433 Reacties
één maand geleden
Reactie op boelwijksaar
Meer mensen die badend in het zweer wakker worden? Ik doe een paar keer per ...
Ja!! En overdag zweet ik ook ineens onder mn oksels. (Ik zweet normaal echt noooooit) en heb telkens hete voeten haha. Zat gister avond in m'n onderbroek op de bank met t raam open, zo heet had ik het, m'n vriend zat in een dikke trui en joggingbroek haha
25 dagen geleden
Reactie op stelk
Wat voor thermometer(s) hebben jullie voor je baby gekocht? Rectaal of via ...
Rectaal idd! Tip: sommige hebben een flexibele tip, dat is veel fijner! En een snelle afleestijd is ook veel waard, scheelt maar een paar euro tov een thermometer die dit niet heeft.
21 dagen geleden
Hooooi
Zijn er meer mensen die toch nog wel op hun rechter zij slapen soms 👀 ik krijg soms echt heel erg last van mijn linker heup en been.. zo’n zeurend gevoel.. omdat ik dus zoveel mogelijk op die zij slaap. Maar soms wil ik echt even op rechts liggen om links te ontlasten zegmaar.. maar dan maak ik mij toch weer druk of dat dan slecht is voor de baby.. helemaal omdat ze nu steeds groter wordt natuurlijk. Ik vind het soms lastig hoe ik dan mijn linker kant kan ontlasten.
21 dagen geleden
Reactie op xmisuzu
Hooooi
Zijn er meer mensen die toch nog wel op hun rechter zij slapen som ...
Hey, ik slaap echt in elke positie. Waar ik maar comfortabel lig. Nu is dat bij mij van nature altijd op links maar wat je zelf ook zegt om de Heup te ontlasten lig ik gerust op rechts. En word ook geregeld half op mijn rug wakker.
21 dagen geleden
Reactie op xmisuzu
Hooooi
Het maakt echt niet uit hoe je slaapt, het gaat erom wat goed voelt.Ik lig bijna nooit op links want bij mij wordt juist maagzuur/misselijkheid dan getriggerd en op rechts niet. En soms lig ik ineens heel lekker op m'n rug. Net werd ik na half uur op m'n rug ineens benauwd blijkbaar drukte baby dan ineens ergens tegenaan, dan ga ik uit die positie. Gewoon luisteren naar je lichaam en wat comfortabel voelt.
20 dagen geleden
Reactie op xmisuzu
Hooooi
Ohh joh gewoon lekker slapen hoe t lekker voor jou ligt! Als iets voor de baby niet goed is voel je dat wel aan je lichaam! Onze verloskundige zegt altijd dat als iets echt niet goed is voor de baby (zoals een houding) dan zou je lichaam ook niet in die positie kunnen liggen.