433 Reacties

4 dagen geleden

Reactie op Moji94

Voor de niet medische dames: hoevaak moeten jullie op controle komen na de ...
Zo’n beetje elke anderhalve week. Met 34+ 5, toen weer met 37+2, volgende controles zijn met 38+5 en 39+3.

4 dagen geleden

Reactie op Moji94

Ongeveer elke anderhalve week, tot ik bijna 39 weken ben, dan is het echt elke week.

4 dagen geleden

Reactie op Moji94

Hier doen ze het elke week als er ruimte is anders kan er wel eens anderhalve week tussen zitten 😊

4 dagen geleden

Reactie op MamavLO

Wat voor zuigtabletten gebruik je? Niet alles mag met de zwangerschap worde ...
Trachitol:) Die mocht wel zag ik.

4 dagen geleden

Reactie op Esmee19941

Hoi dames! Sinds zondag heb ik keelpijn. Er zit slijm vast merk ik en gaat ...
Bij vastzittend slijm mag je ook fluimicil gebruiken. En anders even de MediMama app raadplegen 😊 Beterschap!!

4 dagen geleden

Ik ben 34+2 en voel sinds een week of 2 schokkerige bewegingen in mijn buik. Kan soms echt minutenlang aanhouden. Herkent iemand dit?

4 dagen geleden

Reactie op Esmee19941

Hoi dames! Sinds zondag heb ik keelpijn. Er zit slijm vast merk ik en gaat ...
Neusdouche voor het slijm, ik had begin van me zwangerschap zoveel slijm dat ik er gewoon hoofdpijn van kreeg. Toen op aanraade van de huisarts 2 tot 3 keer per dag neusdouche gaan gebruiken!

4 dagen geleden

Reactie op Annexb

Ik ben 34+2 en voel sinds een week of 2 schokkerige bewegingen in mijn buik ...
Bedoel je als je baby de hik heeft?

4 dagen geleden

Reactie op DebCk90

Bedoel je als je baby de hik heeft?
Ik heb geen idee hoe dat voelt, haha. Maar als dit de hik zou zijn, dan zou hij dat bij wijze van 20x achter elkaar hebben. Lijkt me ook gek, toch?

4 dagen geleden

Reactie op Annexb

Ik heb geen idee hoe dat voelt, haha. Maar als dit de hik zou zijn, dan zou ...
Ik voel de hik bijna dagelijks en dan zit er tussen elke hik maar een paar seconden en dat gaat dan een tijdje door. Is dus niet echt schokkerig, maar wel elke 2 of 3 seconden dat m’n buik van de hik op en neer gaat 😅

3 dagen geleden

Zijn er meer dames bij wie het gebied rondom de navel erg gevoelig en bijna pijnlijk aanvoelt? Ik durf het bijna niet aan te raken. Het voelt ook een beetje alsof er een soort gat omheen zit. De huid staat ook mega strak gespannen bij inmiddels bij 38 weken. Alsof deze elk moment kan knappen 😅Ik draag erg naar voren. Zijn er meer vrouwen die dit herkennen?

3 dagen geleden

Reactie op DebCk90

Ik voel de hik bijna dagelijks en dan zit er tussen elke hik maar een paar ...
Dit heb ik ook! Van die kleine turbo schokjes een paar seconden hahaha. Had dit bij mijn vorige zwangerschap ook, geen idee wat het is

3 dagen geleden

Reactie op Tess1982

Zijn er meer dames bij wie het gebied rondom de navel erg gevoelig en bijna ...
Herkenbaar! Ik ben vandaag 37+5 en mijn huid staat ook mega strak gespannen. Ook het gevoel alsof het op knappen staat. Mijn navel doet niet pijn, maar voelt niet fijn als ik eraan kom.

3 dagen geleden

Reactie op Tess1982

Wel sinds een paar dagen dat het mega erg jeukt!

3 dagen geleden

Reactie op sannestrijbos21

Herkenbaar! Ik ben vandaag 37+5 en mijn huid staat ook mega strak gespannen ...
Ah jij ook al. Vervelend gevoel is dat hè. Het zal toch wel normaal zijn dan🤷🏼‍♀️

3 dagen geleden

Reactie op rjv1997

Wel sinds een paar dagen dat het mega erg jeukt!
Dat lijkt me ook erg naar😣

3 dagen geleden

Reactie op Tess1982

Ah jij ook al. Vervelend gevoel is dat hè. Het zal toch wel normaal zijn da ...
Ja heel vervelend! Laatste loodjes zijn echt zwaar.

3 dagen geleden

Reactie op Tess1982

Ja, vorige zwangerschap vooral, nu valt het enigszins mee. Mijn navel is altijd gevoelig / kom ik liever niet aan, wellicht heb jij dat ook? Is normaal. Bij zwangerschap krijgt 'ie ook nog de kans lekker uit te puilen en de wereld te ontdekken. Top...

3 dagen geleden

Heeft iemand toevallig nog tips voor een wippertje. Ik blijf maar twijfelen welke ik wil. Ik had een goedkope dupe gevonden van de babybjorn maar om de een of andere reden blijf ik het aanschaffen ervan maar uitstellen.

3 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Heeft iemand toevallig nog tips voor een wippertje. Ik blijf maar twijfelen ...
Wij willen ook voor de baby Björn gaan, maar stel het ook steeds uit. Ik hoop stiekem op een mooie black Friday deal 🫣