433 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op escg
Ja, vorige zwangerschap vooral, nu valt het enigszins mee.
Mijn navel is al ...
Gek dat dat dan nu weer minder is. Ik had het de vorige keer juist niet en nu wel. Volgens mij ben ik nu ook veel dikker.
Ik heb ook een gevoelige navel en wordt al gek bij t idee dat iemand of ikzelf het aanraak. Laat staan het idee dat ie gaat uitpuilen🤯😖 doodeng lijkt me dat!
3 dagen geleden
Zijn er meer mensen waarvan de baby met de rug aan de buik kant ligt. Ik voel hierdoor mijn baby echt zo weinig. Soms zie ik mijn buik wel bewegen maar dan voel ik het nog steeds niet. Vind dat soms wel moeilijk omdat ik dan niet goed kan bijhouden of ze dus voldoende beweegt enzo 😩
3 dagen geleden
Reactie op xmisuzu
Zijn er meer mensen waarvan de baby met de rug aan de buik kant ligt. Ik vo ...
Hier ook! Ik heb aan de VK gevraagd om te “leren voelen” met mijn handen, sindsdien is de onzekerheid bij mij eraf gegaan! Zodra ik mijn handen erop leg voel ik echt een actief kindje, anders is het gewoon gelukt als ik hem vaak voel schoppen of duwen! ( moet ook eerlijk zeggen dat ik niet 2 uur op mij zij kan liggen en mijn gedachten daar op vestigen want dan wordt ik heel zenuwachtig 😂 )
3 dagen geleden
Reactie op Sandyvg
Hier ook! Ik heb aan de VK gevraagd om te “leren voelen” met mijn handen, s ...
Vanmiddag had ik ff muziek op mijn buik gezet daar reageerde ze wel
Heel erg op 🤣 ze is al heel de zwangerschap een rustige baby maar nu ze minder ruimte heeft en zo ligt is het soms wel lastig om mij niet druk te maken als ik dan een lange tijd niet bewust heb opgelet of ze heeft bewogen en dan slaapt ze altijd precies op dat moment natuurlijk 🤣🤣
3 dagen geleden
Reactie op xmisuzu
Heel er ...
Ik weet niet hoe lang je nog moet, maar ik heb samen met mijn vriend de baby “leren” voelen bij een haptonomie zwangerschapscursus. Vond dat best waardevol! Miss heb je geen hele cursus nodig maar kun je 1 sessie boeken hiervoor. Aanvullend wordt ook een deel vergoed.
3 dagen geleden
Reactie op xmisuzu
Heel er ...
Hahaha ik lees ook dat veel vrouwen de baby’s ook in de nacht voelen en wakker van worden.. ik moet je eerlijk zeggen, ik ben er nog niet wakker van geworden.. als ik moet gaan plassen in de nacht en ik lig even wakker ja dan voel ik hem wel.. maar om te zeggen dat ik er nou wakker van wordt nee 😂
3 dagen geleden
Reactie op Sandyvg
Hahaha ik lees ook dat veel vrouwen de baby’s ook in de nacht voelen en wak ...
Ik ben pas 1x wakker geworden van haar zelf. Meestal word ik zelf wakker en dan voel ik haar even later ook, vind dat altijd wel fijn. Het voelt wel ongemakkelijk als ze zich afzet op het matras. Maar momenteel ligt ze al ff hetzelfde en dan voel ik dus vrij weinig. Ik zal vrijdag is vragen of zij nog tips hebben daarvoor.