433 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb even een vraagje over de intake van de kraamzorg. Over 2 weken komt de kraamzorg bij ons thuis voor de intake, maar wat gaan ze dan eigenlijk doen? Doornemen met jou wat je fijn vind en wat je wensen zijn en kijken hoe het gaat met de voorbereiden? Of wat voor voorstellingen moet ik mij er bij maken? Ik ben nu in verwachting van ons eerste kindje🩷
2 maanden geleden
Reactie op Dani24
Ik heb even een vraagje over de intake van de kraamzorg. Over 2 weken komt ...
Kennismaking, wat zoek je voor een kraamhulp, hoeveel uren, heb je alles in huis en hoe gaat het in z’n werk wanneer het moment daar is 🤗
2 maanden geleden
Reactie op Dani24
Ik heb even een vraagje over de intake van de kraamzorg. Over 2 weken komt ...
Precies daarvoor is het intake gesprek😉
Om jou te vertellen wat er van jou verwacht wordt tzt (rondom bevalling) en te horen wat jij van hen verwacht en of je nog vragen hebt over vanalles en nog wat betreffende de kraamweek. (Hoeveel rompers, of je 2e hand kruiken nog goed zijn, wat je maar te vragen hebt)
2 maanden geleden
Reactie op PrettyPeacock
Dat heb ik bij mijn eerste ook gedaan. Alleen nu met de tweede merk ik dat ...
Hahha ja dat is inderdaad het nadeel. Ik denk dat ik in de periode gewoon een speelmat haal (had een mooie grote gezien) en die op mijn vloerkleed leg. Desnoods met zo’n omheining eromheen 😂
2 maanden geleden
Ik wil alvast een winterjasje gaan kopen, maar zou ik dan maat 56 of misschien toch al 62 kopen? Sowieso zitten er in de winter al meerdere laagjes kleding onder en vanaf december is de winter ook pas net begonnen.
Of zou ik i.p.v. een winterjasje een berenpakje aanschaffen?
Voor mij is alles nieuw met de eerste op komst dus ik heb geen idee wat wijsheid is 😊
2 maanden geleden
Reactie op xmisuzu
Ik heb zelf wel maatje 56 gehaald ook omdat ik dacht dan kan ze hem meteen ...
Ik zou ook zeker maat 56 doen, die moest ik bij mijn dochter ook echt flink omslaan toen we voor het eerst naar buiten gingen!
ik weet niet hoe je naar huis gaat vanaf het ziekenhuis, maar als je met de auto gaat kun je de winterjas beter uitlaten is het algemene advies. Jasjes zitten in de weg voor de gordels als ze hun werk moeten doen, dus je kunt beter een dekentje over de gordeltjes heen doen en zo je kindje lekker warm inpakken.
2 maanden geleden
Reactie op stelk
Zijn jullie al begonnen met kleertjes enzo wassen? Ben bijna 27 weken en he ...
Ik heb de dingen die ik heb gekregen tot nu toe wel gewassen. We hebben stoomfunctie op de wasmachine dus als het nodig is stoom ik de kleertjes in mijn verlof nog wel even. Maar mijn eigen kleding ligt ook wel eens langer in de kast, met een verandering van seizoen ga ik ook niet eerst alles wassen voor ik het weer aantrek 🤷🏼♀️
2 maanden geleden
We zijn op zoek naar een tweedehands kinderwagen. Weet iemand of de adapters van veel bekende kinderwagenmerken compatibel zijn met de meeste autostoeltjes die momenteel in de winkels verkrijgbaar zijn? Een tweedehands kinderwagen vinden we prima, maar we willen wel graag een nieuw autostoeltje gebruiken.