433 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Dani24

Misschien een domme vraag of juist persoonlijk misschien, maar wat voor out ...
Gewoon wat lekker zit. Ik had bij de oudste geloof ik een joggingbroek van mn man mee :)

2 maanden geleden

Reactie op Dani24

Misschien een domme vraag of juist persoonlijk misschien, maar wat voor out ...
Jep een ruime joggingbroek met een lekkere trui

2 maanden geleden

Ik wil een nieuwe fiets kopen vóór m'n bevalling. Zouden jullie voor een gewone of elektrische fiets gaan? Ik moet best vaak grote afstanden fietsen en dan is een elektrische fiets fijn, maar evt met een kindje achterop op den duur vind ik elektrische fiets wel erg hard gaan...

2 maanden geleden

Reactie op stelk

Ik wil een nieuwe fiets kopen vóór m'n bevalling. Zouden jullie voor een ge ...
Ik zou voor een elektrische gaan. Je kunt de standen lager zetten waardoor je niet zo hard gaat als sommige e bikes. Je kunt je tempo aanpassen. Ik fiets met mijn dochter vaak rond de 18km/u

2 maanden geleden

Reactie op stelk

Ik wil een nieuwe fiets kopen vóór m'n bevalling. Zouden jullie voor een ge ...
Je kan ook rustig fietsen op een elektrische fiets. Je kan de trap ondersteuning instellen qua intensiteit of zelfs helemaal uit zetten (dat is wel zwaar trappen).

2 maanden geleden

Reactie op stelk

Meer mensen aan wie anderen niet zien dat je zwanger bent? Ik ben 28 weken ...
Ja hier met 25 weken, pas mijn normale broeken nog etc. Ook mensen die vragen of ik wel eet als ik vertel dat ik zwanger ben😅 wordt er ondertussen best een beetje verdrietig van omdat ik me daardoor ook niet zwanger voel🥺 mijn borsten zijn groter geworden maar verder merk ik weinig, kleine meid groeit goed volgens de verloskundige dat is natuurlijk het belangrijkste.

2 maanden geleden

Hoe rusten jullie uit? Met het derde trimester merk ik dat het zwaarder wordt. Ik slaap slecht en heb meer fysieke klachten, maar moet nog een aantal weken werken en van alles doen. De hele dag op de bank liggen series kijken werkt bij mij averechts (als in, dat is even lekker maar daarna word ik moe van het niks doen 🤣). Ik probeer de weekenden wel rustig te houden, maar ben nog een beetje op zoek naar een nieuwe balans met deze nieuwe fase. Hoe vinden jullie die?

2 maanden geleden

Wanneer begint nu precies het derde trimester: met 27 of 28 weken? Als ik het Google zie ik hele wisselende antwoorden!

2 maanden geleden

Reactie op Sofie🩷❤️

Wanneer begint nu precies het derde trimester: met 27 of 28 weken? Als ik h ...
Volgensmij 27 is de laatste week, 28 begin van nieuw trimester..

2 maanden geleden

Reactie op Sofie🩷❤️

Wanneer begint nu precies het derde trimester: met 27 of 28 weken? Als ik h ...
28 weken ben je in het 3e trimester. Volgens mij ga je met 27+4 als je het precies wil hebben😄

2 maanden geleden

Reactie op stelk

Hoe rusten jullie uit? Met het derde trimester merk ik dat het zwaarder wor ...
Ik ben eind 2e begin 3e maar ik ga altijd elke middag ff half uur tot uur rusten op bed. Soms even slapen als ik dat nodig heb soms gewoon liggen.

2 maanden geleden

Je leest vaak dat je babykleertjes op 60 graden moet wassen. Doen jullie dit ook als het voorschrift 40 zegt? Ik heb best wat tweedehands kleertjes en wil ze graag goed schoon krijgen, maar wil niet dat ze allemaal gaan krimpen ofzo.

2 maanden geleden

Kleine meid heeft rechts af en toe een orgaan te pakken, wat zó niet lekker aanvoelt, het voelt een beetje als stroomstootje .. links zit hetzelfde.. Iemand een idee welk dit kan zijn?

2 maanden geleden

Reactie op stelk

Je leest vaak dat je babykleertjes op 60 graden moet wassen. Doen jullie di ...
Zelf volg ik gewoon wat er op de label staat met wassen voor de 1e keer, daarna even aanvoelen of het 60 kan als er 40 staat. 🙈

2 maanden geleden

Vanaf wanneer gaan jullie met de geboorte kaartjes aan de slag 👀

2 maanden geleden

Reactie op stelk

Je leest vaak dat je babykleertjes op 60 graden moet wassen. Doen jullie di ...
Op de meeste kleertjes die ik heb staat 30 graden. Soms vraag ik me af of dat er niet gewoon op staat om ons minder energie te laten verbruiken 😅

2 maanden geleden

Reactie op DebCk90

Op de meeste kleertjes die ik heb staat 30 graden. Soms vraag ik me af of d ...
Hahaha dat dus! 🙈

2 maanden geleden

Reactie op xmisuzu

Geboortekaartje is al zo goed als af! Zijn nu rustig aan de adressen aan het opschrijven!

2 maanden geleden

Reactie op xmisuzu

Een kennis van ons is bezig met het ontwerpje:) verwacht dat het ergens in de loop van oktober echt vorm krijgt en dat we dan een proefdruk laten maken.

2 maanden geleden

Reactie op xmisuzu

Wij gaan deze week oriënteren 😊 en dan hopelijk meteen iets waar we een geboortebord bij kunnen laten combineren in dezelfde stijl