Hi ladies,
We zien vaak dat iemand een vraag stelt en kort daarna een 2e topic wordt geopend met vrijwel dezelfde vraag, alleen in een net ander jasje. Ook zijn er veel vragen waar je wel nieuwsgierig bent naar antwoorden, maar niet een heel topic voor wil openen. Plaats al dat soort vragen (en antwoorden) in dit topic!
Misschien een leuke start;
- welke symptomen heb jij?
- verschilt het ook per dag hoeveel last je ervan hebt?
- hoe goed is jullie nachtrust?
- zijn jullie ook meer moe of voel je jezelf wel energiek?
- hoe gaat het werken/sociale leven etc?
- wat is een absolute must en wat is echt zonde om te kopen?
- welke verzorgingsartikelen ga je voor je baby gebruiken?
- alle andere vragen die je kan bedenken
Ik wil een nieuwe fiets kopen vóór m'n bevalling. Zouden jullie voor een gewone of elektrische fiets gaan? Ik moet best vaak grote afstanden fietsen en dan is een elektrische fiets fijn, maar evt met een kindje achterop op den duur vind ik elektrische fiets wel erg hard gaan...
Ik wil een nieuwe fiets kopen vóór m'n bevalling. Zouden jullie voor een ge ...
Ik zou voor een elektrische gaan. Je kunt de standen lager zetten waardoor je niet zo hard gaat als sommige e bikes. Je kunt je tempo aanpassen. Ik fiets met mijn dochter vaak rond de 18km/u
Ik wil een nieuwe fiets kopen vóór m'n bevalling. Zouden jullie voor een ge ...
Je kan ook rustig fietsen op een elektrische fiets. Je kan de trap ondersteuning instellen qua intensiteit of zelfs helemaal uit zetten (dat is wel zwaar trappen).
Meer mensen aan wie anderen niet zien dat je zwanger bent? Ik ben 28 weken ...
Ja hier met 25 weken, pas mijn normale broeken nog etc. Ook mensen die vragen of ik wel eet als ik vertel dat ik zwanger ben😅 wordt er ondertussen best een beetje verdrietig van omdat ik me daardoor ook niet zwanger voel🥺 mijn borsten zijn groter geworden maar verder merk ik weinig, kleine meid groeit goed volgens de verloskundige dat is natuurlijk het belangrijkste.
Hoe rusten jullie uit? Met het derde trimester merk ik dat het zwaarder wordt. Ik slaap slecht en heb meer fysieke klachten, maar moet nog een aantal weken werken en van alles doen.
De hele dag op de bank liggen series kijken werkt bij mij averechts (als in, dat is even lekker maar daarna word ik moe van het niks doen 🤣). Ik probeer de weekenden wel rustig te houden, maar ben nog een beetje op zoek naar een nieuwe balans met deze nieuwe fase. Hoe vinden jullie die?
Je leest vaak dat je babykleertjes op 60 graden moet wassen. Doen jullie dit ook als het voorschrift 40 zegt? Ik heb best wat tweedehands kleertjes en wil ze graag goed schoon krijgen, maar wil niet dat ze allemaal gaan krimpen ofzo.
Kleine meid heeft rechts af en toe een orgaan te pakken, wat zó niet lekker aanvoelt, het voelt een beetje als stroomstootje .. links zit hetzelfde..
Iemand een idee welk dit kan zijn?
Vanaf wanneer gaan jullie met de geboorte kaartjes aan de slag 👀
Een kennis van ons is bezig met het ontwerpje:) verwacht dat het ergens in de loop van oktober echt vorm krijgt en dat we dan een proefdruk laten maken.