433 Reacties
één maand geleden
Reactie op LV96
Ik lees steeds meer dat baby na bevalling niet gewassen/schoongemaakt mag w ...
Een baby die niet prematuur geboren wordt, heeft echt niet veel hoor van die witte huidsmeer. En volgens mij vegen ze wel een klein beetje schoon, vooral hoofdje. Heb niet alles zo bewust meegemaakt door de adrenaline en shock vlak na bevalling maar ik heb iig op geen enkel moment m'n eerste baby vies gevonden of iets vies geroken oid. Op alle foto's in het ziekenhuis ziet ze er ook niet vies uit haha.
één maand geleden
Reactie op LV96
Ik lees steeds meer dat baby na bevalling niet gewassen/schoongemaakt mag w ...
Ja vernix beschermt de baby als het ware dus helemaal als je in het ziekenhuis bevalt is het wel goed om dit zo lang mogelijk op de baby te houden want in het ziekenhuis zitten mega veel bacteriën samen en een baby heeft verder nog geen weerstand.
één maand geleden
Reactie op DeesNatas
Ons bed moet redelijk verhoogd worden door klossen, maar dat kan dus niet o ...
Ik zou niet voor een week de hele boel gaan verbouwen. Wij zitten op het randje qua officiële afmeting. Bij mijn eerste vonden ze het geen probleem en anders leg ik straks wel een paar tuinkussens op het bed dan lig ik hoog genoeg voor alleen de controle.
één maand geleden
Reactie op DeesNatas
Hoe hoog is je boxspring, want volgens mij moeten ze 80cm hoog zijn en die van ons komt al tot 60 dus de kraam gaat even kijken in hoeverre het belastend is.
En anders misschien een topper erop ofzo of leen matras. Hoewel ik zelf ook nog niet weet hoe dat werkt.
Wij hebben ook nog eens een enkel groot matras dus dan zouden allebei de bedden omhoog moeten eigenlijk 😅
één maand geleden
Reactie op Fiore1
Heeft iemand ervaring met een boxkleed van Babyonly of Bemini? Zijn deze di ...
Wij hebben boxkleden van baby’s only (sense lijn) en ik vind ze inderdaad dik genoeg!
één maand geleden
Heeft iemand de Bekvam rekjes van IKEA op de babykamer en dan in deze opstelling? We krijgen de bovenste stevig opgehangen maar de onderste niet (de schroefopening is op deze manier op z’n breedst maar een dikkere schroef krijgen we niet passend), heeft iemand de gouden tip?
één maand geleden
Reactie op DeesNatas
Heb je een logeerbed of een kinderbed wat wel omhoog kan? Ik had het bed van mn dochter omhoog gezet, vond zij wel interessant. Deden we daar de controles
één maand geleden
Reactie op Liefsvan
Meer dames die weer een extreme vermoeidheid ervaren? Ben nu 31 weken maar ...
Je mag mij een slechte moeder vinden maar ik ga als de peuter slaapt op de bank of in bed liggen. En de kleuter geef ik het tablet of kijkt tv.
Ik houdt het anders ook niet vol..
één maand geleden
Reactie op Mamavtwee
Je mag mij een slechte moeder vinden maar ik ga als de peuter slaapt op de ...
Dat doe ik ook af en toe! Mijn peuter van 3 doet ook geen middagdutje meer. In de middag of eind van de middag is er veel meer schermtijd dan anders. Ik red het anders ook niet. Voel je niet schuldig, en je bent geen slechte moeder. Ons lichaam werkt super en we moeten ook een leuke mama blijven voor onze peuters
één maand geleden
Reactie op Mamavtwee
Je mag mij een slechte moeder vinden maar ik ga als de peuter slaapt op de ...
Hij mijn peuter wou vanavond niet slapen, te moe natuurlijk want geen middagdutje gedaan. Wat dan helpt als een tierelier is even 10 minuten ernaast liggen tot hij slaapt. Lang verhaal kort: ik ben net weer wakker 😂
één maand geleden
Reactie op LittleSEM
Dat doe ik ook af en toe! Mijn peuter van 3 doet ook geen middagdutje meer. ...
Ik voel mij daar zeker niet een slechte moeder door hoor. Ik noem het juist zodat andere moeders dat ook gewoon gaan doen als ze dat nodig achten en zich daar niet slecht door voelen😉
één maand geleden
Reactie op moiree
Denk dat deze vraag wel past in deze topic. Iemand een tip voor een zwanger ...
Wij gaan fotoshoot doen bij dezelfde fotograaf die onze bruiloft vorig jaar heeft gedaan. Fotografie Annet, ze woont zelf in papendrecht.