433 Reacties
7 dagen geleden
Onze kleine man is ingedaald en ligt ook vast volgens de verloskundige. Alleen krijg ik vaak de opmerking ‘wat zit je buik nog hoog, die is vast nog niet ingedaald.’ Dit is ons eerste kindje. Misschien een stomme vraag maar moet die buik echt zakken of waar heeft dit mee te maken? Qua groei zit hij gemiddeld en voel hem echt nog veel bewegen. 37+2 weken zwanger nu.
7 dagen geleden
Reactie op sannestrijbos21
Onze kleine man is ingedaald en ligt ook vast volgens de verloskundige. All ...
Mijn is ook ingedaald, zit vast in het bekken en m’n buik staat ook nog hoog en bol. Was bij mijn eerste ook zo. 💪
7 dagen geleden
Reactie op xmisuzu
Iemand die ervaring heeft met het verlies van vruchtwater ? Soms dan voelt ...
Moet je even de blaastest doen. Even googelen, dan weet je of het vruchtwater is of gewoon afscheiding
7 dagen geleden
Reactie op ChristinaLCM
Mijn is ook ingedaald, zit vast in het bekken en m’n buik staat ook nog hoo ...
Fijn om te lezen. Vroeg het me ook al af. Vooral gisteren lagen z’n billen echt vervelend hoog tegen mn buik aan te duwen.
De vk heeft donderdag nog tegen me gezegd dat hij goed lag ingedaald, maar gisteren twijfelde ik daar dus ineens aan 😅 (1e zwangerschap)
7 dagen geleden
Reactie op DebCk90
Fijn om te lezen. Vroeg het me ook al af. Vooral gisteren lagen z’n billen ...
Jaa hier ook weer lekker maagzuur elke dag door die bibs 😅
7 dagen geleden
Reactie op ChristinaLCM
Mijn is ook ingedaald, zit vast in het bekken en m’n buik staat ook nog hoo ...
Fijn om te lezen dat dat dus gewoon ‘normaal’ is. Bedankt voor je reactie ☺️
5 dagen geleden
Hoi dames! Sinds zondag heb ik keelpijn. Er zit slijm vast merk ik en gaat samen met onwijs snurken.
Hebben jullie tips? Zijn jullie naar de dokter geweest? Ging het vanzelf over.
P.s zuigtabletten, thee met honing en paracetemol is wat ik nu gebruik
4 dagen geleden
Reactie op Esmee19941
Hoi dames! Sinds zondag heb ik keelpijn. Er zit slijm vast merk ik en gaat ...
Wat voor zuigtabletten gebruik je? Niet alles mag met de zwangerschap worden gebruikt 😊
Ik ben al anderhalve week verkouden en de bijbehorende klachten. Het is dit seizoen dus huisarts doet niks als zeggen uitzieken, het is een virus.
Voordeel dat je baby wat extra antistoffen nu krijgt😊
4 dagen geleden
Reactie op Moji94
Voor de niet medische dames: hoevaak moeten jullie op controle komen na de ...
Ik ben vandaag geweest (36+3) en over ruim 2 weken weer.
Bij mijn verloskundige ga je bij je eerste kindje iedere week na de 36 weken. Bij een tweede kindje hoeft dat niet. Alles ziet er goed uit, bloeddruk prima, dus hoef pas over 2 weken weer op controle.