433 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op xmisuzu
Vanaf wanneer gaan jullie met de geboorte kaartjes aan de slag 👀
Ik ben al lekker bezig geweest ermee. Meerdere sites vergeleken, meerdere kaartjes als proefdruk besteld. Dit om te zien wat voor soort kaart we wilde.
Wilde we qua vorm gewoon een kaart, een beertje, zeshoek etc. Dus verschillende ontworpen via de sites en gemaakt. Net klaar met laatste kaartje ontwerpen en besteld, namelijk met labeltjes. Die hadden we nog niet. Maar dit is wel al m'n favoriet via het ontwerp in ieder geval.
Ik ben trouwens vandaag 26+2
2 maanden geleden
Reactie op kusjestanja
Ik ben al lekker bezig geweest ermee. Meerdere sites vergeleken, meerdere k ...
Oki nice ik zit ook eraan te denken om mijn proefdruk al vast te bestellen zodat ik zeker ben dat die het wordt anders moet ik weer verder zoeken.
Ik dacht is het raar als ik dit nu al ga doen 🤣 maar vind het tegelijk gewoon leuk om er mee bezig te zijn.
één maand geleden
Reactie op Sandyvg
Is het normaal om je rot te voelen? Jaloers? Niet lekker in je vel? Want zo ...
Ik herken dat wel, ik let er wel op dat ik wel weer kan omschakelen. Ik denk dat het door de hormonen komt.
Mocht je er te lang last van hebben zou ik je vk even vragen voor tips.
één maand geleden
Reactie op xmisuzu
Oki nice ik zit ook eraan te denken om mijn proefdruk al vast te bestellen ...
Ik heb al 5 verschillende proefdrukken liggen 🙈 door HG zwangerschap veel aan bank/bed gekluisterd dus moet toch wat doen om tijd door te komen dacht ik hahah
één maand geleden
Wie heeft er nog meer af en toe roze afscheiding? Ik heb dit vrij regelmatig, gemiddeld zo'n 1 a 2 dagen per twee weken. Ik heb er verder geen klachten bij en de verloskundige vond het om die reden ook niet zorgelijk klinken. Vind het zo gek dat het zo regelmatig terugkeert...
één maand geleden
Hoi iedereen, ik heb eens een vraagje, een koude buik is dat normaal? Ik ben nou 30 weken en heb altijd een koude buik en rond de navel echt super koud. Heb altijd laagjes aan maar het is daar zo koud 😅😅
één maand geleden
Reactie op togle10
Iemand hier van plan om de lovevery playkits aannte schaffen/ ervaring erme ...
Ja ik ben dit van plan! Vorig jaar hadden ze met black friday een korting dus daar ga ik even mee wachten tot ik een abbonement aanschaf!
één maand geleden
Reactie op blondlion
Wij hebben een MALM bed, maar vroeg me af hoe je hier bed klossen onder zet ...
Volgens mij kunnen bier gewoon klossen onder. Als ik het goed herinner kun je op een klos zowel een poot als een balk zetten zoals de malm heeft. Anders zou je kunnen kijken naar bierkratjes voor eronder.
één maand geleden
Reactie op Lisalisches
Ja ik ben dit van plan! Vorig jaar hadden ze met black friday een korting d ...
Ik zie ze ook nog wel eens voorbij komen op Vinted! Ze behouden volgens mij vrij goed hun waarde.