433 Reacties

één maand geleden

Zijn er meer die nog niks gehoord hebben van de kraamzorg? Ik had wel verwacht dat ze contact op zouden nemen om rond week 30 een intake te plannen maar nog niks gehoord en ben 29+2. Wordt het tijd dat ik er zelf achteraan ga of zou het nog komen?

één maand geleden

Reactie op jarofsouls

Zijn er meer die nog niks gehoord hebben van de kraamzorg? Ik had wel verwa ...
Ik meende dat bij mijn aanvraag bij stond dat ik voor week 34 wat van ze vernomen zou hebben. Volgens mij week of 3 afgesproken om a.s. donderdag de intake te hebben. Ik zou zeggen bekijk je aanmeldingsformulier gegevens even terug wanneer er op terug gekomen zou worden 😉

één maand geleden

Reactie op jarofsouls

Ik moest zelf bellen voor een afspraak. Heb wel een mail gekregen in de tussentijd waar dat in stond als instructie.

één maand geleden

Reactie op jarofsouls

Ik ben toevallig vrijdag gebeld (was toen 29+5). Begon ook te twijfelen, maar bij aanmelding kreeg ik door dat zij rond de 30e week contact op zouden nemen.

één maand geleden

Reactie op jarofsouls

Ik zou iets horen voor week 30. We hebben zelf gebeld en toen kreeg ik te horen dat het dossier wel al was verstuurd om een intakte te plannen. Uiteindelijk met precies 31 weken gebeld en meteen de zelfde week een afspraak. Bij twijfel gewoon zelf bellen(:

één maand geleden

Reactie op nonnahs

Ik zou iets horen voor week 30. We hebben zelf gebeld en toen kreeg ik te h ...
Ik heb de mijne ook zelf een appje gestuurd, ze had het erg druk in sept/oktober zei ze.

één maand geleden

Klein vraagje dames, Heb je voor een doona wagen ook een doona voetenzak nodig. Of kan ik een random voetenzak aanschaffen??

één maand geleden

Heeft jullie baby ook ineens zo vaak de hik? Eerst bijna niet maar nu is ze al voor de 4e keer binnen 24 uur aan het hikken... (bijna 32 weken zwanger)

één maand geleden

Reactie op Wire

Heeft jullie baby ook ineens zo vaak de hik? Eerst bijna niet maar nu is ze ...
Ja hoor haha

één maand geleden

Op veel waslabels staat dat het niet in de droger mag, zoals beddengoed enz. Doen jullie dit wel of kun je dit beter niet doen? Kleren ben ik niet van plan om in de droger te doen maar zoals beddengoed en hydrofiele doeken wou ik in de droger doen.

één maand geleden

Reactie op MamavLO

Ja hoor haha
Ja hier ook, soms meerdere keren per dag, soms een of meerdere dag niet. Ook net afhankelijk van hoe de baby ligt denk ik. Volgens mij niets om je druk over te maken

één maand geleden

Reactie op kayleigh01

Op veel waslabels staat dat het niet in de droger mag, zoals beddengoed enz ...
Ik gooi al het beddengoed, hydrofiele doeken en rompers in de droger. Kleren hang ik wel op.

één maand geleden

Zaterdag ga ik naar de intratuin in halsteren samen met mijn partner 🙈 maar ben zo bang dat ik niet zo lang kan slenteren! Zaterdag ben ik 33+5 iemand tips?

één maand geleden

Reactie op Sandyvg

Zaterdag ga ik naar de intratuin in halsteren samen met mijn partner 🙈 maa ...
Er zijn rolstoelen te krijgen bij de ingang.. ik zat er ook net naar te zoeken

één maand geleden

Reactie op Sandyvg

Je kan waarschijnlijk ook via de mail een rolstoel reserveren

één maand geleden

Reactie op Sandyvg

iig goed idee om lekker in het restaurant wat te eten en even te rusten 🤭 en ze hebben nu een stuk voor het restaurant nog wat tafels en stoelen en een hele vitrine met cannoli’s 😱 en daarna natuurlijk nog aan het einde iets lekkers bij de kraam halen en even uitpuffen! Tip: bij de kraam buiten hebben ze Nutella bollen!!!

één maand geleden

Reactie op Sandyvg

Ben er toevallig zaterdag geweest en ondanks dat ik het echt wel pottig vond en ik erna even moest bijkomen was het het wel waard. Bij de kersthuisjes is er ook een bankje waar je even kan zitten en anders inderdaad de twee eetgelegenheden. Het was afgelopen zaterdag wel echt mega druk, dus een beetje op tijd gaan is denk ook geen luxe.

één maand geleden

Mijn vriend en ik zijn al een tijdje uit over de naam van de baby. En haar 2e naam zou de naam van zijn moeder zijn. Ik vond het helemaal leuk en mooi en ook passend bij de voornaam. Maar nu het dichterbij komt wil ik eigenlijk toch een andere naam. 😳 hoe pak ik dit aaannn🙈 we hebben al weken de naam 🙈🙈

één maand geleden

Iemand eerder druk op de borst ervaren en later toch iets serieus was?

één maand geleden

Zijn er nog meer mensen die nog geen naam hebben? Geen idee wat “normaal” is, maar ik begin er een beetje zenuwachtig van te worden haha.