433 Reacties
één maand geleden
Reactie op Moji94
Zijn er nog meer mensen die nog geen naam hebben? Geen idee wat “normaal” i ...
🙋♀️
Gelukkig hebben zijn we bij de meisjes tot 2 keuzes en naar mijn idee zijn we er bij de jongens uit; zo niet dan hebben we hier nog geen flauw idee..
Daar wordt ik ook zenuwachtig van🙃
één maand geleden
Vraagje over de opmaak van de co sleeper.
Is een molton,hoeslaken, katoenenlaken en dekentje voldoende? Of ook nog matrasbeschermer?
Mis ik iets?
Vind het allemaal maar lastig 😆
één maand geleden
Reactie op Esmee19941
Vraagje over de opmaak van de co sleeper.
Is een molton,hoeslaken, katoene ...
Molton is voldoende, geen matrasbeschermer nodig. Onder hoofdje van baby ligt vaak nog een hydrofiel in een driehoek gevouwen, puntjes kan je dan onder matras doen. Ivm spugen. Maar je hoeft het allemaal nog niet te doen/te weten, de kraamzorg doet het met je dus geen stress🙂
één maand geleden
Reactie op MamavLO
Mag ik vragen waarom je niet gewoon een huismerk etos/kruidvat/AH neemt? He ...
Ik heb me er tijdje geleden in verdiept en wil geen maltodextrine erin (kruidvat). Daarnaast hebben man en ik ook al veel overgevoeligheid mbt eten daarom ga ik nu eerst voor de Hero (en daarna bijv classic). Volgens mij is Etos wel een goede vervanger dus die heb ik op de lijst staan om te proberen na een tijdje
één maand geleden
Reactie op MamavLO
Mag ik vragen waarom je niet gewoon een huismerk etos/kruidvat/AH neemt? He ...
Het niet gebonden zijn aan een winkel is voor mij 1 van de grootste reden! Ik weet dat de ene winkel hier heel vroeg open gaat en de andere pas wat laten en dit is ook voor sluitingstijd! Kruidvat en etos is ook haast niet te doen voor als we weer terug gaan werken 🙈 daarom besloten om hero te geven ook omdat je deze wel overal kan halen.. en 8 euro voor kruidvat merk of een 10 euro voor hero, ja dat vinden wij kwa prijs wel meevallen 🙈
één maand geleden
Reactie op 3024
Ik heb me er tijdje geleden in verdiept en wil geen maltodextrine erin (kru ...
Ah en etos komt van dezelfde band zijn precies hetzelfde dus dan heb je wat ruimer de keuze evt waar je het kan halen😊 wij hebben die altijd heel fijn gevonden maar ik snap als je een man hebt die gevoelig is dat je er alerter op bent!
één maand geleden
Meer mensen die badend in het zweer wakker worden? Ik doe een paar keer per nacht een schoon nachthemd aan en was mn bed elke dag ondertussen
één maand geleden
Even een vraag over borstvoeding: ik lees dat veel dames al wat melk verliezen zo nu en dan. Ik ben bijna 34 weken en heb dat nog niet. Enkel laatst een mini druppeltje transparant vocht maar verder niks. Mijn borsten zijn ook kleiner en slapper geworden de laatste maanden. Heel raar vind ik dat. Ben zo bang dat m'n borstvoeding niet of niet genoeg op gang komt. Iemand ervaring?
één maand geleden
Reactie op Nara999
Even een vraag over borstvoeding: ik lees dat veel dames al wat melk verlie ...
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik de hele zwangerschap nooit gelekt.. nu precies hetzelfde. Vorige kaar had ik een een vrij goede productie dus het zegt echt helemaal niks. Kwam alleen wel pas echt op gang na de geboorte. Ik zou me er niet te druk om maken.
één maand geleden
Reactie op Nara999
Ja.
Bij mijn eerste zwangerschap maakte ik mij hier ook heel erg druk om. Ook was ik qua bh maat enzo niets maar dan ook niets gegroeid.
Na de bevalling zat mijn dochter sneller bij mij te drinken dan dat de kraamzorg tips kon geven. Ik heb haar een jaar gevoed.
Het hoeft dus niet wat te zeggen..
één maand geleden
Reactie op Nara999
Mijn borsten zijn opzich ook niet meer zo gezwollen als ze waren in het 1e trimester maar ik merk wel geregeld dat ik druppeltjes melk heb op mijn tepels. Ik loop zelf ook wel geregeld bh loos en shirt loos rond want anders zou ik dat denk ik ook niet opmerken eerlijk gezegd.
Ik weer niet of je soms van die opgedroogde korstjes ziet op je tepel ? Beetje glanzend.
Misschien verlies je meer maar zie je het niet omdat het gewoon in je bh of shirt verdwijnt.