433 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Evelien0

We zijn op zoek naar een tweedehands kinderwagen. Weet iemand of de adapter ...
Ze hebben mij laatst bij baby Planet verzekerd dat dat zo is. Ik ga er komend weekend heen met het onderstek van onze van 10 jaar oude joolz day om het uit te proberen.

2 maanden geleden

Reactie op stelk

Zijn jullie al begonnen met kleertjes enzo wassen? Ben bijna 27 weken en he ...
Nee, want in mn verlof komt toch die 'alles moet schoon-drang'. En dan ga ik het toch nog een keer doen. Beetje zonde. 10+ weken in de kast liggen wordt het ook niet schoner van.

2 maanden geleden

Weet iemand of je suprimal de hele zwangerschap mag slikken? Als in elk trimester?

2 maanden geleden

Reactie op Maddie93

Weet iemand of je suprimal de hele zwangerschap mag slikken? Als in elk tri ...
Emasefene wel en dat is dezelfde werkzame stof.

2 maanden geleden

Reactie op Maddie93

Weet iemand of je suprimal de hele zwangerschap mag slikken? Als in elk tri ...
Ja, dit krijg je ook als eerste voorgeschreven als je misselijk bent

2 maanden geleden

Reactie op MamavLO

Ja, dit krijg je ook als eerste voorgeschreven als je misselijk bent
Klopt, ik had het in het eerste trimester. Maar nu ineens weer misselijk en moest de deur uit dus weer even ingenomen! Thanks.

2 maanden geleden

Wisselen jullie van slaaphouding 's nachts? Ik probeer niet op m'n rug te liggen en zo veel mogelijk op m'n linkerzij, maar heb erg last van mijn heupen. Ik zou het liefst afwisselen tussen linker- en rechterzij...

2 maanden geleden

Reactie op stelk

Wisselen jullie van slaaphouding 's nachts? Ik probeer niet op m'n rug te l ...
Ik draai gewoon ‘s nachts als het niet meer comfortabel is. Met een voedingskussen tussen je benen slapen kan ook helpen 😊

2 maanden geleden

Reactie op stelk

Ik wissel ook veel tussen links en rechts, omdat ik toch het lekkerst slaap op rechts. De baby lag ook heel lang aan mijn rechter kant. Ze is nu sinds een paar weken meer aan het draaien. Maar ik weet dat links beter is dus ik draai daarom Snachts maar om en om 🤣

2 maanden geleden

Vraagje over de cosleeper, ik weet dat er een speciale maat hoeslaken voor bestaat dus die ga ik uiteraard halen maar welke maat laken en deken gebruik je hier in? Wieg of ledikant formaat?

2 maanden geleden

Reactie op littlemiracle!

Vraagje over de cosleeper, ik weet dat er een speciale maat hoeslaken voor ...
Wieg😊

2 maanden geleden

Ik wil online een winterjas voor de zwangerschap/dragen aanschaffen. Moet ik hierbij mijn normale kleding maat aanhouden of toch een maatje groter?

2 maanden geleden

Reactie op eefje-90

Ik wil online een winterjas voor de zwangerschap/dragen aanschaffen. Moet i ...
Gewoon je normale maat

2 maanden geleden

Reactie op stelk

Ja ik wissel een aantal keer per nacht van kant hoor 🤭

2 maanden geleden

Wie weet een goede betaalbare kinderwagen? We zoeken er 1 die er mooi uit ziet maar waar je niet de hoofdprijs voor hoeft te betalen en die het ook goed doet. 😊

2 maanden geleden

Reactie op kayleigh01

Wie weet een goede betaalbare kinderwagen? We zoeken er 1 die er mooi uit z ...
Ik heb er 1 via de babypark marktplaats gezien, zijn showroommodellen maar eigenlijk nog nieuw voor een veel lagere prijs

2 maanden geleden

Ik had het vandaag met iemand over pijnbestrijding tijdens de bevalling en vroeg me af of iemand weet hoe lang je in het ziekenhuis moet blijven zodra je kiest voor een ruggenprik? Begrijp voor iedereen anders maar is er een minimaal iets wat je daar moet blijven?

2 maanden geleden

Reactie op Sunny1104

Ik had het vandaag met iemand over pijnbestrijding tijdens de bevalling en ...
Ik heb bij mijn vorige bevalling een ruggenprik gehad, ben om 7 uur bevallen en waren om 11 uur gewoon weer thuis dus volgens mij niet echt een tijd, ik moest wat eten en kunnen plassen 😛

2 maanden geleden

Reactie op Sunny1104

Hier moest ik ook eerst plassen, voordat we naar huis mochten. Ging er om of je de drang voelde dat je naar de toilet moest. Dat je het gevoel weer terug had gekregen na de verdoving.

2 maanden geleden

Reactie op Sunny1104

Ik moest douchen, plassen en erna mocht ik naar huis. Eten was niet iets waar naar werd gevraagd maar ik had na het douchen honger als een paard🤭