verzonden! Zit een klipje op zodat je m overal op kunt vast klikken, de stang is beweegbaar zegmaar dus kan alle kanten op buigen en zonder snoer (usb opladen en kan lang mee) ennnnn het grootste voordeel; het is alleen maar rood licht! Dus je eigen/en van de baby's melatonine blijft op peil dus je kan gelijk weer door slapen.

één maand geleden

Iemand al eens een keer een buikbeeldje laten maken? En zo ja in welke week hebben jullie dit gedaan? Ik heb nu zelf een afspraak staan als ik 34+5 ben, twijfel alleen of het niet een beetje te vroeg is.

één maand geleden

Is het gebruik van ontharingscrème veilig (ivm wat er in kan zitten) tijdens de zwangerschap?

één maand geleden

Reactie op Jillx94

Iemand al eens een keer een buikbeeldje laten maken? En zo ja in welke week ...
Ik heb een afspraak staan begin november. Dan ben ik geloof ik 37 weken. Dat is later dan ze aanraden, maar eerder kon niet. Verder nog geen ervaring mee.

één maand geleden

Reactie op Anoniem1999!

Iemand een tip voor een nachtlampje voor de nachtvoedingen dat niet te fel ...
Wij hebben dimbare lampen van de IKEA. Geven mooi warm licht en zijn ook na de baby tijd nog handig.

één maand geleden

Welk maat bedzeil gebruiken jullie in de cosleeper?

één maand geleden

Reactie op littlemiracle!

Wat bedoel je met bedzeil? Ik doe een molton, hoeslaken en bij het hoofdje een hydrofieldoek in de cosleeper.

één maand geleden

Reactie op littlemiracle!

Ik weet ook niet of ik nog een extra matrasje moet nemen voor de co sleeper en ik denk verder gewoon hoeslaken op wieg formaat ofzo. Maar ik ga advies vragen aan de kraam zorg als ze komen voor de intake volgende week

één maand geleden

Reactie op MamavLO

Wat bedoel je met bedzeil? Ik doe een molton, hoeslaken en bij het hoofdje ...
Bij ons vorige kindje moesten wij het wiegje en ledikant zo opmaken; zeiltje, molton, hoeslaken Die zeiltjes zijn er alleen in wieg en ledikant formaat. Molton en hoeslakens heb ik wel in cosleeper maat gevonden

één maand geleden

Reactie op xmisuzu

Ik weet ook niet of ik nog een extra matrasje moet nemen voor de co sleeper ...
Ons werd dat afgeraden in de winkel, het matrasje wat bij de cosleeper zit lijkt dun maar is prima voor het gewichtje wat ze hebben. Molton en hoeslakens hebben ze in cosleeper maat van meyco, misschien heb je daar wat aan. Verder kan ik het zeiltje alleen in wieg of ledikant formaat vinden, ledikant maatje zou het matrasje volledig bedekken maar weet niet precies of dat aangeraden wordt